Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 4000
Hei, de to siste dagene jeg har vært i Oslo har jeg fått advarsel om at jeg må holde meg unna Rivotril med bensin/parafin lukt og som smakte ikke Rivotril i det hele tatt.
Og så var det vist noe skikkelig skitten (Var alt jeg fikk høre) Amfetamin som også var ute akkurat nå, folk fikk skikkelig frossen følelse med en gang, eller ble rett og slett bare skikkelig dårlig form. Det var hvitt småfuktig pulver. Jeg var for å handle begge deler (typisk å høre det da), men slapp unna noe tull, bare de syke overprisene på makka og masete rumenere!...!!

Anyway, pass ekstra godt på hva dere putter i kroppen nå om dagen spesielt i Oslo

Have safe stay fun!

Btw. er det noen andre som har hørt noe eller vet noe mer?

Rivotril er jo et legemiddel, så vet ikke om det burde vært opplyst der også? Bare en tanke som slo meg
Sist endret av Dodecha; 21. september 2016 kl. 13:17. Grunn: Oversatt fra kauderveldsk
dummeste du kan gjøre er og kjøpe rivotriler løst fra noen du ikke kjenner "gjelder forsåvidt alt". rivoer koster ikke så mye og glass er lett tilgjengelig så og si overalt sjekk at forseglingen er på så er du som oftest trygg. om et helt glass blir for mye så vertfall krev om å se glasset dem kommer fra.