Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1310
Hei, freaks tenkte å dele min nyeste sang med dere.

Vet ikke helt hva jeg skal skrive, så bare skriver det jeg skrev på SC

Finally the release of my newest track Stargazing, is out!

Been working on this for months, the best song i've produced so far!

This past few months have been really hard, so I am finally glad to get this out!

The idea came to me, while I was playing with massive and, was looking at the stars

Please, repost, share and spread the love.

P.S

Thank you to each and every one of you<3

If it weren't for all you guys out there, this moment never would have happened!
Vis hele sitatet...
https://soundcloud.com/officialkimmy...g-original-mix
Veldig bra og veldig futah'
Nowhere man
kimmy9gga's Avatar
Trådstarter
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Veldig bra og veldig futah'
Vis hele sitatet...
Tusen Takk Glad du likte den ^^,
Litt usikker på om det er meningen vi åpent skal si hva vi synes, eller om det bare var for å dele?
Nowhere man
kimmy9gga's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lotuspotus Vis innlegg
Litt usikker på om det er meningen vi åpent skal si hva vi synes, eller om det bare var for å dele?
Vis hele sitatet...
Begge deler, egentlig....
Jeg er alltid åpen for feedback!

Hadde det ikke vært for mye av feedbacken jeg har fått, så har jeg sikkert vært en mye "dårligere" produsent.

Men må nesten innrømme at dette var litt mere skryte tråd, da jeg har jobbet med denne sangen veldig lenge.
Ville bare slenge inn og si at jeg synes du er veldig flink, og at det fenger, men at jeg personlig synes det ble veldig mange lyd-elementer oppå hverandre (accordion etc). Min første tanke var at det kanskje ville blitt et "renere" sound hvis man slanket vekk noe av det som var lagt oppå. Men det er smak og behag, selvsagt. Håper du fortsetter å leke og skape!
Nowhere man
kimmy9gga's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lotuspotus Vis innlegg
Ville bare slenge inn og si at jeg synes du er veldig flink, og at det fenger, men at jeg personlig synes det ble veldig mange lyd-elementer oppå hverandre (accordion etc). Min første tanke var at det kanskje ville blitt et "renere" sound hvis man slanket vekk noe av det som var lagt oppå. Men det er smak og behag, selvsagt. Håper du fortsetter å leke og skape!
Vis hele sitatet...
Skjønner godt hva du mener, blir litt mye elementer i Mid/high freq'sa, så kan høres litt krotete ut.

Men setter stor pris på feedback, og enda mer hyggelig at du likte sange, det rører hjerte mitt, hehe

Kommer defintivt, til å leke å fortsette. I LIVE FOR THIS!
Nowhere man
kimmy9gga's Avatar
Trådstarter
Hehe, skal gjøre mitt beste!