Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1952
Hei,
Dette blir nok tredje natten jeg ta 2C-B, faktisk for å slappe av og sove bedre (ved nedturen). Hvordan er det med redosering? Bør jeg bare dra en fet stripa opp i nesa og ferdig med det, eller dra små striper hver 10-15 min til ønsket effekt? Og hvor raskt vokser toleransen? Jeg er klar over at vanlig psykadelika gir rask toleranse, men så har 2C-B en litt spesiell farmakologi (svak agonist/antagonist for HT2A og agonist for HT2C, samt stoffet øker dopamin nivået).

Noen med bedre erfaring enn meg?
Jeg har aldri opplevd noen problemer med å redosere utover for å oppnå ønsket effekt. Pleier alltid å gjøre det når jeg tar shitten i nesa faktisk(mest fordi når jeg tar det i nesa er det for å feste og ikke dra på tur, synes det får en litt annen effekt i nesa kontra oralt). Kan ikke si noe om hvor lang tid det tar å bygge opp toleranse men jeg har fint fylt på mer ved behov flere timer etter første hit.
det går fint med redosering i mange timer. sniffe litt og litt er helt ok, trenger ikke ta en stor.
Brukte 2-cb dagelig i ca 2 uker for noen år siden, husker jeg ble ovverasket over at jeg ikke fikk noe svekket effekt grunnet tolleranse, men begynte bli surrete i hue, så stoppet etter det. Hørt andtr4e også si de ikke merker noe særlig til tolleranse på dette.
Tror 2-cb og ketamin er det eneste jeg ikke har oppbygd kjapp tolleranse på.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Takker for svar. Har dessverre begynt med Remeron siden legen ikke ville skrive ut Apodorm for å hjelpe på søvnen, så jeg ga bort posen med 2C-B.
▼ ... noen uker senere ... ▼
En venn har tatt litt for mye mdma i det siste og lurer på om det går fint å ta 2c-b nå, til tross for uansvarlig mange mdma turer på kort tid. Takker for svar.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Grisedigg Vis innlegg
En venn har tatt litt for mye mdma i det siste og lurer på om det går fint å ta 2c-b nå, til tross for uansvarlig mange mdma turer på kort tid. Takker for svar.
Vis hele sitatet...
Det vil gå fint. 2C-B er bare en svak agonist/antagonist for HT2A og agonist for HT2C reseptorene. Disse reseptorene kan selvfølgelig være nedregulert etter mye MDMA bruk, så det kan hende vennen din har utviklet litt toleranse, men vanligvis går serotonin-reseptorene tilbake til det normale ganske kjapt. Han bør heller styre unna sentralstimulerende midler som øker serotoninfrigjøring (f.eks MDMA, Mefedron, osv).