Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3620
Hei.
jeg skal ha lan med tre andre stk den kommende uka.
Er det noen som vet om noen gode spill som er gratis, hvor vi kan spille på lag eller mot hverandre?
Hadde også vært fint med et spill med bare oss fire på lan.

-mestersjefen
Halo 1, tar 30 MB eller noe Ganske simpelt spill, men utrolig underholdende, spesielt når du kan ta tankser med en pistol.
Sist endret av Xernox; 6. august 2013 kl. 13:42.
Counterstrike 1.6? jeg blir ihvertfall aldri lei av det
Ser andre nevner spill som koster penger om du ikke bruker bukta.

Kan da nevne noen spill jeg har hatt det gøy med i mine lan tider.

Warcraft 3
Magicka
Starcraft
Unreal tournament 2003/2004
Quake

Vet at lan funksjonene fungerer på ovennevnte spill selv om dem kommer fra bukta. (litt usikker på Magicka)
WC3 , med Maul (towerdefence) eller Sheep Tag! Kanskje ikke gratis, koster vel en hundrelapp more or less.
Trackmania, bilspill der du kan lage dine egne baner som dere kan konkurere på
No more room in hell.
Sist endret av Rocker-T42; 6. august 2013 kl. 14:35.
Alkoholisert gamer
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
WC3 , med Maul (towerdefence) eller Sheep Tag! Kanskje ikke gratis, koster vel en hundrelapp more or less.
Vis hele sitatet...
Kanskje litt offtopic, men er det noen som vet om noen fortsatt spiller disse spillene online? Hadde vært morsomt å dra opp noen gamle minner.
Definer gratisspill?

Snakker vi spill som er gratis og lovlig å anskaffe seg uten å måtte betale, eller snakker vi gratis i den form at det er mulig å laste ned og spille uten å betale selv om det kanskje ikke er heeelt lovlig?
Sist endret av Bombasa; 6. august 2013 kl. 16:14.
Sitat av ekoli Vis innlegg
Kanskje litt offtopic, men er det noen som vet om noen fortsatt spiller disse spillene online? Hadde vært morsomt å dra opp noen gamle minner.
Vis hele sitatet...
Ja, det er fortsatt aktivitet på Battle.net.
Cube Word(koster 112 kr tror jeg)
Hidden source(dette trenger du et source spill for å spille, CSS er et eksempel, HL2)
Suicide survivor
Team fortress 2
Dota 2( har mange gifts på det spillet sende deg gjerne 4 stykk)

Når jeg og noen kompiser er på Lan spiller vi LoL, det er ikke nødvendigvis bare 4 spillere, men et veldig bra gratis spill
Battlefield Heroes
Battlefield play4free

Sykt gøye spill
Heroes of Might & Magic 3, en slager når det kommer til LAN-spilling!

Ellers kan jeg anbefale Terraria, minecraft-aktig spill i 2D. Veldig morsomt.
Quakelive er alltid morsomt å spille på LAN! Spilles via internett leseren og man kan spiller online
Left 4 Dead!
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Left 4 Dead!
Vis hele sitatet...
Left 4 Dead 2 også!
Settlers III eller IV? ^^
Cossacks: European Wars, kr 40,- gjennom Steam.

inb4 shitstorm; dette er billigere enn noen av de andre alternativene over - eller like billig dersom det piratkopieres.
Sist endret av waf; 7. august 2013 kl. 15:04.
Team Fortress 2 er jo det artigeste gratise spillet imo.
Warframe. Kanskje ikke det beste lan-spillet, men man kan være opp til 4 på lag.
Counter Strike!

Denne versjonen kan spilles rett i nettleseren, eneste du må ha er en Unity-plugin til nettleseren.
(samme som http://www.quakelive.com/ bruker )

http://cs-portable.net/en/web-version

Hitboxes er omtrendt som 1.6 og grafikken er omtrendt som counter strike source.

Bilde:
Sist endret av Turbolego; 7. august 2013 kl. 18:05.
War Thunder!
Det er mer eller mindre en simulator der man kan velge hvor simulert det skal være, kan du ikke fly så spiller du bare arcade. Det har imo de beste kontrollene jeg har sett på et fly-spill, og snart er det ikke bare et fly-spill, det kommer tankser og skip senere!