Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 9632
Hei, første post/tråd her. Har 2 spørsmål

For dere som kombinerer benzo piller + alkohol: hvor mye drikker dere? Jeg vet at det er en nokså farlig blanding så mitt maksimum er 2-3 øl på benzo..

Og dere med litt erfaring med alkohol + thc: hvor mye drikker dere når dere også røyker? Og har det noe å si hva man drikker? Er det noen spesiell drink folk chillern ekstra på kanskje? Fortell
Sist endret av ShadowFiend; 24. september 2012 kl. 14:51.
Har røyket cannabis etter store fyllekuler, på nach. Det er forsåvidt ingen god idé, da man som regel ikke får noe særlig ut av rusen, siden man allerede er påvirket av et sterkere rusmiddel - alkohol.

Cannabis på vors er også kjent, men dette kan ofte gi en litt for laidback stemning som gjør at man ikke kommer seg på byen. Det beste er å være litt brisen, på vei ut kanskje, så kan man ta en spliff.

Oppsummering: Røyk før du blir for full.
Sist endret av KvalmtKrek; 24. september 2012 kl. 18:30.
Var ganske brisen på lørdag og tok en 0.5g god brunt så ble jeg bare i sjuk party stemning, men så drakk jeg mer og ble litt kvalm, så kom meg hjem og røyka 0.5 igjen og da begynte jeg å spy og jeg var for sliten til å gjøre noe så bare passa ut i senga så aldri røyk for mye, litt kan være greit
Weed + Hvitvin er en helt fantastisk kombo.
Men ikke i sosial setting (passer dårlig på fest osv), men det er ubeskrivelig digg når du bare vill chille alene eller med noen nære venner, men du må huske å røyke først, ikke etterpå! Røyker du når du allerede er full så pleier ting som regel å gå til helvete.

Iskald eplecider eller lyst øl er også fantastisk godt når du er high.
Spørsmål angående hasj og alkohol. Var i amster med brudern for en stund siden. Ingen av oss har mye erfaring med hasj btw..
Vi hadde tatt etpar øl på hotellrommet og røkt en ferdigrulla joint som vi kjøpte på en av de der hasjbutikkene.
Han kjente ikke en dritt. Jeg ble tørr i munnen, "prikking" i trynet, var rart å høre sin egen stemme og relativt lat.

Vi dro ut på byen i amster, og stoppa innom en hasjbutikk der han og en annen kompis kjøpte en til ferdigrulla joint - så også denne gangen ifra om at han skulle ha noe skikkelig svakt. Jeg tok bare et trekk av den jointen, mens brudern og to andre delte den..så de fikk vell i seg 4-5 trekk.

Jeg står på en måte utenfor smuget som hasjbutikken var i å så på en kanalbåt..så hører jeg at det begynner å røre seg i smuget - og jeg ser mot smuget da brodern og resten kom ut der ifra. Med en gang brudern kom ut av smuget var det nesten som om noe traff han..han knakk ihop i knærne og ble helt grå i trynet - og stupte fremover rett i fortauet med trynet først uten å engang ta seg for.
Jeg ilte til, og klarte nesten å fange han før han tryna i asfalten, men rakk det ikke. Han ble liggende på fortauet helt grå i trynet og grå/blåe lepper.

Måtte legge han i stabilt sideleie og kaste vann i trynet hans før jeg begynte å få kontakt med han. Etter 2-3 minutt fikk jeg stablet han på fotene, og måtte nærmest bære han til hotellet. Svette silte ut av trynet hans og han så helt for jævlig ut!

Fremme på hotellrommet måtte jeg plassere han i senga og fikk dratt av han buksa og skoene fordi han var gjennomvåt av svette. Deretter dro jeg senga til vinduet og åpnet det slik at han fikk frisk luft. Han var helt gåen i 30-40 minutter før jeg liksom kunne begynne å føre en normal samtale med han. Måtte hjelpe han opp i senga slik at han kunne drikke vann og cola - fikk i han en liter væske, så begynte han å komme seg etter kansje 1.5 time etter han gikk i asfalten.

Seansen på hotellrommet varte i dryge 2 timer før vi kunne dra ut på byen igjen.

Hva i helvette skjedde med brudern ?
ja"jaaa" hvor skal jeg starte...... ta og drikk 2-4 russbruss først bare bli brrrriiiisseeennn! og røyk lit grønt eller brunt eller cocktail hvis du tør! og etter på så tar du lit vodka shots/piffc/battri blanding og blir dritings/HØY bare ikke drikk mere en du tåler mens du gjør det + drikk 3-5 glass vann når du er så og si ferdig! for da sliper du og bli så dårlig etter på (JA JEG HAR PRØVD IKKE NOE BULLSHIT JEG LOVER)
Sitat av UngarEffect Vis innlegg
Hva i helvette skjedde med brudern ?
Vis hele sitatet...
Oj, det der hørtes helt for jævlig ut! Har ofte opplevd at jeg er nødt til å legge meg ned, lukke øya og holde helt kjeft, altså grønna ut, men jeg har jeg aldri gått i bakken. Heller har jeg aldri hørt om noen som har gjort det.

Kan det ha vært noe annet enn cannabisen? Kanskje en kombinasjon med ølen?
Sitat av subscribe Vis innlegg
Oj, det der hørtes helt for jævlig ut! Har ofte opplevd at jeg er nødt til å legge meg ned, lukke øya og holde helt kjeft, altså grønna ut, men jeg har jeg aldri gått i bakken. Heller har jeg aldri hørt om noen som har gjort det.

Kan det ha vært noe annet enn cannabisen? Kanskje en kombinasjon med ølen?
Vis hele sitatet...
Det var faktisk noe av det jævligeste jeg har opplevd..det gråe trynet og grå/blå lepper fikk meg til å tro at han manglet oksygen.
Det hadde vært en relativt lang dag med både reising, dårlig mat og drikking - så det kunne ha vært en kombo.
Holder en knapp på at det var hasjen som slo han ut siden det skjedde bare 1 minutt etter han hadde røkt..
Kan ta 2 vival, røyke en jay + 2-3 øl så kommer jeg i fin avslappet form hvor det meste er intressangt å drive med.
Sitat av UngarEffect Vis innlegg
Det var faktisk noe av det jævligeste jeg har opplevd..det gråe trynet og grå/blå lepper fikk meg til å tro at han manglet oksygen.
Det hadde vært en relativt lang dag med både reising, dårlig mat og drikking - så det kunne ha vært en kombo.
Holder en knapp på at det var hasjen som slo han ut siden det skjedde bare 1 minutt etter han hadde røkt..
Vis hele sitatet...
Høres virkelig ikke bra ut! Som du sier så kan det ha vært en kjip kombinasjon av alt det der. Lang dag, mye reising, lite søvn(?), lite mat, alkohol og thc høres ikke ut som en oppskrift for en sunn kropp akkurat.. Satt han nede når de røyket? Det kan jo ha vært et ekstremt blodtrykksfall hvis han reiste seg fort opp igjen etter å ha sittet. (I tillegg så mener jeg å huske at cannabis også utvider blodårene og derfor forårsaker at blodtrykket faller. Men er ikke 100% sikker på dette så ikke ta mitt ord for det).
Som flere nevner: røyk før du begynner å drikke. Da skal det gå bra. Andre veien pleier det å gå rett vest.
Jeg har dessverre ingen erfaring med benzo og alkohol, men har hørt at du blir mye fortere full. Så bare vær forsiktig der.

Du blir ikke noe ekstra full eller ekstra høy av å røyke og drikke samtidig, men komboen gjør en som oftes kvalm. Ender med spying.
tok en mix av 8-10 pils weed og rundt 6-7 rivotril en gang og aldri igjen, tre dager med blackout og våknet på sykehus
Sitat av ShadowFiend Vis innlegg
Hei, første post/tråd her. Har 2 spørsmål

For dere som kombinerer benzo piller + alkohol: hvor mye drikker dere? Jeg vet at det er en nokså farlig blanding så mitt maksimum er 2-3 øl på benzo..
Vis hele sitatet...
Drakk meg alltid "koma" full kobinert med ca 30mg Sobril. Har mange stygge episoder å se tilbake på. Gikk greit hvis jeg bare var hjemme(som regel), pleide bare sovne... holdt på sånn i nesten 10år, ikke å anbefale. For min del ende det hele med en jævlig tung psykose periode..
Sitat av UngarEffect Vis innlegg
Spørsmål angående hasj og alkohol. Var i amster med brudern for en stund siden. Ingen av oss har mye erfaring med hasj btw..
Vi hadde tatt etpar øl på hotellrommet og røkt en ferdigrulla joint som vi kjøpte på en av de der hasjbutikkene.
Han kjente ikke en dritt. Jeg ble tørr i munnen, "prikking" i trynet, var rart å høre sin egen stemme og relativt lat.

Vi dro ut på byen i amster, og stoppa innom en hasjbutikk der han og en annen kompis kjøpte en til ferdigrulla joint - så også denne gangen ifra om at han skulle ha noe skikkelig svakt. Jeg tok bare et trekk av den jointen, mens brudern og to andre delte den..så de fikk vell i seg 4-5 trekk.

Jeg står på en måte utenfor smuget som hasjbutikken var i å så på en kanalbåt..så hører jeg at det begynner å røre seg i smuget - og jeg ser mot smuget da brodern og resten kom ut der ifra. Med en gang brudern kom ut av smuget var det nesten som om noe traff han..han knakk ihop i knærne og ble helt grå i trynet - og stupte fremover rett i fortauet med trynet først uten å engang ta seg for.
Jeg ilte til, og klarte nesten å fange han før han tryna i asfalten, men rakk det ikke. Han ble liggende på fortauet helt grå i trynet og grå/blåe lepper.

Måtte legge han i stabilt sideleie og kaste vann i trynet hans før jeg begynte å få kontakt med han. Etter 2-3 minutt fikk jeg stablet han på fotene, og måtte nærmest bære han til hotellet. Svette silte ut av trynet hans og han så helt for jævlig ut!

Fremme på hotellrommet måtte jeg plassere han i senga og fikk dratt av han buksa og skoene fordi han var gjennomvåt av svette. Deretter dro jeg senga til vinduet og åpnet det slik at han fikk frisk luft. Han var helt gåen i 30-40 minutter før jeg liksom kunne begynne å føre en normal samtale med han. Måtte hjelpe han opp i senga slik at han kunne drikke vann og cola - fikk i han en liter væske, så begynte han å komme seg etter kansje 1.5 time etter han gikk i asfalten.

Seansen på hotellrommet varte i dryge 2 timer før vi kunne dra ut på byen igjen.

Hva i helvette skjedde med brudern ?
Vis hele sitatet...
Samme skjedde med meg ang blå lepper, passout, svette.. Men det har skjedd meg før! Legen min sa det var et blodtrykksfall, men noen reagerer kraftigere en andre! Når jeg har hatt det et par ganger er det ikke så jævlig som første gang, men hoho, det ser ikke bra ut
;p
Farligheten ang. miksing av alkohol og benzo er blitt såpass mye diskutert at det høres mye værre ut enn det det egentlig er. Jeg har brukt remeron (som kun er benzobeslekta, ikke et rent benzo medikament) i over ett år og jeg har inntatt store mengder alkohol i løpet av denne tida. Men uansett hvordan du vrir og vrenger på det er det ikke lurt å ete piller mens du drikker.
1 - 3 mg xanor ilag med 5-6 halvlitre og noen jeger-shots. Har ikke gjort det på en stund nå,men dreiv på sånn når jeg jobba mye overtid og ikke rakk vors.

Når det gjelder røyking så røyker jeg ikke etter jeg sliter med å stå og pisse,grei måte for meg å vite om jeg takler det eller ikke...
Sist endret av Hydroide; 2. oktober 2012 kl. 22:10.
Slenger meg med Juicekongen her ass. Hasj/weed + hvitvin er en herlig rus!
Ellers har jeg hatt det ganske fett de gangene jeg har laga hasjbrownies og tatt med på fest, og de slår godt an blandt andre også. Bare husk at rusen forsterkes når man blander rusmidler. Som de andre sier her, røyk før drikke er best. Men litt underveis og etterpå går helt fint også, bare ta det chill og ikke ta for mye.
Når jeg røykte Fox/Rev før, ble jeg selvfølgelig innrøkt. Da drakk jeg 1-2 six pac pils, så mekka jeg opp, rulle en J og avsluttet med noen piper. Det forsterker THC til de grader . jeg hadde da røyka cannabis en god stund, da snakker vi (år) med røykings hver dag. alkohol + THC er en super kombinasjon hvis du har ``kontroll`` på blanding av thc og alkohol
Sixpack 0,33, 0,3g weed/brunt, og 25mg sobril funker bra for meg. Men, det er nok veldig individuelt. Spiser sobril etter øl nr 2, og røyker etter øl 4. etter øl 6 er det bare kos å være ute på byen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har aldri prøvd benzos, og hadde aldri kombinert det med alkohol da jeg vet at det kan være livsfarlig..

alkohol + cannabis er derimot noe jeg har mye erfaring med, og som jeg har kombinert mye i det siste. Poenget når man kombinerer disse 2 er at man må være veldig forsiktig. Jeg husker for et par måneder siden da jeg drakk en flaske vin (noe som gjør meg godt brisen), og 1 feit spliff med brunt, da følte jeg meg seriøst like tripped out som på en lapp, bare på en helt annen måte naturligvis, det var veldig skummelt i starten, men det kom seg etter hvert.

mine beste erfaringer med canna + alko, har vært når jeg har spist weed-brownies (helst lagd av noe sativa med nokså energetisk high), og drukket 4 pils/1 vin ish.. det er viktig å bygge seg rolig oppover, fordi det er veldig delikat å blande disse 2 sammen.
Hadde det vært så forbanna farlig og kombinere alkohol og benzo så skulle jeg vært dau for lenge siden. Ikke at jeg anbefaler noen å gjøre det da. Men er vel som med alt annet; noen tåler det, andre ikke (different strokes, different folks)M.a.o det er veldig individuelt hva kroppen tåler og ikke. (Noen dør jo av å spise en peanøtt eller av å bli stukket av en veps.)

Har ved utallige anledninger drukket over 12 halvlitere og svelget unna 50mg diazepam/6-12 mg clonazepam. Men har alltid våknet opp dagen derpå. Men kan ikke skryte på meg å huske noe av de kveldene. Gjort utrulig mye rart/dumt/ på grensen til det bizarre.
Sist endret av A-tillah; 15. november 2012 kl. 01:15.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Tar som regel 2-3 bikkjebein (xanor), røyker 0,5-1g god brunt, drikker 3-5 øl (foretrekker rusbrus til tider)

Aldri røyk cannabis etter at du har blitt helt full, gjerne røyk det når du er smått brisen. Om du røyker før eller etter piller kommer vel an på hvilken rus du vil ha(?)
Sist endret av Curt; 1. november 2013 kl. 16:11.
Personlig så liker jeg ikke å røyke i fylla, men liker å røyke når jeg kommer hjem fra byen å skal i seng. Helst vis jeg er alene, mekker nattmat eller har med fra en eller annen random sjappe i byen, setter på en serie på tven å fyrer opp bongen.

Jeg blir mindre fyllesyk dagen etter.

Benzo sparer jeg helst til dagen derpå, har vanligvis problemer med å sove dagen derpå så akkurat når jeg våkner legger jeg what ever benzo jeg har under tunga å flyter på en sky til bensinstasjonen å kjøper mat, så drar jeg som regel hjem igjen å sover i 15 timer å våkner opp frisk som en fisk
▼ ... mange måneder senere ... ▼
alkohol + benzo

min erfaring med benzo og alkohol, er at jeg begynte å drikke, så tok jeg 100mg sobril. noe av kvelden er helt sort. men det gikk bra. Ble litt aggressiv da jeg hadde tryna og venninna mi spurte om hun skulle hjelpe meg opp så ba jeg henne dra til hælvette.
For noen uker siden drakk jeg meg full og tok 1 rivotril. aner ikke hvor mange mg det var. Men ca 20 minutter etter jeg tok den og resten av kvelden er helt sort.

Alkohol + weed, røyk før du drikker. Etter min erfaring grønner jeg alltid når jeg røyker etter jeg har drukket. utenom den gangen jeg tok rivotril, da sa kompisen min at jeg hadde røyka og jeg spydde ikke.
Ang. cannabis og alkohol så kan jeg fint bruke dette om hverandre, altså røyke før jeg drikker, samtidig som eller på vei hjem. Kommer alltid i bra fest-stemning det, sett at jeg forsatt er ute. Men, man må huske på at alkoholrusen forsterkes kraftig av cannabis, så hvis du på død å liv skal mekke deg en feit blunner etter du har hevet inn på et par six-packs og noen shots, så kan du regne med at du vil føle deg dobbelt ruset som du var, altså døddrukken.

Trikset mitt er å lage flere svakere city-joints (0.1 g) og heller fylle på med en ny sigarett hvis jeg føler for det. Hvis det er hasj du blander inn så vil dette lukte lite. Husk å ha orden på sigarettene dine, slik at du ikke bommer bort feil til noen!
Sitat av druesukker Vis innlegg
alkohol + benzo

min erfaring med benzo og alkohol, er at jeg begynte å drikke, så tok jeg 100mg sobril. noe av kvelden er helt sort. men det gikk bra. Ble litt aggressiv da jeg hadde tryna og venninna mi spurte om hun skulle hjelpe meg opp så ba jeg henne dra til hælvette.
For noen uker siden drakk jeg meg full og tok 1 rivotril. aner ikke hvor mange mg det var. Men ca 20 minutter etter jeg tok den og resten av kvelden er helt sort.

Alkohol + weed, røyk før du drikker. Etter min erfaring grønner jeg alltid når jeg røyker etter jeg har drukket. utenom den gangen jeg tok rivotril, da sa kompisen min at jeg hadde røyka og jeg spydde ikke.
Vis hele sitatet...
Jeg tipper det var 2mg Rivotril og det tilsvarer bortimot 200mg sobril
All about the money
JaxMackey@420's Avatar
34 4
Min erfaring er at alkohol og benzo.. Og da spesielt Rivotril og Xanor blandet med alkhol erlik blakcout nesten garantert!

Enda jeg har vært tildigere hardbarka benzo knasker, så forsterker alkoholen det såpass at det kan være direkte farlig for kropp og helse, og ikke minst for andre :P

Men når det gjelder weed, så har jeg ingen dårlig kombo med hverken weed/benzo eller alkohol/weed.

Utenom at når jeg drakk mye i yngre år ( drikker sjeldent annet enn en pils i nye og ned nå) så spydde jeg ofte etter trekk hvis jeg var på¨skikkelig fylla...

Ganske normallt

One Love from J.Mackey