Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3264
Anonym bruker
"Uenig Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey, jeg har gjerne lyst å vite om kan man mist lappen på 3 positivte urin prøver?
Ja, du vil sannsynligvis miste den for manglende edruelighet. "Regelen" sier vel at du mister den om du blir dømt for mer enn ett narkotikalovbrudd i året. Det er jo ikke umulig du kan ta det i retten og få lappen tilbake, slik som han økobonden.
Jeg har meldt meg selv på fellesansvar , har pissing på mandag og denne urin prøve som jeg har tatt idag det va 60% negetivt!!
60% negativ urinprøve? Hmm. Minner meg om kompisen min som prøvde å overbevise politiet om at bilen hans var "delvis EU-godkjent".
Er en 100% positiv prøve en prøve der du er rusa? Vil 60% negativt si at du var 40% høy? En prosentandel høy må da være subjektivt? Tilsvarer 100% full 1000 promille? Hvor mange prosent negativt må prøven være for at det er godkjent for kjøring? Føler at positiv og negativ er en enten eller, enten er prøven positiv, altså det er spor av THC, eller så er den negativ, det er altså ingen spor av THC. 40% positiv bringer meg tilbake til spørsmålet: Hvor mye er 100% positiv?

Mulig jeg bare er uvitende her, men jeg har aldri hørt denne terminologien før.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lurer også litt på dette. La oss si at jeg røyker en lørdag. Jeg legger meg stein, og kjører bil 12 timer senere. Hva skjer i en kontroll da ?
Kanskje han mener at det var sånn multiprøve og han scoret negativt på la oss si 3/5 av de tingene som blir man testet for?
På urin prøve siste gang jeg har hatt det va 60 negativt, og jeg var ikke høy men politi man var hetskuk! Tok meg til legevakt.