Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2476
Helvete. Sitter med LITE noia nå. Naboen hadde akkkurat rassia (tror jeg) vi bruker å røyke sammen og jeg er usikker på om han har sletta meldingene. Så kan facebook brukes som evt bevis?
Anonym bruker
"God Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette hjelper nok ikke på noiaen din men har skjedd en gang å to at jeg har fått politiet på døra pga vi har vært uforsiktig på FBchat..
Aldri lurt å skrive om ulovlige ting på fb ..
Ikke sikkert dem får nok bevis til evt. ransakingsordre tho, men vet aldri så hide yo shit and so on :P
Værste følelsen ever er å sitte fjern hjemme og chille til du plutselig oppdager at naboen har rassia. Jeg vurderer å opprette en annen facebook bruker å nekte på at den andre brukeren er meg��
Anonym bruker
"God Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tror du bare kan fortsette å chille, de kommer nok ikke å banker på døra de nå hvis ikke naboen er dum nok til å si noe om deg.. sjekker de fb'en hans er nok ikke du den eneste de kommer til å se meldingene til uansett så er jo en sjangs for at de overser deg helt :P

krysser fingrene for at du ikke plutselig sier du fikk razzia hvertfall.
Ja facebook meldinger kan brukes som bevis i en rettsak og til å få hjemmel til nye ransakinger.
Det første politiet gjør med en beslaglagt tlf er å åpne messenger appen for å tilegne seg kunnskap om miljøet og eventuelt for å sikre åpenbare bevis vedrørende kjøp og salg av narkotika.
Hjelper det om jeg lager en ny facebook bruker og nekter at den andre er min?
Ja, hvorfor skulle de ikke tro på det?
Har allerede laget ny bruker
Beklager, det var kanskje litt slemt av meg å kødde med deg. Det er dessverre ikke så mye du kan gjøre hvis de får lagret chatten fra hans side og gidder å bruke ressursene det krever å finne ut hvem du er.

Om du skulle bli arrestert og konfrontert med chattelogger, kan det være de prøver å få deg til å tro at du har noe å tape på å holde kjeft. Det er en teknikk de bruker på alle; ikke tro på noe de sier, og ikke skriv under på noe annet enn at du ikke ønsker å forklare deg på det nåværende tidspunkt. Den eneste grunnen til at de gidder å bruke tid på deg, er fordi de håper at du vil tyste på kompisen din. Er du heldig, ender de opp med å henlegge saken for ditt vedkommende.

Om du er uheldig, da. Sannsynligvis kan du bare slappe av. Lykke til med dét.
Slettet kik brukeren min og sa jeg 'ikke hadde kik', teknisk sett løy jeg ikke... ja, det funka.
Deaktiver brukeren din en stund. Da er du «vekke» fra fb, andre ser ikke noe bilde eller navn der du ha skrevet
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De kom hjem til meg, hos familien min, pga facebookmeldinger de fant hos en dealer de hadde tatt tidligere. Du har lite du skal ha sagt når dem står i døra med ransakelsesordre og underskrift fra politijurist.
De sjekker jo bare navnet på meldingene, og ser at du er naboen. Hvordan skal du vri deg unna det?
Deaktiver Facebook så ser de ikke fra han sin Messenger hvem du er :-)