Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2558
Hei!

Katten til naboen snublet over en del amfetaminpasta. Som den ikke helt kloke katt han er smakte han på denne med både å spise og snuse. Dette medførte at han ble sterkt påvirket og tenkte med seg selv at dette var god kvalitet og rett og slett meget ren amfetamin.

Problemet oppstod når hans dårlige kompis Ronnie kom på besøk. Ronnie liker å stikke seg med skarpe ting for å injisere slikt og snakker stadig om "rushet" han ikke får ved oralt bruk, men fant ut at når han tilsatte vann ble pasta til grøt som ikke lot seg suge opp. I en ideell verden ville katten bedt Ronnie ryke og reise og få rushet sitt ved å hoppe utfor et fjell, men så slem er ikke katten.

Er der noen som har hatt et slikt problem? Har dere funnet en løsning? Jeg har hørt påstander om at det er gelatin som gjør det, men det stemmer ikke. Gelatin vil ikke la seg løse opp i 100 % i kaldt vann slik dette gjør. Det er verdt å nevne at katten tok en dose på 0,15 g oralt og var våken i nærmere 18 timer før neste dose måtte tas. Det byr katten sterkt imot å blande ut dette da det går mot hans personlige overbevisninger, men kanskje det kan tilsettes noe som bryter ned de fortykkende bindingene.

Alle konstruktive svar mottas med takk.

Doctor SWIM
Yo, kompis. Kan du ikke skrive det innlegget her uten katter og Ronnie og å utbrodere så sykt.
Denne type amfetamin-rabling er latterlig slitsomt for oss andre...

Har du en konkret problemstilling?
Hva er galt?
Hva vil du oppnå?
(Helst forklar dette uten katter og " ...iker å stikke seg med skarpe ting..")
Begynn med en enkel aceton vask, gjerne 2-3 runder så får du se om junkievennen til katta di har mere hell med å sette seg en armkanon
Trådstarter
2 0
@moret: Du har vel rett i det du sier.

Her er problemstillingen:

1. Amfetaminpastaen er temmelig ren. rundt 60 % utfra klortesting.
2. Den lar seg ikke blande med kaldt vann. Den blir klumpete og lar seg ikke trekke opp i pumpen.
3. Antallet junkier blant brukere av amfetamin er ca 75 % dette gjør at dette blir vanskelig omsettelig.

@ztaale

Jeg har forstått at acetonvask skal gjøres slik:

1. Amfetamin og aceton blandes. Amfetamin lar seg ikke løse opp i aceton og forblir derfor i fast form
2. Blandingen siles gjennom kaffefilter.
3. Det som er igjen i kaffefilteret tørkes og er da temmelig ren amfetamin.


Har jeg forstått prosessen riktig?
Sitat av DoctorSwim Vis innlegg
@moret: Du har vel rett i det du sier.

Her er problemstillingen:

1. Amfetaminpastaen er temmelig ren. rundt 60 % utfra klortesting.
2. Den lar seg ikke blande med kaldt vann. Den blir klumpete og lar seg ikke trekke opp i pumpen.
3. Antallet junkier blant brukere av amfetamin er ca 75 % dette gjør at dette blir vanskelig omsettelig.

@ztaale

Jeg har forstått at acetonvask skal gjøres slik:

1. Amfetamin og aceton blandes. Amfetamin lar seg ikke løse opp i aceton og forblir derfor i fast form
2. Blandingen siles gjennom kaffefilter.
3. Det som er igjen i kaffefilteret tørkes og er da temmelig ren amfetamin.


Har jeg forstått prosessen riktig?
Vis hele sitatet...
For det meste korrekt ja, eller du kan bare ha eceton rett i kaffefilteret og kvelle over aceton om det er vanskelig å få blanda aceton og paste.
Jeg så for med å blande amf og aceton og la det være i fred til acetonen har fordampet? er dette mulig?
Ja det er godt mulig, men du får jo ikke filtrert noe som helst av drittstoffene ut, hele poenget med å kjøre det gjennom kaffefilter f.eks er at de stoffene som er acetonløselige skal gjennom filteret så man får rensket de bort fra virkestoffet.

Det eneste du vil oppnå med den metoden sykoa er å fordampe aceton, du vil ikke rense noe som helst :P
Sist endret av NoillStress; 6. mars 2018 kl. 07:48.
▼ ... noen uker senere ... ▼


dette er et kaffefilter. Tømmer jeg peppern oppi der, for så å helle aceton over?

hvor mye aceton må jeg til med da? må være nok å skylle litt og la resten renne gjennom filteret. og da skal jeg liksom sitte igjen med bare ren amfetamin? hva med metamfetaminen om det så skulle være det jeg acetonerer. blir vel ikke 100% amf av dette?
Sist endret av sykoa; 22. mars 2018 kl. 02:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ehhhh....

Det har vært forskjellig pastavarianter de siste åra, slm regel er der ganske bra styrkegrad( les:min subjektive oppfatning), men at jævla aber å få filtrert tilfredstillende.

En pastavariant løser seg fint opp med bruk av varme, men så snart temp faller til sånn ca lav romtemp oppstår det masse hvite stive tråder ( ser ut som glassfibertråder på ca 1,5 til2.5cm) Der som funker er å lage det ferdig å trekke det opp i pumpa, legg k kjøleskap el lign i noen strakser og så setrer man på en kanyle og presser løsningen ut i en kopp. Disse "trådene" blir igjen i pumpa er mkn erfaring. For å være sikker filtrerer man den filtrerte løsninga igjen og slenger det igjen til kjøling for å være sikker.

Har også vært borti pasta som løser seg helt opp i kaldt vann og pasta som man kjørte 3-5sek i mikron fot å løse den opp og uten at det ble "tråder" i den igjen når temperaturen falt.

Ift å vaske med aceton er det sikkert flere måter å gjøre det på, jeg har gjort det slik:

Ta makkan i en passende kjele, fyll på med aceton til den dekker makkan og rør runt. Endråpe ren alkohol hjelper til med å få løst det opp evt.
Kan være et triks å ha kjelen i varmt vann i kummen for å hjelpe til med prosessen.

Filtrer i dobbelt kaffefilter og hvis du har varmet det litt ikke sett det iskalt med ta det i romtemp sånn ca.

Gasser jo litt så greot med god ventilasjon....

Acetonen som renner igjennom filteret kan du brule flere ganger så tilbske på flaska med den.

Du vil sannsynelighvis bli superskuffa over hvor lite som er igjen i filteret
Sist endret av 286v3; 22. mars 2018 kl. 08:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.