Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 887
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har vært borti the cosmic joke?

Kan ikke huske og ha lest noe om det før jeg opplevde den. Men ordene Cosmic giggle/the cosmic joke var det jeg tenkte etterpå.
Fin form på cannabis og så prøvde jeg meg på nos og det var en ganske utrolig opplevelse. Så utrolig stort, men umulig og ta med seg til denne virkeligheten.
Opplevde sikkert 10 ganger(10 ballonger).
Jeg klarte ikke tenke på noe annet dagen etter, selv om jeg ikke husker det veldig godt. Heller veldig dårlig. Men føltes som det satte litt spor, følte meg veldig fri dagen etter.

Noen «stikkord/setninger» fra opplevelsen
-Beste «joke`n» i universet
-Døden er vitsen?
-Livet er fullstendig! meningsløst
-Den kan være/er veldig trist, men samtidig veldig befriende!?
-The cosmic joke er uendelig
-Evighet
-mind blowing

Noen som har opplevd, og vil dele noen tanker rundt det?
Kjenner dere igjen «stikkordene»?
Jeg kjenner igjen stikkordene dine.
Har vært borti denne Cosmic Joke'n selv et par ganger, og det er definitivt en av, om ikke den beste joke'ne i universet, som du sier.
Hva som overrasker meg er at du fikk den servert etter cannabis og NOS, da min erfaring er at det krever tyngre skyts og masse hardt arbeid over lang tid.

-Beste «joke`n» i universet - Du er privilegert som har fått SE den. (Dette er ikke en joke man hører)
-Døden er vitsen? - På en måte. Å kontemplere din egen død kan være katalysator for joke'n.
-Livet er fullstendig! meningsløst - Ikke min erfaring, men ser hva du mener.
-Den kan være/er veldig trist, men samtidig veldig befriende!? - Befriende.
-The cosmic joke er uendelig - uendelig.
-Evighet ...
-mind blowing ...


Joke'n er som så; Den ér og har ingen punchline
Man kan bokstavelig talt le seg i hjel. Jeg har hatt tilfeller hvor jeg lo i dagesvis, klin edru.
Sist endret av SpiritLion; 28. mars 2019 kl. 23:39.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar SpiritLion.
Det føltes litt ufortjent, siden det føltes så stort og bare kom til meg. Men det forsvant veldig fort, og veldig lite jeg klarte og ta med til denne virkeligheten. Så tipper og ha opplevd det på en annen måte føles mer betydningsfullt. Det føltes VELDIG betydningsfult men sekunder etter forsvant det.

Du har nok rett at jeg så den, har et bilde i hodet men vanskelig og forklare Artig og ha opplevd ihvertfall.
Anonym bruker
"Snakkende Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, har oppleve det Cosmic joke på LSD. Det er den beste og morsomste vitsen noensinne. Personlig så forstår jeg den bare helt når jeg tripper.

Har opplevd å fått slike surrealistiske øyeblikk klinkende endru også så det er nok helt mulig, men kanskje vanskeligere å oppnå.