Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4894
Hei!
Har nettopp bestilt full festival billett til Roskilde (festivalen) i år.
Vi er bare to stk, å kunne brått trengt noen tips.
Vi var litt usikre på west eneterance eller south enterance. Vi skulle egentlig på east da vi kjenner noen som ligger der (Tror de har bestilt get a tent) det har ikke vi. Vi valgte south siden den så litt nærmere east ut på kartet (???)
Noen som har erfaringer å dele eller har noen tips å gi? ang south etc. Hadde vært cool med litt nordmenn i nærheten selvom vi sikkert ikke kommer til å være så mye i teltet vårt med tanke på at vi bare er to
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Roskilde er årets feteste uke. Bare gjør det dere vil og ha det fett. Snakk med alle og drikk øl. Ting blir litt til mens man lever:P
Jeg og 4 andre kompiser skal på Roskilde iår. Vi har bestilt full festival ticket og har tenkt å ta med en stor telt for alle samt en party telt. Vi har booka West entrance og skal nok campe på C. Har hørt at dette er villeste plassen å campe, men det er greit da vi ikke er silent and clean typen heller.
Bare kos deg og hold dere unna å campe nært gjerdene eller inngangen/gåveiene så skal det nok bli et minnerikt opplevelse. Drikk, røyk deg fjern (vi skal ta en tur til christania dagen før) og kos dere mye!
Var der i fjor og skal dit i år, campa i P i fjor og skal det i år også. Det som er greit med P er at det litt liv der, samtidig som du klarer å sove om natta. Hvis du er keen på fest er det bare å traske til en av de andre områdene, også kan du kave deg hjem i "når enn du vil"-tia til campen i P og faktisk sove.

South og east er nærme, south og west er ikke. Tar deg en snau halvtime å gå fra P til C.
Trådstarter
10 2
Tusen takk for alle svar! sorry for litt sein respons though. Appreciate it blir en uke for bøkene!

Hvordan vet jeg at jeg er på camp p når vi skal kapre en plass btw? noe å se etter etc?
Sist endret av Laidsnack; 11. mai 2017 kl. 03:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Laidsnack Vis innlegg
Tusen takk for alle svar! sorry for litt sein respons though. Appreciate it blir en uke for bøkene!

Hvordan vet jeg at jeg er på camp p når vi skal kapre en plass btw? noe å se etter etc?
Vis hele sitatet...
Hvis du ser på kartet: http://drw5li4pnyc3g.cloudfront.net/2005/rf17_map_.pdf Du får utdelt dette kartet når du får armbåndet ditt, så det er ganske greit å finne frem.

Så ser du de rundingene med bokstav i for hvert området er et svært tårn i virkeligeheten med bokstaven påtegnet. Hvis du er på east er også den svære strømlinjen langs "power walk" et godt utgangspunkt å navigere seg utifra

Du kan finne noen tips i roskilde tråden for i år: https://freak.no/forum/showthread.php?t=293009
Sist endret av SJefen; 11. mai 2017 kl. 13:36.
Trådstarter
10 2
Sitat av SJefen Vis innlegg
Hvis du ser på kartet: http://drw5li4pnyc3g.cloudfront.net/2005/rf17_map_.pdf Du får utdelt dette kartet når du får armbåndet ditt, så det er ganske greit å finne frem.

Så ser du de rundingene med bokstav i for hvert området er et svært tårn i virkeligeheten med bokstaven påtegnet. Hvis du er på east er også den svære strømlinjen langs "power walk" et godt utgangspunkt å navigere seg utifra

Du kan finne noen tips i roskilde tråden for i år: https://freak.no/forum/showthread.php?t=293009
Vis hele sitatet...
Woord. Takk for tips!
▼ ... over en måned senere ... ▼
jeg og 3 andre skal til roskilde for førstegang og reiser til københavn/christiania den 22juni. om noen har lyst til å møtes å ta noen øl kansje noen joints hadde det vært rått
Du skal virkelig være klar på en uke med mye fyll og røl. Jeg dro dit med fire kompiser, men vi ga opp etter fire dager. Våknet opp ved at det rant regn nedover hele innsider av teltet (første dag med regn), var fyllesyke som f... og moralen var bokstavelig talt på bunn. Godt vær er alfa & omega for å "lykkes" på Roskilde!
vi er også 4 stykker, drar til køben den 22. hadde vært fett å møte opp