Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2148
Skal drikke noe Cider idag (4.5% Volum), og lurer egentlig bare på hvor lang tid det tar fra man f.eks drikker en flaske øl eller cider på styrten, til alkoholen har nådd full effekt.

- Er dette noe rundt 1 time dersom man veier rundt 80kg?

I tillegg kan jeg opplyse om at jeg har tatt, og kommer til å ta en del Rivotril utover kvelden
Det kommer ann på dagsform + hvor mye du har spist i løpet av dagen.
Hva du legger i "full effekt" kommer selvfølgelig ann på vekt, tolleranse, psyke, inntak av mat, fysikk og ikke minst hvor mye du etanol du inntar. En annen faktor er at man "aldri slutter å drikke" / fortsetter å innta stoffet.
Rivotril og alkohol ender ofte i krøll. Mye snøvling og "apesnakk". Du kommer sikkert ikke til å huske stort av hva du har sagt og gjort om du får i deg nok alkohol og piller. Selv synes jeg dette er en ganske dårlig kombinasjon da man ikke sitter igjen med stort annet en et "sort tidsrom".

Alcohol Duration: Oral
Total Duration: 1.5 - 3 hrs
Onset: 15 - 30 mins
Coming Up: 15 - 20 mins
Plateau: 30 - 90 mins
Coming Down: 45 - 60 mins

After Effects: 1 - 2 hrs
Hangover / Day After: 1 - 36 hrs


Kilde:
http://www.erowid.org/chemicals/alco..._effects.shtml
Sist endret av Prognisse; 4. juni 2013 kl. 17:40.
Rivotril og alkehol er kjempedumt sammen. Du har allerede tatt rivotril, mulig du har begynt på øl og cider nå. Typisk og også å bli kranglete når du blander dette og som Prognisse skriver, et sort hull. Lykke til.
Rivotril og alkohol er oppskrift på fiasko. IKKE BLAND.
Alkohol+rivotril= perfekte oppskrift på å bli en hardbarka kriminell. Har du planer om og stjele en bil eller rane en bank så er det en fin mix, men hvis ikke er det bare idiotisk. Hold deg kun til en av delene.
Sitat av NordicDjbro Vis innlegg
Alkohol+rivotril= perfekte oppskrift på å bli en hardbarka kriminell. Har du planer om og stjele en bil eller rane en bank så er det en fin mix, men hvis ikke er det bare idiotisk. Hold deg kun til en av delene.
Vis hele sitatet...
sikkert noe folk tror er kult... som jeg sa i en annen tråd i forgårs: benzo og alkohol= RAPETULLAT og blackouts.. er det startet en ny trend og ta benzo og alkohol nå for tiden eller ? og det er rett og slett farlig, du vet ikke hva du gjør i benzo/alkohol rus, du er ikke deg selv, du kan plutselig finne på og putte strikke pinner i stikkontakten i veggen. siste jeg sa nå var bare for og poengtere hvor dumt det er og ta benzo sammen med alkohol! men for all del kjør på hvis du vil bli nervevrak neste dag
Trådstarter
Rivotril er egentlig noe jeg må ta, og går fast på og får av lege.
Denne dagen tok jeg 2mg ekstra, og dere som frarådet dette, hadde HELT RETT

Plustelig våkner jeg i senga hjemme med klær på, på bordet ligger det dusinvis av forskjellige kniver (foldekniver, jaktkniver, sprettkniver, osv..), og jeg husket ikke omtrent 10% av hva jeg hadde drevet med forrige dag.
Kjære alle sammen. Ann er et jentenavn. Ann betyr derfor noe annet enn an. Er det så vanskelig?

Ang effekten kommer det an på så mye, men 30-45 minutter er et godt estimat som ofte referers til.