Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 6720
heisann medfreaks! jeg bare lurte på om noen av dere vet hvordan man kan få tak i adressa til folk som ikke har registrert adresse på gulesider o.l, jeg har funnet en postboks som er registrert i en by, er dette noe jeg kan bygge vidre på? er en viss person jeg liker å holde styr på og vite hvor befinner seg fra tid til tid.. setter pris på alle svar og hjelp!
Prøv telefonboka
har prøvd telefonbøker, han har ikke registrert adresse på noe sånt.. men somsagt, har en registrert postboksadresse, er dette noe jeg kan gå vidre med?
Kan du navnet hannes?
kan navnet ja, somsagt, har registrert postboksadresse
Sitat av oppnedjuletre Vis innlegg
kan navnet ja, somsagt, har registrert postboksadresse
Vis hele sitatet...
Hvis fyren har adresse ett sted er det bare å ringe strømselskapet og presentere deg som han og lure på hvor dem har sendt siste regninga for du har ikke fått den..
Sitat av oppnedjuletre Vis innlegg
heisann medfreaks! jeg bare lurte på om noen av dere vet hvordan man kan få tak i adressa til folk som ikke har registrert adresse på gulesider o.l, jeg har funnet en postboks som er registrert i en by, er dette noe jeg kan bygge vidre på? er en viss person jeg liker å holde styr på og vite hvor befinner seg fra tid til tid.. setter pris på alle svar og hjelp!
Vis hele sitatet...
Følge med postbosen og se hvor han / hun drar?
mener du jeg skal så å henge innpå byens postkontor i flere dager for å så følge etter en fyr..? :P
send meg pm med navn, så kan jeg kanskje hjelpe deg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
hadler ikke om stalking i det heletatt, det er ikke noe jente heller. om dere skal vite det er det min biologiske far som er heilt skrudd i hue, so now u know, gi faen i å komme med idiotiske beskyldninger.

en ting skal dere faen meg ha klart, jeg stalker faen ingen jenter, er ikke noe psykopat. Jeg har en far som er syk i hodet, han har sverget å drepe enkelte i min familie, derfor vill jeg vite hvorfaen han holder til!
Sitat av Crabman Vis innlegg
Slapp av med påstander.

Om OP har en far som ikke er helt god og ønsker å ha litt kontroll på han skal vell du bare drite i det?

Beste tipset er som en over nevnte; ring strømselskap etc og si regningen ikke kom riktig.
Vis hele sitatet...
"Du har jo betalt den, så den har nok kommet riktig. Ha det bra "
Sitat av oppnedjuletre Vis innlegg
kan navnet ja, somsagt, har registrert postboksadresse
Vis hele sitatet...
enten må du kjenne noe med tilgang på folkeregisteret....biltilsyn,nav ansatte m.m

ellers så kan du gå ned til det lokale postkontoret og spørre postfolka som går med brev mens de sorterer inne på kontoret om morgenen..alle vet alt der
Sist endret av alanapoli; 26. desember 2012 kl. 18:41.
Det er ganske enkelt å lure forskjellige myndigheter, banker o.l. i Norge ved å ringe og utgi seg for å være vedkommende og komme med diverse løgner osv. Desverre. På den måten kan man få ut alt fra rulleblad til hemmelige adresser og telefonnummer, og informasjon om bankkontoer. Så dette er jo en mulig fremgangsmåte, om du er god til å snakke for deg og har god fantasi. Ville fraråde en slik fremgangsmåte, det er uetisk og antakelig ulovlig, og det er tragisk at det i det hele tatt går an. Grunnen til at jeg vet at det går an er fordi jeg har ringt en del ganger for å få ut informasjon om meg selv, og klart å få til det utroligste over telefon selv om det egentlig ikke skulle gått an uten bedre identifikasjon. Har du fødselsnummeret?