Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 5197
Hei godtfolk. Takk for det gamle, og måtte 2013 bli deres år! Ta vare på dine kjære og deg selv. Håper også 2013 blir et år hvor vi alle sender om ikke annet en ekstra tanke til dem som ikke er så priviligert som oss, det være seg nordmenn som mennesker over helw moder jord.

Anywho, samboeren og meg liker å ruse oss på benzoer i ny og ne, noe vi gjør 4-5 ganger i året (erfaring, men ingen tolleranse). Vi har nå 6 x 1mg Xanor, samt 6 x 2mg Rivotril (ekte vare). I tillegg har vi 1g med hasj. Må presisere at dette er fordelt på begge to.


Er det noe av dette som kan være farlig å blande? Jeg tenker da spesielt på xanor blandet med rivotril.

(har søkt, men fikk ingen konkrete svar på det jeg lurer på)

Mvh.
Sjølvaste
http://drugs.about.com/od/faqsabouty.../xanax_faq.htm

Denne forklarer litt om å blande xanor (xanax) og klonopin (rivotril). Har selv røyket hasj med rivo, og opplevde det som en relativt behaglig 'sløv' rus. Fikk blackout, så husker ikke så mye av det, men er relativt sikker på at jeg sovna. Ville kanskje ikke prøvd å ta så mye benzo på en gang hvis ingen av dere har spesiell tolleranse for det. Håper det hjelper
Sitat av stuntaa Vis innlegg
http://drugs.about.com/od/faqsabouty.../xanax_faq.htm

Denne forklarer litt om å blande xanor (xanax) og klonopin (rivotril). Har selv røyket hasj med rivo, og opplevde det som en relativt behaglig 'sløv' rus. Fikk blackout, så husker ikke så mye av det, men er relativt sikker på at jeg sovna. Ville kanskje ikke prøvd å ta så mye benzo på en gang hvis ingen av dere har spesiell tolleranse for det. Håper det hjelper
Vis hele sitatet...
Takk for svar, og en behjelpelig link

Det må nevnes at vi har begge erfaring med rivotril+hajs på lik linje med xanor+hasj. Det er kombinasjonen rivotril+xanor jeg er usikker på. Ut ifra linken din ser det ut som om det er en rimelig trygg kombo.
Herlig kombo, ganske euforisk. :-) Skulle bare slengt på en halvliter eller to med juleøl! Hvordan gikk det?
Det var happy times
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vært der, gjort det.
Rivotril+xanor=no memories på meg hvertfall

Men individuelt tho
Xanor alene gir blackout, men hvis man justerer dosen på begge legemidlene, så kan det bli en herlig kveld. 1mg xanor og 1-2mg rivotril bør være mer enn nok til noen som ikke har toleranse.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt teit å bringe tilbake en så gammel tråd, en etter å ha snakka med en kompis om det så endte jeg opp med å ta en rivotril, gikk en liten stund før jeg halveis begynte å miste balansen å dulte borti ting, men følte meg klin edru selvom speilet sa noe annet.
Rullet opp en joint og tenkte litt over hvordan det ville vært å blande en rivo og en xanax. Googlet litt og fant demme tråden, så endte opp med å ta en xanax også.
2mg rivo og 1mg xanax sammen men en joint ga en ganske så good feeling!

Litt småvondt i magen, men det kan være pga lite mat og søvn de siste dagene, men ikke noe ett par timer søvn og en heftig frokost/middag fikser.