Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 884
Hei!
Har nå blitt lei min 24 tommers benq skjerm, og vurdere sterk å kjøpe en 21:9 monitor istedenfor.
Jeg har sett på denne: LG 29UM65-P

http://www.amazon.com/LG-Class-Ultra...A3W04WCQL3K1OU

Det jeg lurer på er at det selges en model som står som "refurbished" som koster 80usd mindre enn den til "vanlig pris". Er det safe å kjøpe den, eller vil det ryke etter et par uker ?

sorry, fant ut at monitoren har 14ms responstid som er formye for meg hvis jeg skal bruke den til gaming. Jeg tar gjerne imot forslag om andre 21:9 monitorer med litt kortere responstid og ikke altfor dyr.
Sist endret av Sandybridge; 2. juli 2014 kl. 18:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
21:9-skjermer er etter min erfaring ganske dyre, og det er bedre å kjøpe slikt innenlands i tilfelle en får trøbbel med det osv. mtp. garanti. Når et produkt er såpass dyrt er det gjerne greit å ha garantisaken på sin side.

Den eneste jeg fant på Komplett med under 7ms er denne ASUS-skjermen til kr 3.990,-.

Når det kommer til refurbished-produkter, så burde slike være i grei stand og greie i bruk så lenge de er "refurbished" hos en autorisert forhandler/leverandør. Et eksempel på dette er Apple Certified Refurbished-produkter o.l.