Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3491
Hei freaks

Jeg skal røyke idag, men har ikke tobakk. Vil det være mulig å bytte ut tobakken for røk?
Jeg vet ikke ang. gressløk, men vet du kan bruke teposer og oregano som erstatning for tobakk. Smaken skal jeg ikke si noe på, for har aldri prøvd.
Lykke til med å få satt fyr på løken, eneste er hvis den er helt tørr. Kan vel ikke være noe godt å røyke løk...
Kjøp deg en pakke Knaster!
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Jeg vil ikke anbefale å bruke random urter til tobakkerstatning. Oregano osv. er helt tørt, røyken blir veldig varm og svir bra i halsen. Hvis du bor i, eller i nærheten av en større by (oslo, bergen osv.) burde du finne en headshop, de selger ofte alternativer til tobakk som ikke er helt på jordet.

Jeg antar du er under 18, eller ikke har tilgang til butikk eller lignende siden du ikke bare kan gå å kjøpe tobakk?

Evt. røyk hasjen ren i pipe eller bong. Det er litt vanskeligere å få fyr i men det funker fint. Om du har produkt av kvalitet smaker det ofte ganske greit også. Jeg foretrekker å røyke det rent
Tee er ikkje anbefalt, d smaker dritt å "skader" halsen. Prøv å hold dæ unna d til du bli desperat ;p
Batshit insane
Quadraxis's Avatar
Tørkede brennesler funker i mine øyne bedre som erstatning enn oregano, te og whatnot da det er ganske mildt for halsen. Har ikke prøvd knaster så kan ikke gjøre en sammenligning der.
Tørket mynte eller sitronmelisse fungerer utmerket! Jeg kjenner tilogmed noen som foretrekker dette fremfor tobakk, og der kjøpes det inn bokser med økologisk dyrket sitronmelisse og mynte kun til mekking Smaken er heller ikke så verst!
Sist endret av El MunchoGrande; 26. juli 2012 kl. 16:52.
jeg har prØvd honningte en gang jeg var uten tobakk. smakte helt greit, men brenner dÅrlig
Kjøp te. Fungerer utmerket. Har ikke prøvd hasj men, te fungerer fint til å røyke :P
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Kjøp te. Fungerer utmerket. Har ikke prøvd hasj men, te fungerer fint til å røyke :P
Vis hele sitatet...
Røyker du altså rein te?
Title of titles
bamsegutt's Avatar
Te funker fett om du har det liggende, den jeg hadde smakte riktignok høgg.
Gå ut å finn brennesler, tørk bladen å røyk. Har prøvd dette selv, er ikke sååå for jævlig.
Har aldri røyket gressløk eller oregano. Kan tenke meg at det smaker et helt forjævlig.
Isteden vil jeg anbefale burot, en plante som faktisk er brukt til å psykedeliske instanser grunnet innholdet av malurt. Planten skal være drømmefremkallende, om jeg ikke husker feil. Finn deg et eksemplar og tørk den i ovnen, bland ut bladene med cannabisen-
Sist endret av Prognisse; 27. juli 2012 kl. 14:03.
røyk rent ?
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Må ikke blande den ut, røyk den rent på hjemmesnikra tørrbong.
Bedre det enn å bruke løk...
Gå ut i askebegeret og samle tobakk fra gamle sneiper evnt gå til en kompis og få litt tobakk, ikke waste guds varer på og blande det ut med oregano og helvette!
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Gå ut i askebegeret og samle tobakk fra gamle sneiper evnt gå til en kompis og få litt tobakk, ikke waste guds varer på og blande det ut med oregano og helvette!
Vis hele sitatet...
Noe som sier meg at du aldri/sjeldent har mekket med sneiper ?
Vil faktisk tørre påstå at sneip mekk er så til de grader mer sløsing enn hvis man f.eks bruker oregano..
Ingen av delene smaker duggfrisk jordbær, men jeg hadde tatt oregano over sneiper any day!

Men det beste vil nokk være at man bare røyker det reint på en bong, evt bruker kicker/glass metoden