Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvilken dag passer best?
Fredag 29.04 27 64,29%
Lørdag 30.04 15 35,71%
Stemmegivere: 42. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  64 10192
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Godt oppmøte med fantastiske folk. Stemmingen var på topp sjøl om jeg plutselig dro på meg ti år med bursdagsfeiringa til Peppes. Jeg måtte stikke tidlig på grunn av jobb, men det var mye liv da jeg dro og folk skal helt sikkert feste videre.

Bra intiativ Streetboy!
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Lol, dro til Peppes vi, her var det ingen :P hvor er folka?
Haha ja ingen på Peppes! Hvor er folket?
Trådstarter
På vei til Trosterud for nach
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Grovt tidlig for nach imo. :P men ser den. Blir litt i lengste laget for oss å dra. :/ Neste treff blir heftig sjukt!
Ok. Er på Heidi's jeg da.
Hvor lenge varer nachspielet? Fortsatt trøkk?
Beste treffet EVER
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Sitat av sweetkittybaby1 Vis innlegg
Beste treffet EVER
Vis hele sitatet...
Beste bomtur til peppes EVER!

Neida.. Hadde vært kult å møtt gjengen! Forstår at vi var litt seint ute, men tenker vi tar det igjen neste gang!
Takk for et kjempe hyggelig treff alle sammen, ekstra hyggelig at så mange møtte opp.
22 folk inne på lille Peppes på Solli? haha! Får bli med på neste runde når jeg er tilbake i Oslo
Trådstarter
God morgen alle sammen.
Tusen hjertelig takk for en fantastisk kveld og natt med gjengen.

Dere er en fantastisk gjeng. Gleder meg allerede til neste Freaktreff etter fellesferien men før folk begynner på skoler og jobb igjen.

Tusen takk til O for som åpnet hjemmet sitt for nach. Satte stor pris på det. ��
Våknet bedugget på Trosterud der nachet var. Har allerede fått servert hvitløksbrød og tortellini, takk for fantastisk treff
Woha. Dette var mitt første Freaktreff. For en utrolig koselig gjeng. Som Strettboy sa, tusen takk til O for gjestfriheten. Gleder meg allerede til neste treff
Takk for en fin kveld ja! Utrolig hyggelig!