Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 33320
Tjena,

hvis noen har tippa rett passord til en facebook account, eller brukt hotmailen til å komme seg inn - og dette rapporteres til facebook; vil det ha noe utfall for vedkommende? Vil facebook ha muligheten til å spore opp ip addr?
IP addresse, ja, det har dem garantert mulighet til å se. hva dem skal gjøre med den er noe annet.

med mindre det er snakk om svært alvorlig hets/trusler, blir sannsynligvis ikke saken gjort noe med
N3o
N3o's Avatar
Trådstarter
20 0
Icic. Tror du dem vil stenge vedkommendes konto, mtp at de har ip addr?
Er du redd for å miste facebookbrukeren din?

Men jeg tror ikke de vil stenge kontoen din med mindre det er en alvorlig sak. Parsonen kan ikke bevise at du "hacket" kontoen, eller om du fikk passordet, og jeg tror derfor ikke at facebook stenger den kontoen som tilhører deg.
N3o
N3o's Avatar
Trådstarter
20 0
Sa aldri det var meg det var snakk om, bare helt teoretisk ;-)
Det virker helt tullete å stenge ip'en din ute fra serverene deres. Kontoen din kan fortsatt brukes andre steder.
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av tullatutt Vis innlegg
for jeg er ikke sånn egentlig veldig smart desverre.
Vis hele sitatet...
Skjønte det...

Som du skriver, så har du prøvd en Keylogger, men du sier at den ikke fungerer?
Prøv denne:http://www.actualkeylogger.com/
Sitat av tullatutt Vis innlegg
HEI HJELP MEG MED DETTE PLEASE

--------------------------------------------------------------------------------

Heii. jeg lurer på om noen kan hjelpe meg-
jeg vet ikke hvordan man starter sånn ny tråd så jeg bare skriver her.
hvordan kan JEG hacke facebook?
jeg har prøvd den der keylogger, men den viser ikke noen av passordene bare hvor man har vært også er det akkuratt som om passordet blir kryptert(tror jeg det heter`?) MEN kan noen vær så snill å hjelpe meg ¨å finne noen enkel måte og hacke passordet på?
han jeg skal hacke bruker denne datamaskinen please hjelp meg. tusen takk.jeg trenger liksom å finne ut passordet. på en enkel måte, for jeg er ikke sånn egentlig veldig smart desverre.
Vis hele sitatet...
hvis du ikke har så mye kunnskaper om "hacking" er den enkleste løsningen å legge inn en keylogger på offerets maskin, eller på din egen maskin, og vente på at offeret skal låne maskinen din.

Eventuelt legge inn en keylogger på bibiloteket og rappe tilfeldige personers passord.

Helt Hypotetisk, selvfølgelig.
▼ ... over et år senere ... ▼
hvor finner jeg hacke programme for å hacke facebook og online og e-post og hotmail

og msn
Sitat av jbergman Vis innlegg
hvor finner jeg hacke programme for å hacke facebook og online og e-post og hotmail

og msn
Vis hele sitatet...
Det finner du ikke. Hvis du på død og liv må få tilgang til en konto, benytt deg av keylogging eller "social engineering". Dette er nok det enkleste. Eventuelt kan du studere koden til de programmene / sidene du vil hacke og se om du finner noen bakveier og/eller bugs.

EDIT: Bare sånn for sikkerhetsskyld; Det finnes ingen magiske programmer som gir deg tilgang til en persons epost-, facebook- eller msn-konto.
Sist endret av hosjmeister; 12. februar 2011 kl. 09:24.
Hele denne tråden oser av wannabe-hacking. Det finnes ikke noe magisk program som gir deg passordet til alt og alle.
Den eneste metoden du kan hacke facebook er ved å laste ned:

www.DuKanIkkeHackeFaceBook.com/BrukKeyLogger.php

en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
den enklese måten er å bruke phishing, og det er mye stress i seg selv
Den enkleste måten å komme seg innpå noens facebook er å finne eposten de registrerte med og for så å prøve seg på sikkerhetsspørsmålene. Flesteparten har hotmail, som betyr at mange har valgt sikkerhetsspørsmålet "Din favorittmat fra du var liten" for eksempel. Da er det bare å svare Pizza, for jeg vedder på at 5/10 har Pizza som svar.
Hvis spørsmålet er "Hvor er din mor født" så finner du ut hvor hun bor osv...blablabla. Egentlig et altfor enkelt system..og ja, jeg har blitt utsatt for dette.
Sist endret av 100%; 13. februar 2011 kl. 00:58.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Waver Vis innlegg
Skjønte det...

Som du skriver, så har du prøvd en Keylogger, men du sier at den ikke fungerer?
Prøv denne:http://www.actualkeylogger.com/
Vis hele sitatet...
Virus programmet mitt likte ikke denne siden noe særlig. Kom opp masse advarsler og meldinger.
Sitat av kriminell Vis innlegg
Virus programmet mitt likte ikke denne siden noe særlig. Kom opp masse advarsler og meldinger.
Vis hele sitatet...
Det er jo faktisk en side for å laste ned spyware (keyloggern) så det er kanskje ikke så rart?
litt pr0 hacking, om du kjenner personen du vil hacke og personen bruker firefox kan du gjøre slik,
Gå inn på;
-verktøy -innstillinger -sikkerhet -lagrede passord.
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
man kan laste ned virus exe fil med keylogger og få offeret til å kjøre filen sånn at det de skriver blir sendt til den epost adressen du ønsker.. men ulempen med dette er at alle antivirus program oppdager disse..

men installer heller keylogger på din pc og få folk til å logge seg på med din pc så får du passord.
Ardamax Keylogger eller Family Keylogger er anbefalte programmer.
Om du virkelig vil ha en keylogger .. så finner du en som heter refog kgb keylogger på piratebay som fungerer
Du kan droppe "refog" når du søker, bare skriv "Kgb keylogger"
▼ ... over et år senere ... ▼
Bruker en gammel tråd så jeg slipper å lage en ny en..

Greia er at en kompis av meg har fått seg en stalker på facebook, dette var morsomt i begynnelsen, men det begynner å bli på grensen til skummelt... Til å begynne med var det bare slik at denne stalkeren postet samme videoer, samme quotes og den type ting, men det har blitt værre....

Nå har denne personen personlig informasjon om både kompisen min, dama hans og flere av hans venner... Denne stalkeren bruker svært mye tid på å "plage" min kompis og nå har det endt med at han får problemer med flere av vennene sine og dama, fordi de tror det er han selv som kødder med dem... I dag kom kompisen min til meg og spurte om det er noe som kan gjøres for å finne ut av hvem denne personen er?

Så siden jeg har liten peiling selv på hvordan jeg skal gå frem var freak den første plassen jeg tenkte jeg skulle spørre om noen som har noen gode forslag på hvordan vi kan gå frem for å få avslørt denne stalkeren? Politiet er litt drastisk, og det å rapportere fyren har ikke hjulpet noe som helst... Send meg gjerne en pm, eller post noe tips her om hvordan gå frem...

På forhånd takk
Sitat av Zarathustra Vis innlegg
Bruker en gammel tråd så jeg slipper å lage en ny en..

Greia er at en kompis av meg har fått seg en stalker på facebook, dette var morsomt i begynnelsen, men det begynner å bli på grensen til skummelt... Til å begynne med var det bare slik at denne stalkeren postet samme videoer, samme quotes og den type ting, men det har blitt værre....

Nå har denne personen personlig informasjon om både kompisen min, dama hans og flere av hans venner... Denne stalkeren bruker svært mye tid på å "plage" min kompis og nå har det endt med at han får problemer med flere av vennene sine og dama, fordi de tror det er han selv som kødder med dem... I dag kom kompisen min til meg og spurte om det er noe som kan gjøres for å finne ut av hvem denne personen er?

Så siden jeg har liten peiling selv på hvordan jeg skal gå frem var freak den første plassen jeg tenkte jeg skulle spørre om noen som har noen gode forslag på hvordan vi kan gå frem for å få avslørt denne stalkeren? Politiet er litt drastisk, og det å rapportere fyren har ikke hjulpet noe som helst... Send meg gjerne en pm, eller post noe tips her om hvordan gå frem...

På forhånd takk
Vis hele sitatet...
Når folk ringer politiet for å klage på at det er høy musikk i naboleiligheten, så er det ikke drastisk å anmelde dette til politiet. Så da anbefaler jeg det.
Sitat av Zarathustra Vis innlegg
Bruker en gammel tråd så jeg slipper å lage en ny en..

Greia er at en kompis av meg har fått seg en stalker på facebook, dette var morsomt i begynnelsen, men det begynner å bli på grensen til skummelt... Til å begynne med var det bare slik at denne stalkeren postet samme videoer, samme quotes og den type ting, men det har blitt værre....

Nå har denne personen personlig informasjon om både kompisen min, dama hans og flere av hans venner... Denne stalkeren bruker svært mye tid på å "plage" min kompis og nå har det endt med at han får problemer med flere av vennene sine og dama, fordi de tror det er han selv som kødder med dem... I dag kom kompisen min til meg og spurte om det er noe som kan gjøres for å finne ut av hvem denne personen er?

Så siden jeg har liten peiling selv på hvordan jeg skal gå frem var freak den første plassen jeg tenkte jeg skulle spørre om noen som har noen gode forslag på hvordan vi kan gå frem for å få avslørt denne stalkeren? Politiet er litt drastisk, og det å rapportere fyren har ikke hjulpet noe som helst... Send meg gjerne en pm, eller post noe tips her om hvordan gå frem...

På forhånd takk
Vis hele sitatet...
send mail til facebook og få dem til å slette kontoen. eller du kan raportere kontoen
Sitat av Zarathustra Vis innlegg
Bruker en gammel tråd så jeg slipper å lage en ny en..

Greia er at en kompis av meg har fått seg en stalker på facebook, dette var morsomt i begynnelsen, men det begynner å bli på grensen til skummelt... Til å begynne med var det bare slik at denne stalkeren postet samme videoer, samme quotes og den type ting, men det har blitt værre....

Nå har denne personen personlig informasjon om både kompisen min, dama hans og flere av hans venner... Denne stalkeren bruker svært mye tid på å "plage" min kompis og nå har det endt med at han får problemer med flere av vennene sine og dama, fordi de tror det er han selv som kødder med dem... I dag kom kompisen min til meg og spurte om det er noe som kan gjøres for å finne ut av hvem denne personen er?

Så siden jeg har liten peiling selv på hvordan jeg skal gå frem var freak den første plassen jeg tenkte jeg skulle spørre om noen som har noen gode forslag på hvordan vi kan gå frem for å få avslørt denne stalkeren? Politiet er litt drastisk, og det å rapportere fyren har ikke hjulpet noe som helst... Send meg gjerne en pm, eller post noe tips her om hvordan gå frem...

På forhånd takk
Vis hele sitatet...
Det blir ikke enkelt, men det finnes flere metoder som kan fungere.. Litt avhengig av hvilke metoder stalkeren bruker for å skjule sin identitet.

Noen kortfattede muligheter/metoder...

Metode 1.

1. Få kompisen din til å legge ut link til en side som registrerer IP adressen til de som besøker siden.
2. Finn ut hvilken leverandør som leverer internettforbindelse til stalkerens, deretter får du leverandøren til å røpe eierskapet.

Får du til dette så kan du nå målet, med mindre stalkeren skjuler sin identiten via VPN, proxies, andre sine trådløse nett eller lignende.

Metode 2.

1. Bli "venn" med stalkeren og se om han har en mail adresse registrert på facebook siden sin.
2. Send han en mail som han svarer deg på.
3. ------> Gå til stepp 2 i metode 1.

Metode 3. (Kanskje den mest morsomme)

1. Hvis stepp 2 i metode 2 blir vellykket, sendt en RAT til han..
2. Da kan du gjennomsøke hele maskinen hans, hvis han ikke har en "ren" maskin bør du kunne fiske frem mye info om vedkommende.

Metode 4.

1. Hvis stepp 2 i metode 2 blir vellykket, hack mail kontoen og deretter resett facebook passordet.

+++ Flere alternativer... En god posjon "social engineering" må nok til uansett hvilke metoder du vil foresøke deg på.

Lykke til
Sitat av shonny Vis innlegg
Når folk ringer politiet for å klage på at det er høy musikk i naboleiligheten, så er det ikke drastisk å anmelde dette til politiet. Så da anbefaler jeg det.
Vis hele sitatet...
Det er mulig du har rett, men vi velger å vente med det til det siste...Hadde vært mye bedre å ta "innersvingen" på denne personen=)

Sitat av øyvind95 Vis innlegg
send mail til facebook og få dem til å slette kontoen. eller du kan raportere kontoen
Vis hele sitatet...
Som jeg skrev, vi har prøvd å rapportere, men kontoen hans er fortsatt der....

Sitat av Amatøren Vis innlegg
Det blir ikke enkelt, men det finnes flere metoder som kan fungere.. Litt avhengig av hvilke metoder stalkeren bruker for å skjule sin identitet.

Noen kortfattede muligheter/metoder...

Metode 1.

1. Få kompisen din til å legge ut link til en side som registrerer IP adressen til de som besøker siden.
2. Finn ut hvilken leverandør som leverer internettforbindelse til stalkerens, deretter får du leverandøren til å røpe eierskapet.

Får du til dette så kan du nå målet, med mindre stalkeren skjuler sin identiten via VPN, proxies, andre sine trådløse nett eller lignende.

Metode 2.

1. Bli "venn" med stalkeren og se om han har en mail adresse registrert på facebook siden sin.
2. Send han en mail som han svarer deg på.
3. ------> Gå til stepp 2 i metode 1.

Metode 3. (Kanskje den mest morsomme)

1. Hvis stepp 2 i metode 2 blir vellykket, sendt en RAT til han..
2. Da kan du gjennomsøke hele maskinen hans, hvis han ikke har en "ren" maskin bør du kunne fiske frem mye info om vedkommende.

Metode 4.

1. Hvis stepp 2 i metode 2 blir vellykket, hack mail kontoen og deretter resett facebook passordet.

+++ Flere alternativer... En god posjon "social engineering" må nok til uansett hvilke metoder du vil foresøke deg på.

Lykke til
Vis hele sitatet...
Takk for et godt svar! Jeg skal se hva jeg får til=)
▼ ... mange måneder senere ... ▼
her er den aller enkleste løsningen, det er en måte å få tak i facebook passoret til folk: http://www.hackersonlineclub.com/hack-facebook-account