Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 649
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Fikk nylig lyst til å spille litt Minecraft igjen, men "vanilla" blir litt kjedelig. Derfor har jeg sett meg om etter noen dugelige servere. Dessverre er det sånn at utrolig mange av de "lett tilgjengelige" serverne horer etter donasjoner på en slik måte at det blir utrolig urettferdig, og dette er ikke noe jeg, som en prinsippsak, gidder.

Thorcraft har alltid vært flott, men er dessverre omtrent død - veldig få spillere og ingen aktivitet i crew. Det virker heller ikke som det er mye interesse i å gjenopplive den.

Jeg ser helst:
- en eller annen FTB-mod, men IKKE Mindcrack eller noe annet som inneholder GregTech.
- ingen gratis items mot donasjoner/noe urettferdig. Serveren må gjerne ta imot donasjoner, men praksisen med å gi folk direkte usaklige belønninger irriterer meg for mye.
- server basert i Europa - jo nærmere, jo bedre, men så lenge man ikke har ping på 200 dit, er det greit.
- Aller helst en form for blokkbeskyttelse
- Serverspråk engelsk eller norsk

Håper noen vet om noe, takk for forslag!