Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1114
God dag!
Noen som vet om såkalte vensafe-skap har alarmer installert allerede før de ankommer butikken de skal stå i?
Eller er dette noe bedriften på ordne selv? Har nemlig passert et par slike automater med klistremerker fra diverse vaktselskap. Takker for svar
Jeg har ingen erfaring med de skapene, men enten så har de en sabotasjebryter som er aktiv når alarmen er aktivert eller så har de ingen.
Jeg tror nok ikke de har noen alarm ettersom skapene står i butikken og inbruddsalarmen vil nok utløse alarmen først.
men som sagt, jeg er ikke sikker
Jeg er sikker! Og jeg har montert alarm på endel slike skap.
Noen av produsentene har ferdig montert alarmpunkter i skapet mens andre leverer skapene forberedt for montering.
Alarmgiverene i sånne skap er som regel seismiske detektorer eller sjokkdetektorer. Eventuell sabotasjeovervåking ligger i alarmsentralen til butikken...
Med andre ord så er det en eller annen form for alarm på alle slike skap?
Sitat av pondelover Vis innlegg
Med andre ord så er det en eller annen form for alarm på alle slike skap?
Vis hele sitatet...
Noen har, andre har mulighet for montering i følge woff