Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3110
Det skulle ikke være noen grunn til at hasjbiola skulle funke noe annerledes eller dårligere enn vanlig yoghurt? Smelter det så klart sammen med smør før jeg blander inn
Nei. Det eneste som er nødvendig er at du smelter hasjen sammen med smøret.
Prøvd vaffler? Smelt hasjen i smøret og ha det i vaffelrøra, er ganske godt.
Når hasjen er smeltet i smøret kan du putte det i nøyaktig hva du vil
Anbefaler kokos-olje fremfor smør. Lærte det av en amerikaner som hadde jobbet på et dispensary i USA. Vistnok får man bedre bio-tilgjengelighet med kokos-olje.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Anbefaler kokos-olje fremfor smør. Lærte det av en amerikaner som hadde jobbet på et dispensary i USA. Vistnok får man bedre bio-tilgjengelighet med kokos-olje.
Vis hele sitatet...
Smaker nok bedre også. Smelta smør med hasj ødelegger smaken til alt man putter det IMO
Smaker dritt uansett hva slags fett en blander det i men man venner seg til det. Varm hasjen og oljen i minst 20 min. i ovnen på 115 grader. Rør ofte i begynnelsen.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Anbefaler kokos-olje fremfor smør. Lærte det av en amerikaner som hadde jobbet på et dispensary i USA. Vistnok får man bedre bio-tilgjengelighet med kokos-olje.
Vis hele sitatet...
Første gangen jeg lagde hasjvafler brukte jeg kokos olje, syntes at de med smør smaker mye bedre enn de med kokos olje. Kan hende jeg gjorde noe feil da, men god i formen ble man av de.
Sist endret av slappegodt; 15. februar 2017 kl. 21:08.