Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 7371
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Tror ikke du får gjennomført noe så stort uten besøk av politi, for om du på mirakuløst vis skulle fått det til før festen, så trengs det bare én sur jævel som ringer snuten fordi ingen vil ha han der.
Hvorfor ikke bare reise til Roskilde festivalen eller tilsvarende festivaler rundt om kring i verden?
Der har du alt du snakker om: Frihet, alkohol, VELDIG MYE RUSMIDLER, musikk og sosial liv med veldig lite innblanding fra politi og sikkerhet.
Og hvis du tenker over det, så er det kanskje litt greit å ha politi tilstede et sted hvor flere tusen mennesker skal ruse seg og drikke seg dritings?
Sist endret av Juicekongen; 3. januar 2013 kl. 02:01.
Synes man ikke burde ha en fest midt ute i ødemarken for en grunn: Det VIL bli slagsmål, og noen kan komme til å trenge hjelp. Det bør derfor være en plass en sykebil kan komme lett til om det blir nødvendig.
The rolling stones prøvde seg på noe ligninde, altså et gratis arrengement åpent for alle, uten innblanding av politi eller noe lignende. Det resulterte i flere dødsfall, siden folkemengden begynte å skape bråk. Nå skal det sies at det kom flere hundre tusen, et antall som er uoppnåelig i norge, men likevel. Store folkemengder samlet på en plass fører til bråk. And i sure as shit kommer ikke til å tørre å stå opp mot en type på 1.90 med muskler som satan selv.

Ellers er ideen din helt konge, og håper virkelig at dette blir noe av. Jeg vil i alle fall dra med meg noen gode venner og ta turen om det blir noe av
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Får jeg komme?
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Får jeg komme?
Vis hele sitatet...
Hvem skal nekte deg?...ingen vakter
Sitat av Masken Vis innlegg
Synes man ikke burde ha en fest midt ute i ødemarken for en grunn: Det VIL bli slagsmål, og noen kan komme til å trenge hjelp. Det bør derfor være en plass en sykebil kan komme lett til om det blir nødvendig.
Vis hele sitatet...
Du har tydeligvis ikke vært på skogfest. Det er flere rave-events i de nordiske skoger hvert eneste år. Jeg har aldri sett noe slagsmål på noen av disse, ikke har jeg hørt om noen skader heller.
Som moret sier, det er haugevis av skogsrave overalt i Norge fra april-november. Selv om de er organiserte er det lite vakthold og folk står fritt til å gjøre hva de vil. Det er lite bråk, men en og annen som turer over.
Ja vi få se da hvordan det går. Skal ta med meg bong og popcorn.