Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 794
Hei og go morgen, fikk med meg et brett med 10 weifa paralgin forte fra en fest som jeg har tenkt og cwe ekstraktere men lurer på hvor mye dosering som er anbefalt/nokk og hva er det best å blandet med "kodein vannet" med? brus feks eller rent
Drit i det, ekstraktet smaker djevelens piss, selv utvannet og PF er alltid lurt å ha i bakhånd om du skulle skade deg eller bli syk.
Men om jeg skal svare deg på spørsmålet ditt så har jeg tidligere blandet det med solbær-sirup, da solbær-sirup er veldig søtt så nøytraliserer den drittsmaken bedre enn vanlig husholdningssaft.
Sist endret av eyecandy654; 27. januar 2018 kl. 10:13.
jeg ekstraherte kodein fra PF og brukte 5-10stk til 1dl vann. Når jeg hadde fått ut alt (kodein)vannet fra filteret brukte jeg lilla Kool-Aid pulver med druesmak (Grape) fra den lokale godterisjappa og blandet dette med 1 liter sprite og sukker, prøv et par teskjeer først frem til smaker søtt nok. 1 person bør ta en halv til en DL. Drikker man nok blir man veldig sløv og trøtt, men om du drikker litt mindre blir du mer "høy" og pratsom. Denne oppskriften gir nesten ingen vond smak.