Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3420
jeg har tatt 12 mg rivotril til sammen de to siste dagene. hadde lyst til å ta noen i dag også helt til jeg leste at det kan spores lenger i blod om mat tar er... skal ta blorprøve til torsdag... det kan visst påvises i blod 1-3 døgn etter siste inntak, men om det har mye å si om jeg tar 8 mg til nå i dag så driter jeg i det... noen med peil?
Kom deg av rivotril om du skal ta prøver på torsdag.
Sakset dette fra en annen side her på forumet og det med opp til ei uke står også der jeg sjekker opp sånne spm.
Urin: Klonazepam, som er virkestoffet i Rivotril, kan spores i urin i omkring 1 uke etter siste inntak.

Blod: Ved enkeltinntak av Rivotril kan man spore klonazepam i blodet i 75-220 timer. Ved mer enn en enkeltdose kan man spore stoffet i blodet i opp til 280 timer.
Av erfaring kan benzodiazepiner spores i urinet over ufattelig lange perioder - det forsvinner ofte, for deretter å dukke opp på urinprøvene igjen, noe som gjenspeiler forløpet abstinensene på benzo fungerer. Om det er et stoff jeg hadde holdt meg langt unna om det var en potensiell urinprøve de neste ukene hadde det vært benzo. (Rivotril/valium/xanax etc)

Om du ikke har brukt det jevnlig er det mulig det skiller seg ut av kroppen din raskt. Jeg har ingen erfaring med å få benzo ut av urinet så raskt som mulig, men ser at det skilles ut via urin så antar det er samme fremgangsmåte som med THC.

PS: 8mg rivotril er en veldig høy dose, om du ikke allerede har toleranse for stoffet anbefaler jeg deg å ta veldig mye mindre av gangen - 2-4mg holder i massevis. Lykke til!
Rivotril og valium har helt forskjellig halveringstid, og valium sitter mye lenger!
Trådstarter
Takker for svar

Benzo osv sitter veldig mye lenger i urinen enn i blodet. For eksempel sto det er sted at rivotril kan spores en uke i urinen og bare noen dager i blid. Men jeg tror det er ved enkeltinntak. Og 12 mg er jo ikke enkeltinntak..

Har forresten noe speed også. Hvor lang tid vil det ta før det ikke slår ut på blodprøve? Set er visst 2-4 dager i urin og 1-2 dager i blod. Men nå som jeg har funnet Ut at dette kun gjelder bed enkeltinntak så ble jeg så i tvil! Set er ca 2 g speed, begynte på sen i går og er vel ferdig mandag kveld/tirsdag morgen. Vet ikke en gang om de skal teste meg på torsdag, men de skal ta blodprøve og da hender det at de sjekker narko også

Kanskje rart spørsmål men kan speed være med på å forbrenne bort rivotrilen? Hørte noe lignende om hasj En gang
Sist endret av annveig; 12. mars 2017 kl. 13:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.