Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3094
Hei!

Nå som Joe Rogan går over til Spotify om et par dager, tenkte jeg å prøve å spille av en annen podcast-video (Book of Basketball 2.0) fra iPhone til TVen min via Chromecast, bare for å se hvordan det fungerer. Jeg har aldri spilt av videoer på Spotify før, så var litt nysgjerrig.

Men uansett fra jeg gjorde, ville Chromecast kun spille av lyden fra Spotify og det eneste bildet man så på TVen var coveret til podcasten. Så jeg lurer på om noen andre har prøvd dette ennå?

Alle andre apper kan fint spille av videoer på Chromecast, så jeg mistenker at feilen ligger hos Spotify.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ser ut som det er Spotify som ikke "support this funcionality". Jævlig rart siden de har kasta penger etter JRE men folk må fremdeles se på YT om de vil caste det til TVen...