Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2951
Noen laget eller prøvd hasj/canabis ejuice for vaping? Litt nysgjerrig på det, har litt lyst å prøve
Ja, jeg "lagde" det med Vapeur Extract og BHO olje. Vapeur Extract smaker ikke brent plast slik som EJ mix som er nevnt i guiden ovenfor gjør. Jeg blandet 2 ml for 1 g BHO, rørte litt og førte over til en vanlig ecig, ikke noe videre arbeid utenom det. Sluttproduktet smaker hasj, men kan brukes innendørs uten at lukten setter ser. Det lukter faktisk mindre en vanlig weed i en vaporizer.
Sitat av omba Vis innlegg
Ja, jeg "lagde" det med Vapeur Extract og BHO olje. Vapeur Extract smaker ikke brent plast slik som EJ mix som er nevnt i guiden ovenfor gjør. Jeg blandet 2 ml for 1 g BHO, rørte litt og førte over til en vanlig ecig, ikke noe videre arbeid utenom det. Sluttproduktet smaker hasj, men kan brukes innendørs uten at lukten setter ser. Det lukter faktisk mindre en vanlig weed i en vaporizer.
Vis hele sitatet...
Var effekten god? Trodde det var slikt at man trengte høye temperaturer enn det som er i en vanlig e-sigg pen? Kanskje det er lavere temper når man allerede har laget ekstrakt
Sitat av Dictum Factum Vis innlegg
Var effekten god? Trodde det var slikt at man trengte høye temperaturer enn det som er i en vanlig e-sigg pen? Kanskje det er lavere temper når man allerede har laget ekstrakt
Vis hele sitatet...
Det fungerte både med 0,5 ohm oh 1 ohm coil, Joyetech eGo ONE er E-sigaretten jeg har brukt. Tror ikke denne opererer utenfor normale tempraturer. Jeg måtte blande det ut enda mer enn 2 ml:1 g etter litt ettersom effekten var for sterk. Nå har jeg vel og merke ingen nevneverdig toleranse, men to trekk i første omgang gjorde meg totalt ubrukelig i to timer, så effekten var god ja. Synes det er bedre enn å vapourize, spise og røyke, skammelig lettvint er det også. Slik jeg ser det er det en overlegen måte å innta cannabis hvis en i første omgang får tak i BHO olje.