Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1420
Hei. I dag hadde jeg en kompis på besøk. Han hadde tydeligvis tjuvlånt sim-kortet mitt for å prøve det i to mobiler mens jeg var på toalettet. Begge var visstnok stjålet... Jeg ble selvfølgelig sjokkert og sint på kameraten min, siden jeg har anelse om at mobilene da kan spores til meg, siden mitt sim-kort ble brukt i begge. Den dumme kameraten min fortalte meg at én av mobilene fungerte, mens en av de var sperret.
Er det mulighet for at politiet kan finne ut at jeg har brukt mobilene?
Hvis ja, er det stor sjanse for at de bruker ressurser på dette?
Homemade Retard
zeicko's Avatar
om du blir kontaktet er det bare og si til dem at den idioten av en kompis du har er den skyldige,
Sitat av zeicko Vis innlegg
om du blir kontaktet er det bare og si til dem at den idioten av en kompis du har er den skyldige,
Vis hele sitatet...
Eller en random dude på fest.. er jo kjekt å ta vare på dumme kammerater om man ikke har så mange til overs
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Novice Vis innlegg
Eller en random dude på fest.. er jo kjekt å ta vare på dumme kammerater om man ikke har så mange til overs
Vis hele sitatet...
heller få gode, en flere dumme
Politiet kommer aldri til å gidde å bry seg med to stjålne mobiltelefoner.
Men, dersom kompisen din driver med seriøs narkotikakriminalitet (type innføre flere kg heroin, ikke deale litt småtteri på fritida) så kan du nok regne med at nummeret ditt flagges ut, i alle fall om han bruker telefonene selv. Da bør du være litt foriktig med hva du sender ut i eteren, men det bør man jo være uansett.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Politiet kommer aldri til å gidde å bry seg med to stjålne mobiltelefoner.
Men, dersom kompisen din driver med seriøs narkotikakriminalitet (type innføre flere kg heroin, ikke deale litt småtteri på fritida) så kan du nok regne med at nummeret ditt flagges ut, i alle fall om han bruker telefonene selv. Da bør du være litt foriktig med hva du sender ut i eteren, men det bør man jo være uansett.
Vis hele sitatet...

Her i Haugesund har de så lite å ta seg til, så de bryr seg faktisk om telefoner.

To kompiser fikk hver sin bot på 2k & 3k. Dummeste du kan gjøre er å ta simkortet inn i dem, selg dem heller til en pakkis som kan sende dem til pakkisland. ( Et land uten IMEI blokkering, slepper du sure kunder )
Sist endret av ArtOfHacking; 18. desember 2012 kl. 23:51.