Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 830
Hei jeg har et stort lag problem i COD Ghosts, pcen min inneholder en SSD, 8 gbcorsair vengeance, 7850 amd skjermkort typ Sapphire Radeon 2 gb. Og en amd fx 4170 prossesor. Er pcen virkelig så dårlig at dette skal lagge veldig? Hjelper ikke at jeg skrur ned kvaliteten i grunn, spiller på default innstillingen og skrur jeg ned så er spillet veeeldig pixlete kanskje som 4x4 på minecraft.
Ring internettleverandøren din og hør der, har du prøvd det?
Sjekk etter om Vsync er aktivert, cuz that girl is a bitch!
Tviler på at det er nettet for andre spill funker.
Hadde samme problem selv, og har hørt veldig mange sliter med dette også, prøvde å skru ned kvaliteten på det laveste men hjalp ikke. Tok også avinstalerte spillet i et håp om at det hjalp, men neida.
For meg: Worst buy of the year.
Jepp det tror jeg også. Spiller på laveste akkurat nå, og da kan man jo like gjerne spille cs 1.6.. Men nå lagger det marginalt i forhold til på anbefalte innstillinger.
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Jepp det tror jeg også. Spiller på laveste akkurat nå, og da kan man jo like gjerne spille cs 1.6.. Men nå lagger det marginalt i forhold til på anbefalte innstillinger.
Vis hele sitatet...
Ja ikke sant
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Jeg så en gamer på Youtube som spillte Cod Ghost med 2xtitan og han hadde dårlig fps og heftige drops på max grafikk. De driter jo mer og mer i pc-spillerne. Er en grunn til at Bf har flere spillere på pc, mens cod har flere på consoll.
Hadde samme problemet selv. Om jeg ikke husker helt feil så var det slik at jeg måtte endre på noen av settings til COD. Skrudde av noen ting der også var det en innstilling jeg gjorde på nVidia kontrollpanelet. Uansett så var det disse guidene jeg brukte for å løse problemet:

COD: Ghosts Solution for Nvidia users ONLY!
Call of Duty Ghosts FPS, FOV, Ram, Lag, Tweaks, Crashes, Freezes, Stuttering, Errors, and Fixes
CoD: Ghosts PC – Low FPS, Stuttering, Crash Fixes & Tweaks
How to Increase Performance in Call of Duty: Ghosts for AMD Graphics Cards and CrossFireX Setups '