Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 934
Hei. http://www.tctgames.com søker medlemmer, spesielt til vår nye ArmA life server. Serveren vil forhåpentligvis være oppe neste uke mellom 10.02.14 og 17.02.14.

Hvis du synes det høres spennende ut bør du trykke på linken over.

For de av dere som ikke vet hva ArmA life er så kan jeg fortelle deg såpass at det dreier seg om rollespill. Det vil ihvertfall være fokus på det på vår server. Serveren vil ha en militær anti terror gruppe, politi og selvfølgelig vanlige sivile. Du vil ha muligheten til å gjøre lovlige jobber for å tjene penger, eller du kan lage deg en gjeng, skaffe deg et våpen og rane banken. Men som sakt dette er en rollespill server og det forventes at situasjoner rollespilles på best mulig måte der det er mulig.

Har du spørsmål er det bare å kommentere på denne tråden så skal jeg svare så godt jeg kan!
Sitat av mickro1 Vis innlegg
Hei. http://www.tctgames.com søker medlemmer, spesielt til vår nye ArmA life server. Serveren vil forhåpentligvis være oppe neste uke mellom 10.02.14 og 17.02.14.

Hvis du synes det høres spennende ut bør du trykke på linken over.

For de av dere som ikke vet hva ArmA life er så kan jeg fortelle deg såpass at det dreier seg om rollespill. Det vil ihvertfall være fokus på det på vår server. Serveren vil ha en militær anti terror gruppe, politi og selvfølgelig vanlige sivile. Du vil ha muligheten til å gjøre lovlige jobber for å tjene penger, eller du kan lage deg en gjeng, skaffe deg et våpen og rane banken. Men som sakt dette er en rollespill server og det forventes at situasjoner rollespilles på best mulig måte der det er mulig.

Har du spørsmål er det bare å kommentere på denne tråden så skal jeg svare så godt jeg kan!
Vis hele sitatet...
Hei! Høres interessant ut! Spiller ganske aktivt på Takistani Life Uproar. Hva tenker dere om politi? Må de være trained? Har VELDIG god erfaring med dette fra Uproar. Et profesjonelt politi er viktig for at jeg skal gidde å være civ.
et spm: hvorfor arma 2 og ikke 3?
Sist endret av WayGone; 8. februar 2014 kl. 16:49.
Sitat av augi2323 Vis innlegg
Hei! Høres interessant ut! Spiller ganske aktivt på Takistani Life Uproar. Hva tenker dere om politi? Må de være trained? Har VELDIG god erfaring med dette fra Uproar. Et profesjonelt politi er viktig for at jeg skal gidde å være civ.
Vis hele sitatet...
ja vi har en basic training camp som man må innom med en militær trainer. det vil også bli gjort en muntlig prøve om du faktisk har lest reglene om det og være politi. men du kan jo hoppe innom tsen vår en dag så kan vi ta en prat. jeg går under navnet JellyGunner tctgames.typefrag.com

Sitat av WayGone Vis innlegg
et spm: hvorfor arma 2 og ikke 3?
Vis hele sitatet...
vi bruker ikke arma 3 litt på grunn av at det er for mange bugs atm. det kan hende vi bytter over når vi ser at arma 2 dropper i spillere. men akkurat nå er det flest spillere på arma 2
Sist endret av mickro1; 8. februar 2014 kl. 17:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av mickro1 Vis innlegg
ja vi har en basic training camp som man må innom med en militær trainer. det vil også bli gjort en muntlig prøve om du faktisk har lest reglene om det og være politi. men du kan jo hoppe innom tsen vår en dag så kan vi ta en prat. jeg går under navnet JellyGunner tctgames.typefrag.com
Vis hele sitatet...
Kult! Høres meget interessant ut!
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Hvorfor ikke bruke island life modden heller til en server? Mye bedre enn life på vanilla arma 2.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Hvorfor ikke bruke island life modden heller til en server? Mye bedre enn life på vanilla arma 2.
Vis hele sitatet...
vi ønsker ikke fylle opp serveren med masse modds. vi bruker arma 2 OA så helt vanilla er det jo ikke
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av mickro1 Vis innlegg
vi ønsker ikke fylle opp serveren med masse modds. vi bruker arma 2 OA så helt vanilla er det jo ikke
Vis hele sitatet...
Er jo ikke masse mods, er bare en mod. Og slik får dere politibiler, helikoptre, ambulanser og alt sånt.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Er jo ikke masse mods, er bare en mod. Og slik får dere politibiler, helikoptre, ambulanser og alt sånt.
Vis hele sitatet...
joda men jeg er bare staff. men om du ønsker og komme med ideer kan du jo komme på tsen en dag. og snakke med vår founder.
Veldig interressert. Litt off topic men noen som i full fart kan linke til en bærbar pc som vil klare å dra arma 2/3 til en ok pris?
vi vil også ha en give away om vi får en profilert streamer til å streame på serveren