Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4962
Russedåp i måren!
0.5 på under 10 sec :-) hvilken øl bør jeg få for? Har alle samme kullsyre innhold? Hvilken er best for å drikke raskt? Sommerøl er komt i butikk. Er den et bra alternativ?
lett sommerøl ja
Et annet tips annet enn hva slags øl, er å ha det i glass, mye enklere å bøtte ned. Eventuelt jukse helt og kjøpe deg en bong. 10 sek er ganske heftig da, skal være litt dreven for å klare det.
tror ikke man får ha glass, ja 10 sec på en halvliter er rimelig knapp tid altså, eventuelt kan du stikke hull i bunnen med en kniv slik de gjør på film, da går det fortere
Kommer vel litt ann på hva slags øl du liker også, letter å bøtte en øltype du liker en en du synes smaker piss.
Beste metoden er vel shotgun eller sugerør metoden.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
BARE øl på Rema 1000 er som å drikke vann.
Er det noen regler?
Enkelte triks som vridd sugerør, ikke for kald eller for varm øl, gjør klar pusten, shotgun knifing gjort riktig.
Lykke til
Jeg fant, jeg fant
AlbertEinstein's Avatar
Synes forslaget om BARE øl er veldig svakt, selv mener jeg det smaker oppvaskvann. Hva med Carlsberg, eventuelt Tuborg. Lettdrikkelig øl med lite smak i forhold til mange konkurrenter.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
BARE øl på Rema 1000 er som å drikke vann.
Er det noen regler?
Enkelte triks som vridd sugerør, ikke for kald eller for varm øl, gjør klar pusten, shotgun knifing gjort riktig.
Lykke til
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke så mye problemer med smaken, er kullsyren jeg er redd for haha. Liker mye forskjellig øl. Hansa liker jeg, men tror jeg går for sommer øl
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Synes seidel er veldig lett å chugge, men det viktigste er at du enten heller over i et glass eller lager speedbump(Google it) på boksen
Isbjørn fra Mack egner seg godt synes jeg
Carlsberg på glass! Er riktignok 0,33, men kan vel helle over i glass/bong?
Jeg synes personlig Tuborg er grei å chugge, ikke alt for dyr og smaker helt greit!
Om kullsyren er problemet kjøp Guinness eller Kilkenny.
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
BARE øl på Rema 1000 er som å drikke vann.
Vis hele sitatet...
Isåfall må vannet du vanligvis drikker være kloakkvann, det ølet smaker jo pyton?

Anyhow, holder en knapp på Seidel som blir nevnt over her, trygde-pils men urovekkende ok å drikke og smaken er faktisk ikke så gal!
Sitat av Doktor Hodebry Vis innlegg
Om kullsyren er problemet kjøp Guinness eller Kilkenny.
Vis hele sitatet...
her tror jeg han vil få problemer med den motorolje lignende konsistensen igjen, godt øl da men kanskje ikke det letteste og chugge på 10 blank :P
Ikke drikk den kald, drikk den lunken om du skal drikke hurtig
Kald Guinness et som å drikke vann. Det er helt flatt med tanke på kullsyre. Meget lett å drikke.

I Skottland har jeg sett flere steder de servere ice vold Guinness. Serveres på 2 grader. Er som å drikke pils uten kullsyre.