Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3028
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Halo

Litt bakhistorie:
Første gang jeg røyket weed fikk jeg bad trip og dp/dr. Det samme skjedde andre gangen, men dp/ dr gikk ikke bort på 1/2 uker. I det siste har jeg lagt meg litt sent, og en dag forsov jeg meg og måtte rett på skolen rett etter jeg sto opp. Pga d hadde jeg dp/dr hele dagen.

På host drakk jeg og fikk dp/dr. Noen som også har fått det av å drikke?
Virker som du hadde litt skjør psyke til å begynne med, noe som ble pushet over kanten med cannabis røykingen. Er ikke uvanlig at folk som lider av dp/dr/hppd og andre rusutløste forstyrrelser blir påvirket negativt ved senere bruk av alle typer psykoaktiver. Mange opplever f.eks. å få værre hppd symptomer av alt fra nikotin til kaffe.

Det lureste du kan gjøre er å ta en lang og god pause fra alle rusmidler, helt til du har kommet deg til hektene psykisk. Tren, spis sunt, osv - gi kropp og psyke tid til å hele seg.