Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 11045
Jeg er nok ikke den eneste foretrekker å være en smule beruset hvis jeg skal reise i mange timer, enten det er 3-4 heinekens på flyet, eller en kjapp spliff før en lengre busstur. Nå har jeg mye venner sprendt rundt om i landet, og må ofte ta lengre turer med tog eller buss. Ikke alle turene legger til rette for frekvente røykepauser, og man må gjerne være oppegående når man skal snakke med konduktøren eller registrere billetter på bussen. Har selv sett en som som ikke fikk lov til å være med på en langdistanse busstur fordi han var fjern.

Så, freaks! Hva foretrekker dere? Må gjerne ha elativ kort virkningstid, men som man kan redosere uten att det skal vekke oppmerksomhet, og så er det ikke dumt å ha litt kontoll slik at jeg ikke gjør dumme ting som tiltrekker oppmerksomhet. Har tenkt på xanor, men er litt nervøs på dette i forhold til blackouts og dristig oppførsel. Har også tenkt på ketamine, men blir litt usikker når jeg leser om en bruker her som kom til seg selv med en hånd i doskålen. Synes også det er vanskelig å dosere riktig med cannabis oralt, enten blir det for lite eller så blir jeg ballefjern.

Hva er erfaringene deres og hva forterekker dere? Kom gjerne med innspill og forslag
Rivotril, effectn varer i 4 timer. lang halveringstid da.
1mg xanor å en joint funker på tur synes jeg
Sist endret av Knarkellerknips; 28. mai 2016 kl. 13:53.
omba's Avatar
Trådstarter
Sitat av Knarkellerknips Vis innlegg
Rivotril, effectn varer i 4 timer. lang halveringstid da.
1mg xanor å en joint funker på tur synes jeg
Vis hele sitatet...
Du sier altså at effekten varer i 4 timer, selv om halveringstiden ligger mellom 30 og 40 timer?

Xanor skal nok prøves, men hvor tenker du doseringsgrensen ligger i forhold til blackouts eller utagerende oppførsel?
Sist endret av omba; 28. mai 2016 kl. 13:56.
Sitat av omba Vis innlegg
Du sier altså at effekten varer i 4 timer, selv om halveringstiden ligger mellom 30 og 40 timer?
Vis hele sitatet...
Jepp, rusen er over etter 4 timer men, angst dempende effecten er der enda. ingen merkbar rus, merker bare at man er mer frammpå å selvsikker iquess. tell me if im wrong
Sist endret av Knarkellerknips; 28. mai 2016 kl. 13:57.
Noe opiat/morfin-aktig er fint på tur. Tramadol, Kodein+++ Selv hiver jeg innpå et par-fire parlagin forte og synes det er helmaks på lange togturer. Oppegående, men chill.

Selv om rivotril ikke gir noe videre rus etter de fire timene så synes jeg folk som spiser dem er litt off i lang tid allikevel.
Sitat av Knarkellerknips Vis innlegg
Jepp, rusen er over etter 4 timer men, angst dempende effecten er der enda. ingen merkbar rus, merker bare at man er mer frammpå å selvsikker iquess. tell me if im wrong
Vis hele sitatet...
jeg føler meg ruset i mer enn 4 timer hvis jeg spiser riv
Må nevne noe, dere som sier rusen ikke varer i mer enn 4 timer, og dere som sier den varer litt lenger en 4 timer glemmer noe. Dette er hvor lenge dere føler rusen, ikke hvor lenge rusen faktisk varer.
Sitat av plater Vis innlegg
jeg føler meg ruset i mer enn 4 timer hvis jeg spiser riv
Vis hele sitatet...
Synes nesten det virker bedre dagen etter jeg tar rivo.
Får jo helt mongo selvtillit.
Vet du eller ingen her har lyst på noen form for moralpreken, men for Guds skyld hold dere unna rivo! Værste søppeldopet som ofte fører med seg ekstrem ulykke på kort tid.
Jeg er helt enig i det du sier så lenge du kombinerer det med dritt som alkohol.
Men jeg har brukt det i andre settinger, som feks da jeg fikk meget godt bestått på en fagprøve, og brukt det som sovemedisin da det har virkelig vært trøbbel i tårnet.

Rivo som rusmiddel er noe forbanna dritt. Som et "verktøy" så er det faktisk jævlig bra, bare du vet hva du driver med....
Det jeg liker å gjøre på slike turer. dvs tog, buss og slikt. Det er å drikke en grei kopp med skakkao(hasj+kakao). Jeg sitter bare i min egen verden med musikk på ørene. Har inntrykk av at sjåføren ikke bryr seg så lenge du ikke vimser veldig med betaling kontant/kort, eller sjenerer andre passasjerer på bussen. Noen gode oppskrifter finner dere i denne tråden:https://freak.no/forum/showthread.php?t=154729) . Enjoy!

MDMA: kunne sikkert vært fint på en busstur(i en buss med lite folk tho)

LSD: Sikkert oppskriften på en ubehagelig tripp med mase ukjente mennesker+ det faktum at du ikke kan komme deg ut av bussen.

Sentralstimulernde(kokain og amfetamin): Huff, nei! sikkert bare en fantastisk rastløshet som du ikke kan bli kvitt

Rivotril(benzo): Er ikke så glad så glad i rusen, syntes heller ikke at ting blir med interessante heller. Jeg blir bare litt ape

Har ikke prøvd noen av disse rusmidlene på sånne reiser, så det kan godt tenkes at jeg tar feil. Dette er bare mine erfaringer med stoffene, bare ikke i en slik setting.

PS: Cannabis oralt er perfekt når du skal på en lang buss/togtur, men som du sa så er det vanskelig å dosere riktig.

Sitat av Knarkellerknips Vis innlegg
Jepp, rusen er over etter 4 timer men, angst dempende effecten er der enda. ingen merkbar rus, merker bare at man er mer frammpå å selvsikker iquess. tell me if im wrong
Vis hele sitatet...
For meg varer rusen ihvertfall i 12timer. Har opplevd mange ganger at eg er ekstra klumsete+pluss ør i hodet dagen etter inntak av rivo, men det er jo bare min erfaring
Sist endret av Mirage; 28. mai 2016 kl. 21:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har ikke prøvd selv på reise, men kan se for meg at en liten dose 2c-b kan være veldig behagelig på togtur, gitt at toget ikke er stappfullt. Om du har erfaring med det, så klart.
Sist endret av Lyra; 28. mai 2016 kl. 22:27.
Nå i disse E tider hadde jeg forsøkt å skaffe e juice med canna olje, eventuelt laget selv. (masse oppskrifter på det)

1-2 sobril og en 1-2 halvlitere hadde funka, bare ikke ha med mer.

1. 2mg xanax, der man prøver halve først.

Man får også små boxer med rødvin, ala de samme som iskaffe. Det kan være rolig og avslappende.

Kokain, har jeg testet på busstur, det var ikke noe stress så lenge jeg hadde med snus og et par valium.
This is bat country!
gregory's Avatar
Tok 1 lapp LSD (100ug) på en togtur som varte ca 6 timer. Aldri hatt en mer koseligere tur i mitt liv.
rus på reise er ikke noe jeg pleier å gjøre, men har noen veldig få ganger inntatt xanor (0.5mg) eller valium (5mg), godt å chille litt. Paralgin forte hadde funka bra og.
Skulle til å si at hvis problemet er at lange reiser blir kjedelig så kan jo stimulanter være morsomt, hvis man har folk å chatte med eller noe å stuke med på pcen etc. Men så kom jeg på at når jeg tar stims for å studere, pleier jeg alltid å se på klokka innimellom og bli veldig overrasket over hvor mye jeg har fått gjort på kort tid, altså tida føles som den går kjempesakte. Ikke det beste på reise
Jeg skjønner ikke helt hva man skal med potensmiddel på lange tog/bussturer, eller er det noe jeg har gått glipp av?

Trodde man skulle kose seg og slappe av på turen, ikke sitte der halv svimmel med boner i 6-7 timer...
Sitat av gregory Vis innlegg
Tok 1 lapp LSD (100ug) på en togtur som varte ca 6 timer. Aldri hatt en mer koseligere tur i mitt liv.
Vis hele sitatet...
Gjorde det samme, bare med en feit joner i tillegg før turen Var som du sa virkelig megakos!
▼ ... noen uker senere ... ▼
omba's Avatar
Trådstarter
Har testet litt forskjellig siden sist, så kan dele mine opplevelser og tanker om dette.

Ketamin, ganske chill og kontrolerbart i mindre doser på 50 mg. Varer kun i en time av gangen så må redoseres, men man kan dele dosene opp i gelatinkapsler på forhånd og sniffe diskret ut i fra disse. Hvis man tar det på øyemål er det en sjanse for at man plutselig går overstyr og ikke kan snakke for seg. Tiden vil føles mye lengre, men man vil ikke kjede seg et sekund. Fungere bra til å se på serier/film eller til å høre på visse typer musikk.

Benzoer, gir noe rus, men egentlig ikke noe meget. For å få ønsket ruseffekt må man blande med cannabis, alkohol eller øke dosen betraktelig, men da vil man på de to siste være i betydelig fare for å gjøre noe utagerende. Dermed ikke helt ideelt, men det hjelper jo med søvn og tankekjør, så en lav dose med rivotril vil nå være en bonus hvis man skal på en lang flyreise feks.

Opiater, moret har funnet gullgruven. Dette ser jeg som det ideelle rusmiddelet for reising så langt. Man får en behagelig og avslappende ruseffekt samtidig som man er meget oppegående. 20 mg oralt av oxynorm eller oxycontin har gjort susen for meg uten toleranse. Men test gjerne på forhånd hvor tolerensen ligger, for man kan fort begynne å kaste opp eller bli godt hangover etterpå hvis det virker litt for kraftig.
Noe i opiatsjangeren (oxycodone, morfin, fentanyl), kanskje etterfulgt av en liten joint.
Dog ikke for stor dose med opiater, liker å være nogenlunde opplagt når jeg reiser.

Benzo gir meg ingenting, blir bare sløv, susete og dum.
Syntes tida går fortere på benzo + at det er lett å sovne.
Men vær forsiktig! Jeg misstenker at de episodene i avisene om nordmenn som slår seg vrang på flyreiser, har fått benzo for flyskrekk og mata på med alkohol...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Skal legge ved et benzolignende stoff som kanskje ikke alle har hørt om, Etizolam. Det har blitt brukt i japansk allmennmedisin siden 70 tallet, men er ganske nytt til andre vesterlige deler av verder, selv om det i de siste par årene har økt betrakltelig i popularitet på grunn av mangel på lovregulering. Det er ansett for å være relativt trygdt og gir mer "godføelsene" enn det vanlige benzoer gjør. I likhet med benzoer kan Etizolam være sterkt avhengighetsskapende, så det gjelder å handle med omhu. 2 mg for meg fungerer ypperliglig til reiser, enten jeg må snakke med folk, gå gjennom kontroller eller skifte tog.
Bruker alltid Phenibut selv når jeg skal på fly eller andre lengre reiser.
Tar en noe større dose så er jeg avslappet og i behagelig form hele reisen.

Alternativt Etizolam da dette i mine øyne er ett mye bedre alternativ enn annen benzo.
Jeg ville tenkt at om du ekstraherte et par paralgin forter i vann for så å legge det i en flaske som du kunne tatt med deg på toget eller noe kunne vert greit. Funker selvfølgelig ikke for flyturer, men tog, buss, bilturer også om du ikkje kjører selv.
Har du tenkt å slappe av på en lengre busstur kunne du jo også ha laget litt cannabis edibles. Så har du noe god mat på vegen også !
Sist endret av slappegodt; 9. september 2016 kl. 00:38.
Phenibut eller en benzo gjør turen meget mer behagelig. Pleier selv bare å ta noen glass vin nå for tiden.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
heroing fungere greit. kan jo ta noen små linjer på toalett. eventuelt lage noen sigaretter med knekk fra herioin som du har varmet på sølvpapir og hakket i småpapir som du prøver å fordele inne i en sigarett så godt du kan, det vil virke bedre en om du har pulveret rett i.

Ta med sølvpapir og rør om du før en lengre pause ved et offentlig toalett. Du blir ikke helt borte, men ganske fin og stein, værste som ksjer er jo at du sovner, men det kan jo være digg på en buss tur. Synes selv alt blir mere interessant da og letter å komme i snakk med folk, så kansje du får noen nye bekjentskaåp på bussturen.

Lyrica er jo også fine til den type bruk. ta med 2-3 kapsler på 300 mg. du kan sniffe en kapsel før bussturen og se om du skal snuiffe på bussen eller bare svelge en kapsel når rusen går ut.

Selv kunne kokain og amftemain fungert fint for meg om jeg har noe å gjøre som beskrevet over her, dog ville jeg hatt med noe opiater eller benzo viss du får altfor stukeform med dataen og ser ut som en huleboer som har oppdaget flammen for førstegang når du sitter å sikkler over dateen for å plasser alle mapper og filer i riktige rekkefølge alfabetisk og etter størelse på filer osv. hehe

God tur forresten. Tror musikken kanskje er det viktigste fo rturen. særlig om det er musikk som passer til det du skal opp leve dit du reiser.
Kort virketid er viktig forstår eg. Ville kanskje 2-3 ketorax,20-30 mg oxynorm eller 1 stk 30mg morfin. Alle desse har ca 6 timar virketid. Altså , en av dei opiata. Sikkert 3 stk ketorax + 1mg xanor. Ca 12 t 'virketid'. Eller 2 stk 25 mg sobril. Men visst en skal være 'nøktern' etter 6 timar. 5 stk 7,5mg zopiklon el 2 stk 10mg zolpidem. 3,5 t halveringstid. Røyka en tjall rett før påstiging. 4-6 timar. ?? :-)
Heroin eller benzo, så godt når bussen bare svinger frem og tilbake, plutselig er du fremme.
Sist endret av yomomma; 29. september 2016 kl. 18:42.
Virker litt for meget å begynne å sniffe heroin fordi man skal sitte noen timer på et tog. :P