Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4393
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Hei! Noen som vet hvor man får kjøpt disse?

http://promocyjneceny.com.pl/_var/gfx/b0e1788995a1fa59cfc56c9daa05e677.jpg

Regner med det kun er kiosker o.l. som selger disse, noen som vet spesifikt hvor jeg kan få kjøpt i Bergen? Helst Åsane-området. Vet Scorpius har slikt, men vil helst slippe å kjøre inn til byn hver gang jeg trenger.
Hvis du bor i Åsane, så er det vel bare å ta en tur inn til Bergen og kjøpe et lass med papir?

Jeg skjønner at det blir tungvint å stikke til sentrum for å kjøpe en pakke med rullepapir, men som sagt, kjøp et lass også har du en stund. Må da være den letteste løsningen.
Om du ikke gidder å reise inn til en storby kan du jo også bestille en boks med 32 ocb pakker (inkl filter) for 400kr fra ebay, sparer mye på det.

Eksempel
Jeg har sett de store blå rizlapakkene i flere Rema1000-butikker. De har ikke OCB, men Rizla gjør jobben bra nok den :)
Sist endret av caperno; 14. juli 2013 kl. 16:21.
Får kjøpt dem på MIX
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Denne butikken selger rullepapir, filter, piper osv. I Bergens området.
www.420norge.net