Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1468
Hei. Lurer på om det er noen som har prøvd Rift enda?

Jeg laster det ned nå og skal prøve det snart. Har lest endel dårlig komentarer om det men har likevel bestemt meg for å prøve det. Har spilt World of Warcraft i 6 år så alt nytt er spennende, selv om jeg ikke har tenkt til å slutte å spille endgame WoW.

Kansje noen som har server tips? tips til Class osv?

Har ikke spilt det selv, men av det jeg har sett av videoer og reviews så begynner du nå på en ny World of warcraft character i andre omgivelser og grafikk

Alt annet er ganske likt
Trådstarter
Har hørt det er ganske likt ja. men man skal huske at det er første patch, mye kan komme. Ser kult ut at man kan skifte Spec og sånt sånn at man slipper å lage 10 forskjellige chars. skal skrive litt når jeg har prøvd det=)

Men først et par gig mer med nedlasting=)
Joda, sikkert gøy å blande specs, men har hørte på en reviewer at de var ganske få som faktisk fungerte bra sammen, sånn at du endte som oftest opp med 1-2 mikser som igjen ligner veldig på de typiske klassene i mmorpgs (som Wow).
I tillegg til at mange abillitiene er veldig like de i wow, nesten copy/paste.

Jeg skal ikke si så veldig mye mer ettersom jeg ikke har spilt det selv.

MMORPG er smak og behag, så det er fullt mulig at du kommer til å like dette spillet mye mer en WoW.
Vil nok være godt med forandring etter 6 år med det samme :P
Hellu sondre, Joda jeg spiller rift å er stor fornøyd med det. Akkurat nå så er det en WOrld event som strekker seg over noen uker, som gir spillerne nye quests og world event rifts, som unlocker unike items som kun kan kjøpes i denne perioden.

Grunnen for at jeg spiller Rift er.

Grafikken er OK,

Instancene er virkelig godt gjennomtenkt, du har ikke 1 instance der der er kun tank and spank, du har litt tactic på alle.

Veldig kult spill når det kommer til PVP, pågrunn av alle souls som gjør det hele så morro.

Akkurat nå kjører jeg Mage med Warlock (for dots og dps) Necro for Pet og mana regen og Chorlomancer for Selfheal.
udødelig build spør du meg.

HAr ikke sett noen classes enda som er op kanskje Rogue med sabotør og muligens mage med pyromancer spec.


Uansett er du lei av wow så er rift et bra alternativ, å Suporten i rift er helt ekstrem, joda noen ganger venter jeg lenge i que time, men går aldri sint når jeg først får svar. + de hører på folk når det gjelder hva de skal fikse på osv. ikke som aoc,wow ++ som kjører sitt eget løp.

liker du pvp, men ikke er så hypp på å bli ganka av 10 av den motsatte rasen/faskjonen ville jeg faktisk gått for en pve server, det er cross server warfronts(pvp battlegrounds) så det er ikke noe problem. Men jeg spiller på en pvp server nå å liker ikke å bli ganket. greia er at world pvp er ikke pvp det er bare ganking :P men uansett spillet i sin hel het gir meg en godt intrykk, Gathering skills er syyykt viktig å få med seg ifra low lvl, pga Mounten i lvl 50 du skal ha koster 120 platinum. å det er vanskelig å skaffe pga du må respecce 1000ganger for å finne din spec, du må heale -soulen din samme som repair armor på wow. osv... om du tenker å levle solo vil jeg ambefale deg

*clearic med purifier,warden og inquisitor for pve levling 2 healing souls + 1 pure single target dps
*clearic med sentinel,warden og purifier for pve healing instances. Singletarget healing + AOe healing

Warrior er jeg faktisk usikker etter som jeg har spillt så lite warrior, men de har en syk syk build som du får titan smash
som er OPop

Rogue, for Solo levling vil jeg ambefale deg marksman,ranger og sabotør , mest poeng i marksman treet. der vil du få et pet som vil tanke for deg rimelig tidlig. dette er et ranged spec.

du har også close combat, men jeg likte virkelig ikke å levle med close-combat rogue, men det er jo litt hva man selv liker da.


Mage. Så absolutt WARLOCK,NECROMANCER,CHORLO det er den speccen jeg føler jeg får mest ut av eller de soulsa speccen må du finne ut selv.


håper du ble litt klokere. ^^
Trådstarter
Fårstår sikkert mer av det når jeg har spilt litt og lært litt hvordan det fåregår. men det var gode tips å ta med meg når jeg begynner om drøye 15min^^ Mage/warloc/hvanåenn-det-var hørtes fristende ut da Mage og warlock er favoritt classene mine i wow,selv om mainen er en Druid tank så jeg er lei av close combat=)

Gleder meg =)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Hei, "låner tråden" litt jeg Jeg har gått lei av wow og sluttet for et par mnd siden. Jeg bruker en del tid på pcn og kan bli litt kjedlig å være på facebook hele tiden Vurderer og teste Rift. Finnes det en demo/beta versjon slik at jeg kan teste spillet litt før evt kjøp? Hva liker dere med rift? Hvor mye koster det i mnd?
Sitat av orbeck Vis innlegg
Hei, "låner tråden" litt jeg Jeg har gått lei av wow og sluttet for et par mnd siden. Jeg bruker en del tid på pcn og kan bli litt kjedlig å være på facebook hele tiden Vurderer og teste Rift. Finnes det en demo/beta versjon slik at jeg kan teste spillet litt før evt kjøp? Hva liker dere med rift? Hvor mye koster det i mnd?
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke det finnes demo /gratis tid (slik det finnes på wow).

Jeg synes det er svært likt wow, men det er jo positivt. de har tatt det beste fra wow og lagt på nytt stæsj.
Det beste med rift synes jeg er alle soul'sene (speccene) man kan ha. Jeg er mage og kan være mainhealer, pyro, warlock, osv!
Man skal spille svært lenge før man lærer seg alle mulighetene. Det er helt vilt hvor mye spells man må lære seg for hver soul. (specc).
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Sitat av birrho Vis innlegg
Jeg tror ikke det finnes demo /gratis tid (slik det finnes på wow).

Jeg synes det er svært likt wow, men det er jo positivt. de har tatt det beste fra wow og lagt på nytt stæsj.
Det beste med rift synes jeg er alle soul'sene (speccene) man kan ha. Jeg er mage og kan være mainhealer, pyro, warlock, osv!
Man skal spille svært lenge før man lærer seg alle mulighetene. Det er helt vilt hvor mye spells man må lære seg for hver soul. (specc).
Vis hele sitatet...
Hvordan er instancer/raid? Tar det lang tid å levle? Morsomme quest?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nå er det 7 dagers trial tilgjengelig for Rift. De har også lagt til "Ascend a friend" (Recruit a friend).

Tenker jeg skal laste det ned og teste, gjør vel ingen skade det.