Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1726
Hei! Er det noen der ute som vet om det er noen steder som lager skateboard plater og som kan printe på din egen tegning/kunst på brettet?

Jeg har laget en hel del illustrasjoner i Adobe Illustrator og elsker skateboarding, så har bestemt meg for å få laget mitt eget skateboard med min illustrasjon på.

Jeg er ikke ute etter å lage deck/platen selv, men kunn illustrasjonen på brettet.



Kom med innspill folkens

Takk på forhånd!
Hva med å måle opp platen du vil ha trykk på, designe/tegne det du vil ha på og deretter sende det til et firma som produserer trykk/klistremerker? Jeg bestilte en del slike trykk (til andre formål) fra et trykkefirma i Bergen for en tid tilbake. Regner med det finnes slike i Stavanger og.
ja det går, men er ute etter skateboard deck fabrikkene som gjør det, fordi jeg ønsker ikke å kjøpe et skateboard med grafikk på for å så ta klister over, ønsker også å skate med brettet og da blir klister litt tullete for meg. Men som f. eks norske merker som session og shit, hvor bestiller dem fra ?