Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 503
Jeg har en sånn bukkit server der jeg å mine venna spille på. Men så har jeg denne plugin'en som heter ChopThree. Det er bare op'er som kan bruke denne.

Hvordan får jeg den aktivert så vanlige spillere på servern får tilgang til den plugin'en?

(Jeg vil ikke sitte å op alle vænnan mine, det har vi prøvd før..og det ble til ett usæriøst survival game...)

Jeg har vært inne i config fila å sett på de derrane "true/false" alternativan men det virket ikke som det hjalp. Jeg har prøvd den kommanden /ToggleChop (navn) til spilleren men det funket heller ikke.

Det viser seg at Bukkit.org allerede har en bruker der som har MITT Minecraft navn...så jeg får ikke logget meg inn å spurt om hjelp der..

Noen som vet hva som må gjøres for å la Regular brukere få bruket den plugin'en??

Takk for svar!
Game disconnected
pokemon's Avatar
Du trenger en permissions plugin fks bpermissions eller permissionsex

og du trenger ikke minecraft navn for å registrere deg på bukkit og spør om hjelp.
Sist endret av pokemon; 29. januar 2014 kl. 18:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.