Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 9874
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av woff Vis innlegg
Tja... Er jeg altså paranoid? Jeg har skallsikring på alle dører (magnetkontakter) og alle vinduer (magnetkontakter / glassbruddsikring) samt IR detektorer i hvert rom og seismisk detektor på våpenskap.. Jeg har rundt 24 sensorer totalt fordelt på tre alarmområder og dette styres av kun et panel. Som nevnt har jeg fem sirener. Alt er selvsagt montert i henhold til FG krav og har sikret overføring..
Vis hele sitatet...
Jeg vil si at det er fint når du har våpen i huset
Hva med å sette ut et rykte på bygda om at det bor en eller flere galninger (psykoer) i huset ?
Hva med å bruke penger på en skikkelig alarm?
Slik at du må trykke inn en kode når du kommer inn døren ellers bryter det ut et helvetes leven?
Sist endret av cheetos; 15. januar 2013 kl. 14:57.
Har var det mye rart! Jeg jobber med områdesikring, og alt kommer ann på hvor mye penger du vil legge i det, og hva man trenger for å føle seg trygg. Det aller vanligste er en boligalarm med merker, og kanskje "innbruddssikkert" glass. Noen legger også mer penger i det og peiser på med utvidede alarmsystemer, som f.eks. MKT'er på hvert vindu osv. I tillegg kan man få både kameraovervåkning, linjedetektorer og en bråte andre teknologiske løsninger, er det vits?
Iallefall ikke for den vanlige mannen i gata
Sitat av Dice Vis innlegg
Har var det mye rart! Jeg jobber med områdesikring, og alt kommer ann på hvor mye penger du vil legge i det, og hva man trenger for å føle seg trygg. Det aller vanligste er en boligalarm med merker, og kanskje "innbruddssikkert" glass. Noen legger også mer penger i det og peiser på med utvidede alarmsystemer, som f.eks. MKT'er på hvert vindu osv. I tillegg kan man få både kameraovervåkning, linjedetektorer og en bråte andre teknologiske løsninger, er det vits?
Iallefall ikke for den vanlige mannen i gata
Vis hele sitatet...
Vi freaks er ikke vanlige menn på gata!
Sitat av vonSkien Vis innlegg
Vi freaks er ikke vanlige menn på gata!
Vis hele sitatet...
Haha sant, let me do that again.

Iallefall ikke for dem som ikke har noe større verdier å passe på enn mannen i gata
Sitat av Dice Vis innlegg
Haha sant, let me do that again.

Iallefall ikke for dem som ikke har noe større verdier å passe på enn mannen i gata
Vis hele sitatet...
Fuck deg, mente i gata...
Sitat av vonSkien Vis innlegg
Vi freaks er ikke vanlige menn på gata!
Vis hele sitatet...
Herlig kommentar! Grunnen til at jeg ikke har ommgitt mitt hus med linjedetektorer er at jeg i tillegg til hund også har katt!
De og linjedetektorer går erfaringsmessig meget elendig sammen!