Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 8308
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Altså jeg møtte denne perfekte kvinnen for noen dager siden. Vi festet sammen, som førte til at vi kysset og koste litt. Vi planla egt å tilbringe natten sammen. Men dette skjedde ikke. Orker ikke utdype hvorfor, men kan love at det ikke er avgjørende for resten. Jeg og kvinnen utvekslet snapper tidlig på kvelden. Og vi har snappet litt. Problemet er at når hun sender snapper til meg helt uten mening, så svarer jeg på slik måte at jeg legger til rette for at det skal bli en samtale, men så svarer ikke hun tilbake. Sender jeg en snap, svarer hun, så svarer jeg, men så svarer ikke hun. Hadde hun ikke hatt noe interesse i meg, så ville hun ikke ha sendt meg snapper, rett og slett for å ikke snakke med meg, eller tar jeg feil her? Hun er heller ikke særlig intressert i å stille spørsmål tilbake. Jeg og ser jo et tydlige mønster her at jeg bør gi opp, men jeg tror også hun spiller hard to get. Bør jeg ta initiativ til å møtes eller bare glemme hele greia?
Ta initiativ til å møtes - hva har du å tape på det?
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er nok kommet ut for en klassisk "LUREMUS" enkelt og greit.
Mange jenter som bare elsker å pirre din interesse så de får en bedre selvfølelse og en bekreftelse på hvor sexy de er.
Bare glem hele skreppa
Ok hør. Damer i dag har veldig mange rare oppfatninger av hvordan sjekking skal foregå og er mer eller mindre totalt ubrukelige og apatiske på området. Ikke glem hele greia, hvis vi tar utgangspunkt i en positiv oppfattelse og antar at hun liker deg kan det virke som hun spiller hard to get nettopp fordi hun liker deg, og det er hennes absurde måte å dra dette i land på.
På den andre siden kan det være små ting du skriver som gjør at hun mister interessen.
Du har hvertfall ingenting å tape på å be henne med ut - jo før jo bedre!
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette her er jo alle kvinners oppskrift på å få en mann til å bli interessert i dem!! Prøv å vær litt hard to get selv, vent 20-30 min før du svarer på snappen hennes og prøv å ikke virke [b]for[b] keen på ho! Har selv gjort akkurat som ho gjør, så ta et tips fra ei jente som selv har brukt den metoden ho gjør lykke til!
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette her er jo alle kvinners oppskrift på å få en mann til å bli interessert i dem!! Prøv å vær litt hard to get selv, vent 20-30 min før du svarer på snappen hennes og prøv å ikke virke [b]for[b] keen på ho! Har selv gjort akkurat som ho gjør, så ta et tips fra ei jente som selv har brukt den metoden ho gjør lykke til!
Vis hele sitatet...
Forstår ikke helt dette, damen min fortalte meg bare at hun likte meg, nå har vi vært sammen snart 4 år, har barn og hus sammen.
Hvor vanskelig kan det være.
Kan du ikke bare spørre henne om å treffes eller hva enn du prøver å oppnå?
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette her er jo alle kvinners oppskrift på å få en mann til å bli interessert i dem!! Prøv å vær litt hard to get selv, vent 20-30 min før du svarer på snappen hennes og prøv å ikke virke [b]for[b] keen på ho! Har selv gjort akkurat som ho gjør, så ta et tips fra ei jente som selv har brukt den metoden ho gjør lykke til!
Vis hele sitatet...
Veldig fint svar, og takk for det!
Men hvordan forventer dere jenter som bruker denne metoden at vi gutter skal ta initativ? Altså skal jeg spørre henne om møtes heller hva?
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Easy. Om hun spiller det spillet, så åpner du snapsa hun sender uten å svare over en lengre periode. Men legg hun til i lista også når du sender ut random snaps til alle på lista di også. Er hun keen så kommer hun til og bli forvirra og starte en samtale med deg, hvis ikke det funker så prøver du (etter å ha gjort hva jeg skrev tidligere, altså ikke svart hun på en stund men sendt hun random snaps), å starte en samtale igjen. Skjer det samme igjen så fuck hun, luremus.

Pro Tip/TLDR: de kommer ofte krypende når du gir faen i dem.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt for mye tenking og lite handling.
Hun er like usikker på deg som du er på henne.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Forstår ikke helt dette, damen min fortalte meg bare at hun likte meg, nå har vi vært sammen snart 4 år, har barn og hus sammen.
Hvor vanskelig kan det være.
Vis hele sitatet...
Gratulerer, du har funnet en dame som er trygg på seg selv. Jeg regner med at du også er trygg og har gjort det enkelt for dere å bygge opp et solid og godt forhold basert på tillit og respekt. Dette begynner desverre å bli altfor sjeldent nå for tiden. Det florerer av nettsteder som gir tips til både kvinner og menn om hvordan ha mest mulig "game", og det eneste dette skaper er usikkerhet og mistillit. Trist men sant.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Easy. Om hun spiller det spillet, så åpner du snapsa hun sender uten å svare over en lengre periode. Men legg hun til i lista også når du sender ut random snaps til alle på lista di også. Er hun keen så kommer hun til og bli forvirra og starte en samtale med deg, hvis ikke det funker så prøver du (etter å ha gjort hva jeg skrev tidligere, altså ikke svart hun på en stund men sendt hun random snaps), å starte en samtale igjen. Skjer det samme igjen så fuck hun, luremus.

Pro Tip/TLDR: de kommer ofte krypende når du gir faen i dem.
Vis hele sitatet...
Har du noen gang lurt på hvorfor dette funker? Og hva det gjør med mennesker?

Enkel forklaring- det er det samme som hvorfor gambling funker. Mennesker blir avhengig av gambling fordi de ikke vet når det blir gevinst. Hvis gevinsten hadde vært forutsigbar så hadde man mistet interessen. Når man gjør dette med mennesker, blir de fort "avhengige" av din respons fordi den blir uforutsigbar og dermed mer spennende og interessant. Er du en egosentrert drittsekk så kan dette funke hvis du er ute etter noe casual og kortvarig. Men trå varsomt, det er ikke alltid det er lurt å gjøre andre mennesker "avhengig" av din respons og oppmerksomhet. Vi vet hva som skjer når avhengige mennesker ikke får sin drug of choice. Det er også slik at mennesker som i utgangspunktet er utrygge er mer tilbøyelige til å komme krypende ved avvisning, og en utrygg og avhengig person kan bli ganske skummel. Men nok om det.

Hvis ditt langsiktig mål er et forhold men denne jenta, er det faktisk ennå mer jævlig å spille games som fucker med hodet hennes. Til og med mennesker som i utgangspunktet er trygge kan bli nedbrutt av dette, særlig hvis de bryr seg oppriktig om deg. Hvis du ønsker å bli kjent med henne for på sikt å bygge opp et forhold, bør du gjøre det du kan for å gjøre det trygt for henne å bli kjent med deg. Ja, det krever en del mot fra din side å risikere eventuell avvisning, men det er bedre enn å innlede et forhold der hun er usikker og utrygg på deg. Hvordan skal det gå? Hun er utrygg og usikker, tør å være motsatsen til dette og se hva som skjer. Hvis hun responderer har dere mulighet til å bygge opp noe autentisk, trygt godt for dere begge. Eller bryt henne ned og gjør henne usikker og eventuelt avhengig, og du må da selv leve med en usikkerhet i forhold til om det er deg hun faktisk liker eller spillet du har spilt. Det er ikke til å komme utenom at når man prøver å lure andre, er det egentlig seg selv man lurer til syvende og sist.
Ofte skaper man problemer i huet som ikke eksisterer, be Hu ut så finner du det ut.

Tolk er snaps, mind games wtf.... Glad man har funnet ei
Beklager, men hadde jeg vært deg så hadde jeg droppet henne på flekken. Hvem gidder å mase på folk som ikke viser interesse på samme måte tilbake? Spill hard to get i en uke MAX. For hun digger tydligvis ikke interessen du viser?

Fra min side, hadde jeg droppet å svare et mannfolk hver gang han spurte etter noe hadde jeg vist at jeg ikke ønsker å få flere meldinger/snaps/whatever fra han og ønsker at han stopper snarest. Jeg er dog veldig flink til å slette når jeg ikke har interesse for noen, men det er mange kjærringer som gir falske forhåpninger. Du kan prøve som de andre sier her og be henne ut, og hvis det ikke funker, spill hard2get. og om det ikke funker, glem henne. delete that biatch :P
Gjør det du føler for er riktig, ikke hva andre mener
Av min erfaring gjenspeiler sjeldent interessen på snap hvordan det er IRL. Ta initiativ til å møtes - alt gjennom tekst kan og blir ofte misstolket. Det er veldig vanskelig å forholde seg til meldinger av den enkle grunn at du får evig med tid til å tolke og dermed missforstå.

Jeg prøver å holde samtaler online så korte og få som mulig, før man har hatt sex et par ganger, og kjenner hverandre. Etter det kan du prate så mye du vil online.

Om folk vil lære litt om dating og slippe å gjøre en haug med tabber, så er det to steder man burde vie helgen sin til: Blackdragonblog.com og http://markmanson.net/archive
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Veldig fint svar, og takk for det!
Men hvordan forventer dere jenter som bruker denne metoden at vi gutter skal ta initativ? Altså skal jeg spørre henne om møtes heller hva?
Vis hele sitatet...
Sånn som det «funker» for meg så er det om gutten viser litt, merk litt, interesse som gjør meg mer gira. Jeg leker hard to get for å ikke «miste» gutten. Det er desverre også gutter som ikke gidder å snakke med ei som er direkte og ærlig om følelsene sine fra starten av. Gjerne ikke snakk med henne 1-2 dager, så kan du sende snapper som hun «må» svare på. Ikke vanlige kjedeli hva skjer snapper, men feks hva har du gjort idag da? Høres sikkert teit ut, men dette får hvertfall meg interessert! Har dere noen felles interesser som du vet om? Isåfall kan du bruke dette! Jeg er VELDIG interessert i hund, og det er også samboeren min. Vi fikk igang samtaler gjennom hund da jeg eier en hund som han har spurt om og har fått dette til å bli et stort samtaleemne! Vet ikke om dette hjelper deg, men prøver hvertfall med å gi noen tips lykke til!
ok, må bare først ta en felles en til alle de som har skrevet ymse innlegg om hvor vanskelig det er å forstå kvinner osv.

hallo, ikke vær så teit å generaliser en måte å oppføre seg på til et kjønn. det er så gammeldags og sneversynt. det finnes mange jenter som gjør dette, men også mange gutter. jez.

også tenker jeg at dette med "å spille spillet" kanskje var gøy når man var 15, men ikke særlig givende når man ser etter noe mer seriøst. ikke gjør det mer komplisert enn du trenger. skriv til henne hva du tenker og spør om hun vil møtes. for eksempel "blir litt usikker på om du er interessert eller ikke. har du lyst til å møtes igjen?"
hvis du får vagt svar, ingenting eller noe sånt så betyr det nei. ikke torturer deg selv mer enn nødvendig. husk at det finnes mange flere potensielle partnere!

det er ikke kult å være den som hele tiden må ta initiativ og hvis samtalen dør ut hele tida så er det ikke akkurat et lovende tegn. dette på tross av at hun kan finne på å sende noe igjen seinere. det kan være hun er usikker på seg selv, digger oppmerksomhet, bare kjeder seg, ikke er klar for noe nytt. hva vet jeg. dette vet ikke du heller og den eneste måten å finne ut av dette på er å spørre henne. kommunikasjon