Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2089
Skal Candyflippe for første gang i morgen og lurer på om noen har en god checklist på ting man burde ha med, eventuelt aktiviteter man kan gjøre.
Har god erfaring med både MDMA og LSD fra før av, men aldri kombinert de sammen. Har kjøpt inn litt godt gress til hvis vi føler for å ta ett par joints. Har også kjøpt inn Chenga men leser at man ikke burde kombinere dette med MDMA grunnet MAOi, så det spares til senere.
Så lurer jeg også på hvordan man burde dosere. Har hørt at man burde droppe emmaen ca 4 timer ut i turen(?).
Tips til musikk tas også godt i mot

En triprapport kan ventes for de som er intressert i det!
Sist endret av Emmacafé; 6. august 2017 kl. 05:20.
Anbefales etter 4 timer ja. Ville hadd på varsling på mobil for det, hehe.
Jeg har selv opplevd at syra føles så "ren" at jeg ikke vil skittne den til med mdmaen, så da ble det bare syre den gangen
Men det kommer til å gå kjempefint, viss du vil fortsette å kjenne syra må dere ikke ta for mye mdma for det kan lett overta litt.
Det er kult å ha en liten trippe dagbok du kan skrive i underveis og noe å tegne med. Skaff god frukt. Såpebobler er nice. Kjøp noe blomster eller planter viss dere kan, veldig kult å se på! Kosepledd. Danse masse Viss dere kan være ute er det fett å pakke ned teltet og det dere trenger så gå ut i fin natur
Sjekk ut: http://weavesilk.com

Musikk som anbefales: shpongle, vibe tribe, boris brejcha, hallusinogen, globular, vini vici, sesto sento, grouch, astrix, timeless

Enjoy
Åssen funker dette egentlig?
Hvis du skulle få en "bad trip" på lsd, vil mdmaen gjøre at det føles såpass digg at det på en måte går over?
Er seratoninsyndrom tema når man blander det?

Hvordan er afterglowen?