Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1561
jeg og en kompis skal lane i 2 dager og lurer på om noen vet om noen gode spill?
nå snakker jeg ikke drittspill som countersrike, men noen som er bra og lane, har allerede left for dead 1 og 2, gears of war og gta IV, vi leter etter noen kule spill som man bare liksom gå å kødde, vi bruker feks på wow og bare "knø" vis du vil kalle det, vi kan liksom sitte i time vis og prøve og komme oss inn på plasser eller bare kjøre rundt i byen og skyte ned folk, dytte folk ut på skinnene i GTA eller noe annet -.-

btw ikke nevn modern warfare siden det ikke egner seg til lan!
Homemade Retard
zeicko's Avatar
need for speed underground 2 har klokket mange timer med kompiser med dette
Red Dead Redemption
Anbefaler RTS, som Age of Empire & Age of Mythology !
SAMP - San Andreas Multi Player (Y)
Minecraft! Utrolig simpelt, men også utrolig underholdene!

Edit: Post nr. 600
Sist endret av AssCobra; 19. juli 2010 kl. 22:57.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Multi Theft Auto: San Andreas hvis dere har GTA:SA tilgjengelig. Det er noe liknende "SA-MP" bare... mindre buggy. Mange forskjellige gamemodes å velge mellom.

Civilization IV for turbasert strategi. Mye man kan gjøre for forskjellige valgmuligheter med maps etc.

NFS Underground 2 for racing-entusiaster.
"Øko-Terrorist"
Diablo II er alltid en slager
Last ned alien swarm på steam
gratisspill, og det er syykt gøy (kom forresten i dag)
Du trykker søk på den blåe linjen på denne nettsiden og skriver "LAN spill", så finner du endel tråder som tar opp det samme emnet.
Sitat av AssCobra Vis innlegg
Minecraft! Utrolig simpelt, men også utrolig underholdene!

Edit: Post nr. 600
Vis hele sitatet...
Hva går det ut på?
Battlefield 1942 - Desert Combat.
Trådstarter
ok, til de som nevnte gta SA, hvorfor skal jeg gidde det når jeg sa at vi hadde gta IV?

takk ellers for de andre gode forslagene
Ikke kall Counter Strike et drittspill!! + Funker fett og LaNe til Modern Warfare..

Men anyway, dere kan lane Trackmania:P last ned noen nye maps og kos dere :P
Worms Armageddon!
Sitat av mikkello Vis innlegg
Hva går det ut på?
Vis hele sitatet...
Hvis du spiller gratisversjonen går det kun ut på å bygge ting, men hvis du kjøper det blir det en helt annen opplevelse. Du må lage verktøy for å grave etter ressurser for å bygge hus eller lage bedre verktøy, du må også slåss mot monstre.

Video
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av sinquah Vis innlegg
ok, til de som nevnte gta SA, hvorfor skal jeg gidde det når jeg sa at vi hadde gta IV?

takk ellers for de andre gode forslagene
Vis hele sitatet...
Det er ingen tvang... mitt synspunkt er at SA byr på flere muligheter, og at for eksempel MTA gir ekstremt mange flere muligheter. Det finnes mange tusen mennesker som spiller SA over internett til enhver tid, og det spilles alt fra deathmatch til avanserte rollespillsystemer. (Nevner bare dette som eksempel. Rollespill i GTA er ikke noe jeg vil anbefale.. )
Sitat av sinquah Vis innlegg
ok, til de som nevnte gta SA, hvorfor skal jeg gidde det når jeg sa at vi hadde gta IV?

takk ellers for de andre gode forslagene
Vis hele sitatet...
Jeg har også gta IV, men jeg synes SA er mye bedre for det. Du kan gjøre mer og er mye fetere map.
Trådstarter
pffft, gta sa har stift gameplay dårlig grafikk å ikke mye å finne på der

Sitat av sinquah Vis innlegg
pffft, gta sa har stift gameplay dårlig grafikk å ikke mye å finne på der
Vis hele sitatet...
Garrys Mod for de kreative hjerner! Det er ikke noe storyline i spillet, det går ut på at du kan bygge ting. Akkuratt som du vil. Biler, hus, båter, fort ect. Det finnes utrolig mange addons til spillet, som gjør det mye gøyere. Her kan du finne denne siden. Det er et spill som koster på Steam, men du kan dog finne torrent fra en spesiell bukt som funker fjell.
Kos deg
Vil annbefale Garry's Mod på det høyeste. Men ikke gå for torrent løsningen, de er alltid utdaterte og da virker ikke de nyeste addonsene (f.eks. wiremod).
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Rainbow Six Vegas og Swat 4. Begge funker fett i Coop på lan
Flatout 2!
Super Bomberman 3 kan spilles på LAN via ZSNES.