Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 4634
Fikk meg en gratis rivotil 2 mg og tenker at det skal testes ut. Jeg har ingen toleranse når det kommer til benzoer og veier rundt 60 kg. Kan jeg ta 2 mg uten at det er en sjans for å blacke ut?
Du blacker ikke ut, men med noen øl på 2mg uten toleranse gjør meg ganske cocky.
Du blacker ikke ut. Det som kommer til å skje et at du blir litt gelé i musklene og du blir nok litt trøttere. Kanskje du blir litt frekkere i kjeften enn vanlig. Hvem vet?
omba's Avatar
Trådstarter
Okei, har dere noe tips til ideell rusdose for en uten toleranse? Slang en halv en under tungen nå så avventer svar.
Etter min mening er ikke rivotril noe å ruse seg på, men om du alikevell vil oppnå rus, så synes jeg du kan ta hele.
Sist endret av Mirage; 10. juni 2016 kl. 11:38.
Sitat av omba Vis innlegg
Okei, har dere noe tips til ideell rusdose for en uten toleranse? Slang en halv en under tungen nå så avventer svar.
Vis hele sitatet...
Håper du ikke har 15 stk liggende for da er du mulig tom i morgen, min erfaring. Ville kanskje tatt meg 4mg og avventa for å se. Rivotril alene gir ikke noe rus utenom å spise x antall stk, men en øl på toppen. enjoy
Prøv deg på en kvart pille (0.5mg) og vent en time eller to før du hiver i deg mer. Som flere never er ikke rivotril noe særlig rusgivende ned mindre det er i kombinasjon med andre stoffer (noe jeg ikke anbefaler).
Sitat av ezyy Vis innlegg
Håper du ikke har 15 stk liggende for da er du mulig tom i morgen, min erfaring. Ville kanskje tatt meg 4mg og avventa for å se. Rivotril alene gir ikke noe rus utenom å spise x antall stk, men en øl på toppen. enjoy
Vis hele sitatet...
Ville vært forsiktig med å anbefale slike doser og så med alkohol til nybegynnere, 2mg er mer enn nok.

Rivotril alene gir ikke en spesielt god rus rus, men selv om du ikke føler deg ruset så fremstår du ofte som ruset. Dømmekraften din og flere andre ting er påvirket allerede av 2mg, og alle disse effektene vil forsterkes av alkohol. Det går ganske kraftig på hukommelsen i blant også, spesielt med alkohol. Om du ikke har planer om å gjøre noe spesielt og bare skal være hjemme kan du trygt ta en øl eller to før du legger deg, men ville ikke anbefalt det. Det er noe jeg selv kan finne på, men det har gått galt utallige ganger og det kan skje alle.

Om du røyker så ville jeg anbefalt deg å prøve et par trekk, du kommer til å bli litt mer spacet og litt småsvimmel kanskje
Sitat av sondriz Vis innlegg
Ville vært forsiktig med å anbefale slike doser og så med alkohol til nybegynnere, 2mg er mer enn nok.
Vis hele sitatet...
Det var ikke en anbefaling, men om han kun skulle ta rivotril alene kunne han ta 4mg(evt 2mg og en øl)
Sist endret av ezyy; 10. juni 2016 kl. 12:19.
Jeg kommer heretter bare til å råde alle til å styre unna rivotril, uansett mengde. Det er nemlig djevelen selv.
At folk allikevel kommer til å prøve og feile, det er helt sikkert.

Uansett så står det såpass mye dritt og folk ramser opp så mange faremomenter med det her inne, at jeg skjønner ikke at folk tør.

Men slik er nå engang vi mennesker, vi skal prøve å se selv, og føle faenskapen det som oftest ender i, før man tar avstand fra det.
Inkludert meg selv.
omba's Avatar
Trådstarter
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Jeg kommer heretter bare til å råde alle til å styre unna rivotril, uansett mengde. Det er nemlig djevelen selv.
At folk allikevel kommer til å prøve og feile, det er helt sikkert.

Uansett så står det såpass mye dritt og folk ramser opp så mange faremomenter med det her inne, at jeg skjønner ikke at folk tør.

Men slik er nå engang vi mennesker, vi skal prøve å se selv, og føle faenskapen det som oftest ender i, før man tar avstand fra det.
Inkludert meg selv.
Vis hele sitatet...
Når man tar hennsyn til skaderedusjon slik at man minimerer de potensielle negative siden ved engansbruk, så ser jeg virkelig ikke problemet med å ønske å utforske forskjellige bevissthetstilstander. Joda, rivotril har nok et høyere potensiale for missbruk og uheldige hendelser enn fleste andre stoffer, men det å skal dra alle under en kam slik som du gjør her synes jeg blir for snevert.

Har selv venner med dårlige erfaringer med rivotril, men så har jeg også venner uten dårlige erfaringer med rivotril. Det blir for dumt at de negative erfaringene du og din omganskrets har opplevd skal diktere alt annet bruk av samme rusmiddel.
Sitat av omba Vis innlegg
Når man tar hennsyn til skaderedusjon slik at man minimerer de potensielle negative siden ved engansbruk, så ser jeg virkelig ikke problemet med å ønske å utforske forskjellige bevissthetstilstander. Joda, rivotril har nok et høyere potensiale for missbruk og uheldige hendelser enn fleste andre stoffer, men det å skal dra alle under en kam slik som du gjør her synes jeg blir for snevert.

Har selv venner med dårlige erfaringer med rivotril, men så har jeg også venner uten dårlige erfaringer med rivotril. Det blir for dumt at de negative erfaringene du og din omganskrets har opplevd skal diktere alt annet bruk av samme rusmiddel.
Vis hele sitatet...
Her var det vel ikke snakk om diktering da kjære venn.

Det var slett ikke min hensikt å dra alle, verken under eller over en kam.

Her er det bare å utforske i vei, så mye man lyster.

Du må da bare tro at jeg er både snever eller trangsynt, det spiller ingen rolle for meg.

Jeg ønsker kun å advare mot rivotril og føye meg til rekken over de som har brent seg, men allikevel ikke ønsker at andre skal gjøre det samme.

Da må jeg få lov til å ikke råde andre til å prøve dette.

Om du har et sterkt ønske om å "ta" meg for det, ja så skal du få lov til det også.

Og, nå har jo du allerede inntatt rivotril, det kan man jo se av forsvarsposisjonen din og stoffet viser allerede at det har tatt virkning.
Sist endret av BrewGrow; 10. juni 2016 kl. 14:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
omba's Avatar
Trådstarter
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Her var det vel ikke snakk om diktering da kjære venn.

Det var slett ikke min hensikt å dra alle, verken under eller over en kam.

Her er det bare å utforske i vei, så mye man lyster.

Du må da bare tro at jeg er både snever eller trangsynt, det spiller ingen rolle for meg.

Jeg ønsker kun å advare mot rivotril og føye meg til rekken over de som har brent seg, men allikevel ikke ønsker at andre skal gjøre det samme.

Da må jeg få lov til å ikke råde andre til å prøve dette.

Om du har et sterkt ønske om å "ta" meg for det, ja så skal du få lov til det også.

Og, nå har jo du allerede inntatt rivotril, det kan man jo se av forsvarsposisjonen din og stoffet viser allerede at det har tatt virkning.
Vis hele sitatet...
Ser at jeg var litt kjapp på avtrekkeren her, så det må jeg bare beklage for. Du virker som en reflektert og velformulert person, så jeg setter pris på svaret ditt.

Så til dere andre: Jeg endte opp med å ta 0,5 mg til, altså 1,5 mg totalt. Kan si meg enig med de andre at jeg ikke kjenner noe større "ruseffekt", men jeg er litt mer døsig, avslappet og klomsete. Så langt så vel. Kan nesten sammenlignes med å være litt stein på noe indicadominant hasj.
Sitat av omba Vis innlegg
Ser at jeg var litt kjapp på avtrekkeren her, så det må jeg bare beklage for. Du virker som en reflektert og velformulert person, så jeg setter pris på svaret ditt.

Så til dere andre: Jeg endte opp med å ta 0,5 mg til, altså 1,5 mg totalt. Kan si meg enig med de andre at jeg ikke kjenner noe større "ruseffekt", men jeg er litt mer døsig, avslappet og klomsete. Så langt så vel. Kan nesten sammenlignes med å være litt stein på noe indicadominant hasj.
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha, det setter jeg stor pris på
Vær også forberedt på at du vil være påvirket en dag eller to etter inntak pga den lange halveringstiden.
omba's Avatar
Trådstarter
Kan oppdatere igjen, den siste 0,5 mg ble tatt et par-tre timer siden (2 mg totalt) og jeg føler meg i grunn ganske normal. Litt mer avslappet i muskler og ben enn vanlig og kanskje litt mindre stresset også, men ingen av disse effetktene er særlig prominente. Føler jeg også kan tenke normalt og reflektert. Eneste veldig tydlige effekten er nedsatt balanseevne, noe som nok kan grense til komisk hvis det ses utenifra.
Sitat av omba Vis innlegg
Kan oppdatere igjen, den siste 0,5 mg ble tatt et par-tre timer siden (2 mg totalt) og jeg føler meg i grunn ganske normal. Litt mer avslappet i muskler og ben enn vanlig og kanskje litt mindre stresset også, men ingen av disse effetktene er særlig prominente. Føler jeg også kan tenke normalt og reflektert. Eneste veldig tydlige effekten er nedsatt balanseevne, noe som nok kan grense til komisk hvis det ses utenifra.
Vis hele sitatet...
Vær forsiktig. Husk at vis kroppen din er ruset, så er nok hodet ditt det også, selv om du ikke merker noe. Take care!
Sist endret av Mirage; 10. juni 2016 kl. 17:25.
Du merker det nok bedre i morgen.
Det gjør iallefall jeg.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av omba Vis innlegg
Kan oppdatere igjen, den siste 0,5 mg ble tatt et par-tre timer siden (2 mg totalt) og jeg føler meg i grunn ganske normal. Litt mer avslappet i muskler og ben enn vanlig og kanskje litt mindre stresset også, men ingen av disse effetktene er særlig prominente. Føler jeg også kan tenke normalt og reflektert. Eneste veldig tydlige effekten er nedsatt balanseevne, noe som nok kan grense til komisk hvis det ses utenifra.
Vis hele sitatet...
Er vel det som er problemet med Rivo, du tror at du er normal, men egentlig er du en idiot. Sier ikke at det er slik med deg, men føler dette er noe som går igjen at folk tror de er normale, selv om de er ruset.
omba's Avatar
Trådstarter
Har vært en helt vanlig dag, gikk meg en tur utendørs, men har ellers bare vært inne forran pc'en. Av pur kjedsomhet knakk jeg meg en halvliter med hansa for 30 sek siden. Skal holde dere oppdatert

Edit:
Etter halvliteren blir det noen gode slurker med latvisk vodka. Går nå tur utendørs med tidenes kongefølelse, føler jeg eier nabolaget. Vi får se hvor dette går gutta
Sist endret av omba; 10. juni 2016 kl. 22:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av omba Vis innlegg
Har vært en helt vanlig dag, gikk meg en tur utendørs, men har ellers bare vært inne forran pc'en. Av pur kjedsomhet knakk jeg meg en halvliter med hansa for 30 sek siden. Skal holde dere oppdatert

Edit:
Etter halvliteren blir det noen gode slurker med latvisk vodka. Går nå tur utendørs med tidenes kongefølelse, føler jeg eier nabolaget. Vi får se hvor dette går gutta
Vis hele sitatet...

Håper du ikke går på en smell, fort gjort når du blander. :/

Lykke til
Sitat av omba Vis innlegg
Har vært en helt vanlig dag, gikk meg en tur utendørs, men har ellers bare vært inne forran pc'en. Av pur kjedsomhet knakk jeg meg en halvliter med hansa for 30 sek siden. Skal holde dere oppdatert

Edit:
Etter halvliteren blir det noen gode slurker med latvisk vodka. Går nå tur utendørs med tidenes kongefølelse, føler jeg eier nabolaget. Vi får se hvor dette går gutta
Vis hele sitatet...

Hehe hva sa jeg kompis bare ikke bli cocky med folk, lett gjort..
omba's Avatar
Trådstarter
Er i en park å leker Tarzan, kun fred og kjærlighet
Sist endret av Myoxocephalus; 13. juni 2016 kl. 14:46. Grunn: Fjernet bilde, brukerforespørsel
omba's Avatar
Trådstarter
Måtte skjule fjeset, så da ble det en finger. Men er forsatt glad i dere folkens <3
Husk at det her går rett til helvete hvis du ikke roer ned.
Faen nå fikk jeg lyst på og :-( Din jævel
Sist endret av ID-Brikke; 10. juni 2016 kl. 22:45.
omba's Avatar
Trådstarter
Måtte lete etter husnøkkelene i 30 min etter de fløy ut av brystlommen da jeg skulle svinge meg fra grein til grein. Men nå sitter jeg å nyter utsikten med noe god musikk i ørene. Mhhhh..
Jeg må føye meg bak BrewGrow her og advare alle som en og bruke rivotril. Trodde ærlig talt det ikke fantes noe "dårlig" dop, men der tok jeg feil. Det fins sikkert de som klarer å ha et forsvarelig og fornuftig bruk av rivotril, men etter min erfaring er dette så og si ingen. Hvis du liker å risikere hukommelsestap i selskap med fyllearrest, bøter, knuste ting og vennskap er dette dopet for deg! Peace
omba's Avatar
Trådstarter
Kan oppdatere dere folkens, jeg er nå tydeligvis en av de heldigere når det kommer til selvbeherskelse og hukommelse i forhold til rivotril og alkohol, men det skal merkes at jeg ikke overdrev med begge. Kanskje en halvliter og 5-shots, pluss 2 mg rivotil. Har komplett hukommelse fra i går, og etter å ha vært i parken og lekt litt så stakk jeg hjem å drakk litt til og hørte på musikk i et par timer, før jeg til slutt fyrte opp en spliff og la meg. Veldig fin kveld så absolutt, føltes som å være full for første gang. Nå skal det sies at jeg tok en risiko, men det gikk helt fint for meg denne gangen
Sov som en stein? Formen er maks bra?
Hørtes ut som en jævlig bra kveld!
Sitat av omba Vis innlegg
Kan oppdatere dere folkens, jeg er nå tydeligvis en av de heldigere når det kommer til selvbeherskelse og hukommelse i forhold til rivotril og alkohol, men det skal merkes at jeg ikke overdrev med begge. Kanskje en halvliter og 5-shots, pluss 2 mg rivotil. Har komplett hukommelse fra i går, og etter å ha vært i parken og lekt litt så stakk jeg hjem å drakk litt til og hørte på musikk i et par timer, før jeg til slutt fyrte opp en spliff og la meg. Veldig fin kveld så absolutt, føltes som å være full for første gang. Nå skal det sies at jeg tok en risiko, men det gikk helt fint for meg denne gangen
Vis hele sitatet...
Godt å høre, man blir ikke gele av 2mg. Ikke til anbefaling men hiver du i deg 6-8mg og så drikker, så er det long gone. Tok 50stk på under et kvarter engang, var borte i over ei uke