Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 5254
Dette er sikkert sprøtt for de fleste. Jeg kjøper denne Unik Kjøkkenspray på Meny til 21,90 for en halvliter. Den lukter så godt til å være kjemisk rengjøringsmiddel. Jeg tar et par tørk med tørkepapir og bretter sammen og sprayer litt på det også sniffer jeg i meg lukten fra papiret. Så sprayer jeg et par tre ganger til og sniffer enda mer, og sånn holder jeg på i et par minutter til jeg har fått nok. Jeg passer på å ikke dra inn noe flytende væske inn i nesen, for da svir det litt.

Det føles litt som å friske opp ansiktet med kaldt vann eller ta på seg litt god parfyme.

Det står at den er uten allergener og jeg aner ikke hvilke kjemikalier som er i den. Men den lukter så godt og fresher opp humøret, men virkningen er borte etter et halvt minutt etter sniffing.

Den er billig og funker bra til rengjøring av fett og flekker også, som er det egentlige poenget med den.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Du inhalerer et løsemiddel. Det løser opp hjernen din. Slutt.
Sist endret av nso; 13. desember 2017 kl. 19:01.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville heller anbefalt noen å sette et skudd med heroin eller å røyke meth enn å inhalere løsemidler. Sniffing er den farligste formen for rus og i tillegg til å risikere akutt død, så risikerer du også permanente hjerneskader, psykiske plager mm. Slutt!!!
Du innhalerer et løsemiddel. Hjernebanene dine er bygd opp av bla. fett. Du smelter bokstaveligtalt hjernen som nso sier, hvor varig hjerneskade er garantert om du ikke gir deg. Løsemidler er absolutt det aller aller værste du kan ruse deg på.
Sist endret av Lyra; 13. desember 2017 kl. 19:07.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Som Lyra og anon over sier, dette er det aller farligste du kan ruse deg på. Du har større sjangse for å komme tilbake til normalform etter daglig bruk av heroin enn etter daglig bruk av løsemidler.

Du smelter bort hjernen din. Det er ikke en overdrivelse engang. Vi har allerede mistet kjære forumbrukere til dette, og vi prøver bare å hjelpe deg å forstå at vi ikke har lyst til å miste noen flere.
Sist endret av nso; 13. desember 2017 kl. 19:16.
Du kan se på det som å sniffe bensin eller lightergass. Bare fordi du får kjøpt det på butikken som et helt ufarlig produkt betyr ikke at det er ufarlig å misbruke.
aig
Flink gutt
Trådstarter
Men jeg fikk lov av myndighetene å kjøpe denne kjøkkensprayen. Kult at dere bryr dere, men det er jo ikke akkurat kontaktlim, dette her da. Det finnes mye rart som er lovlig og ikke har noen aldersgrense.
Anonym bruker
"Høflig Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av aig Vis innlegg
Men jeg fikk lov av myndighetene å kjøpe denne kjøkkensprayen. Kult at dere bryr dere, men det er jo ikke akkurat kontaktlim, dette her da. Det finnes mye rart som er lovlig og ikke har noen aldersgrense.
Vis hele sitatet...
Myndighetene tillater salg av kjøkkenspray, det er riktig, men meningen er å bruke den til å rengjøre kjøkkenet med og ikke inhalere/sniffe for å få en "rus".

Det finnes mye rart som er lovlig uten aldersgrense, det er riktig, men tingene har garantert sine bruksområder. Selvom du får kjøpt bensin og fyrstikker på butikken betyr ikke det at du skal tenne på huset til naboen.

Lykke til.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av aig Vis innlegg
Men jeg fikk lov av myndighetene å kjøpe denne kjøkkensprayen. Kult at dere bryr dere, men det er jo ikke akkurat kontaktlim, dette her da. Det finnes mye rart som er lovlig og ikke har noen aldersgrense.
Vis hele sitatet...
Ja, og du får kjøpt kaustisk soda. Det betyr ikkje at myndighetene anbefaler deg å gni det i augene tre ganger dagleg.

Det er lov å vere idiot, det er lov å ta sjølvmord, og det er lov å gjere seg sjølv varig invalid med vilje. Men det vil ikkje nødvendigvis sei at det er lurt.
Tilnærmet alle lovlige "rusmidler" er langt farligere enn de fleste ulovlige.
Synes man burde få inn litt informasjon rundt skader av bl.a. løsemidler i skolen, i stedet fokuserer de på skremselspropaganda av ulovlige rusmidler. Det er mange barn/ungdom som driver og ruser seg på løsemidler fordi det er lovlig, og derfor kan det jo ikke være farlig....
Det eneste lovlige rusmiddel foruten om alkohol som er verdt å ruse seg på er lystgass.
aig
Flink gutt
Trådstarter
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Det eneste lovlige rusmiddel foruten om alkohol som er verdt å ruse seg på er lystgass.
Vis hele sitatet...
Tror ikke Helium brukes i ballonger for barn lenger. Vet ikke.
Hvor lenge har du huffet denne sprayen egentlig?

Sjekk for eksempel dennetråden
aig
Flink gutt
Trådstarter
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Hvor lenge har du huffet denne sprayen egentlig?

Sjekk for eksempel dennetråden
Vis hele sitatet...
I noen måneder.

Det er ikke bensin. Eller som jeg sa, ikke som kontaktlim som er den vanlige virkningsfulle substansen for rusmisbrukere å inhalere.
Hent sprayen og list opp innholdsfortegnelsen på den.
Sitat av aig Vis innlegg
Tror ikke Helium brukes i ballonger for barn lenger. Vet ikke.
Vis hele sitatet...
Helium og lystgass er ikke det samme.
Helium putter du i ballonger, lystgass får du på sykehuset eller hos tannlegen.

Vet ikke om dette er et troll, men er egentlig ikke vits å skrive mer i denne tråden. Hvis du ikke tar til deg hva folk skriver er du en "lost case" uansett.
Jeg fant noe i databladet (https://app.ecoonline.com/ecosuite/a...567&msdsLang=1)
Aqua
Sodium Laureth Sulfate
Sodium Bicarbonate
PPG-2 Methyl Ether
Deceth-8
Sodium Citrate
Potassium Hydroxide
Parfum
CI 19140

Og her ser jeg med en gang noe jeg synes ser kjent ut: PPG-2 Methyl Ether.
https://www.ewg.org/skindeep/ingredi.../#.WjGQyeniZhE

SLUTT MED DETTE UMIDDELBART!
aig
Flink gutt
Trådstarter
Sitat av pkk1990 Vis innlegg

Vet ikke om dette er et troll, men er egentlig ikke vits å skrive mer i denne tråden. Hvis du ikke tar til deg hva folk skriver er du en "lost case" uansett.
Vis hele sitatet...
Hæ, troll? Jeg bare forteller om en uskyldig kjøkkenspray. Det er fint at dere bryr dere, men da får jeg heller være lost case. Du kan forske selv på sprayen og se om du finner noen sterke løsemidler i den. Jeg føler meg ikke plaget, i hvert fall.
Du har så vidt begynt med dette, og du må slutte i dette sekundet. Nå. Dra ut og kjøp en sprøyte og heroin isteden, det er mye bedre.
Kjøkkensprayen er IKKE uskyldig, det er en god grunn til at du er "den første" som oppdager at det er mulig å ruse seg på dette: Ingen med vettet i behold vil gjøre det.
aig
Flink gutt
Trådstarter
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Flott! Det er mye "farlig" som er godkjent, som bensin o.l.

Men jeg drekker jo ikke dette nedpå, som et barn som kom over en slik flaske.
Du vet hva som skjer hvis du tar en pistol med løskrutt og holder pistolen helt inntil hodet og fyrer av?
Du har jo ikke noe prosjektil i løskrutt, men du dør likevel av skuddet.

Altså: Du blir jo påvirket av gassen, da har du det i kroppen uansett. Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig for deg å innse at dette er livsfarlig, og at du bør slutte med det umiddelbart. Hadde jeg kjent deg, ville jeg dratt til deg og banka deg helselaus, men latt deg være hvis du skjøt heroin istedenfor, for å si det sånn.

Må også ta med et innlegg fra en annen tråd
Sitat av aig
Jeg har ikke noe morsomt å fortelle, bortsett fra at jeg har møtt noen drittsekker med "makt" på IRC og Forum.

Det jeg angrer på er at i 1997 kjøpte jeg meg Red Hat Linux i eske og klarte å få det opp og gå, men jeg klarte ikke konfigurere X-windows. Oppløsningnen var så lav at jeg sendte den tilbake til butikken, selv om det fulgte med support i prisen. Hvis jeg hadde beholdt den og svettet litt, så kanskje jeg hadde vært Linux guru den dag i dag og fått meg en jobb!
Vis hele sitatet...
Du ville ikke holdt så lenge i den jobben uansett, sånn som du holder på nå.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 13. desember 2017 kl. 23:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
aig
Flink gutt
Trådstarter
Forresten, dere er voksne men hvis ungene putter i seg 20 Paracet så er det også forgiftning.
Forskjellen mellom Paracet og kjøkkensprayen er at Paracet er laget for å spises. Kjøkkensprayen er laget for å brukes på kjøkkenet.
aig
Flink gutt
Trådstarter
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Du ville ikke holdt så lenge i den jobben uansett, sånn som du holder på nå.
Vis hele sitatet...
Den var litt streng du, men herre min hatt ante ikke at denne lille sprayen kunne gjøre dere alle så sinte. :-)
Jeg er sint fordi du ikke tar til deg fakta. Denne kjøkkensprayen vil skade deg (hjernen din) permanent, uten mulighet for å rette det opp.
EDIT:
Jeg foreslår at du nevner dette til noe helsepersonell. Helsesøster, sykepleier, lege.. Hva som helst. Eller politiet.. Eller noen du treffer. Bare ikke få noen andre til å gjøre det samme..

EDIT2: Hør her, du ser hva jeg kaller meg på forumet. Det er ikke uten grunn.
Forumet er i utgangspunktet "liberalt", hvis noen spør om tips til hvordan de skal koke opp og skyte heroin, så får de fakta. De får instruksjoner fra A-Å hvordan de skal skyte heroin. Dersom noen kommer med innlegg som "gi faen i å gjøre det" eller noe sånt, slettes innleggene av administratorene på forumet. Sånn grovt sett. Du ser vel forskjellen mellom heroin-tråder og denne tråden? Det er en god grunn til det.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 13. desember 2017 kl. 23:16.
Synes i grunn hele greia lukter troll, om så et jævlig lite morsomt forsøk...

Om du dog faktisk er såpass dum (rett og slett) at du faktisk sniffer denne sprayen, så får du i grunn leve med konsekvensene selv.
Jeg gir i grunn faen, ditt liv, din kropp og evt. din død/hjerne som løses opp, ikke min. Bare hold det for deg selv, ellers kommer jeg på døra med Rusmisbrukeren...
Sist endret av Person_navn; 13. desember 2017 kl. 23:24.
I dag får vi servert denne tråden hvor en person omtaler hvordan han kjøper rengjøringsspray på den lokale butikken, betaler produktpris og MVA. til staten, for så å gå hjem og ødelegger seg ved å sniffe innholdet.

Samme dag signaliserer stortinget at de vil vurdere å slutte å straffe folk for mindre mengder narkotiske stoffer. De presiserer at dette ikke er en legalisering av lettere rusmidler som cannabis og kaht.

Tankekors.
Sist endret av stranger; 13. desember 2017 kl. 23:24.
aig
Flink gutt
Trådstarter
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
JDersom noen kommer med innlegg som "gi faen i å gjøre det" eller noe sånt, slettes innleggene av administratorene på forumet.
Vis hele sitatet...
Virkelig?

Jeg skjønner dere er sinte siden dere skriker ut "troll", men hva skal jeg si? Jeg har ikke unger selv, men jeg har et par små nieser og nevøer og jeg tenker at jeg sier ingenting som skader småunger. Dere er voksne og kan bedømme selv, jeg reklamerer ikke for å putte kontaktlim i en plastpose og sniffe på den som et leketøy.
Sitat av aig Vis innlegg
Virkelig?

Jeg skjønner dere er sinte siden dere skriker ut "troll", men hva skal jeg si? Jeg har ikke unger selv, men jeg har et par små nieser og nevøer og jeg tenker at jeg sier ingenting som skader småunger. Dere er voksne og kan bedømme selv, jeg reklamerer ikke for å putte kontaktlim i en plastpose og sniffe på den som et leketøy.
Vis hele sitatet...
Nei, men det er jeg (og oss andre) som betaler "lønna di" den dagen du blir varig ufør...
Gravsten står du forhåpentligvis for selv... (eller slekta di)
Sist endret av Person_navn; 13. desember 2017 kl. 23:38.
Sitat av aig Vis innlegg
Virkelig?

Jeg skjønner dere er sinte siden dere skriker ut "troll", men hva skal jeg si? Jeg har ikke unger selv, men jeg har et par små nieser og nevøer og jeg tenker at jeg sier ingenting som skader småunger. Dere er voksne og kan bedømme selv, jeg reklamerer ikke for å putte kontaktlim i en plastpose og sniffe på den som et leketøy.
Vis hele sitatet...
Ja, virkelig! De gjør det.

Jeg tror ikke dette er troll eller noe sånt, jeg tror du er en jævla idiot som bør bli sporet opp og tvangsinnlagt på psykiatrisk.
Sitat av Person_navn Vis innlegg
Nei, men det er jeg (og oss andre) som betaler "lønna di" den dagen du blir varig ufør...
Vis hele sitatet...
Og det. Og for begravelsen din, gravsteinen din og rettsmedisineren som må skjære opp hodet ditt og sjekke hva faen som fikk deg til å dø.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 13. desember 2017 kl. 23:39.
Anonym bruker
"Høflig Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av aig Vis innlegg
Virkelig?

Jeg skjønner dere er sinte siden dere skriker ut "troll", men hva skal jeg si? Jeg har ikke unger selv, men jeg har et par små nieser og nevøer og jeg tenker at jeg sier ingenting som skader småunger. Dere er voksne og kan bedømme selv, jeg reklamerer ikke for å putte kontaktlim i en plastpose og sniffe på den som et leketøy.
Vis hele sitatet...
Du er en voksen mann og du får lov til å bestemme selv hva du gjør med kroppen din. Jeg tror de fleste her gir faen hva du gjør, så lenge du ikke skader noen andre.

Det er bra. Fortsett å sniff kjøkkenspray til du blir blå og gul i ansiktet. Men den dagen du sitter der lite hjerneceller, dum som et brød, sliter med å snakke/forumulere setninger, og har kraftige hodepiner - grin for deg selv. Du har blitt advart. God juleferie.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av aig Vis innlegg
Virkelig?

Jeg skjønner dere er sinte siden dere skriker ut "troll", men hva skal jeg si? Jeg har ikke unger selv, men jeg har et par små nieser og nevøer og jeg tenker at jeg sier ingenting som skader småunger. Dere er voksne og kan bedømme selv, jeg reklamerer ikke for å putte kontaktlim i en plastpose og sniffe på den som et leketøy.
Vis hele sitatet...
Nei, men du ser ikke ut til å skjønne hva farene av løsemiddelsniffing er og at det du opplever som rus kommer fra disse løsemidlene.

For å gjøre det klinkende klart: Å innhalere denne sprayen er faktisk akkurat det samme som å putte lim, eller bensin for den saks skyld, i en plastpose og innhalere.

Jeg skrev om løsemidler i en tråd for lenge siden, men bensinpsykosetråden som er linket til lengre oppe er kanskje vinklingen som må til for å skjønne alvoret i å bruke løsemidler for rus.
aig
Flink gutt
Trådstarter
OK, jeg er idiot. lol

Men jeg har sagt mitt om denne forpulte sprayen og skal ikke forsvare den. Dere digger visst Heroin bedre, så jeg holder tåta nå og prøver å framstå som en vanlig samfunnsborger i en annen tråd.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Guys, dere skjønner vel at han troller?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Guys, dere skjønner vel at han troller?
Vis hele sitatet...
Joda, sliter med å svelge at noen har så trangt for det. Synes dog som sagt, at det ikke er spesielt morsomt...
Sist endret av Person_navn; 14. desember 2017 kl. 00:21.
Hvis han troller, så fortjener han permanent juleferie fra forumet.

Troll? Idiot.
Seriøs? Idiot.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Tror vi setter en strek der.