Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvilken dag passer best?
Fredag 29.04 27 64,29%
Lørdag 30.04 15 35,71%
Stemmegivere: 42. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  64 10186
Hei Freaks.

Er det noen som kunne tenke seg å møtes fredag den 29.04.2016 eller lørdag 30.04.2016.

Møtes i Sofienbergsparken eller noe? Lov å håpe på fint vær når det er like før natt til 1.mai. Kom gjerne med forslag til hvor dere vil møtes og tidspunkt og hvilken dag som passer best.

Prøver å være ute i god tid slik at flest mulig får anledning til å komme. Tar å noterer ned hvilken dag og tidspunkt og møtested det er mest stemning for, så kommer jeg med en tilbakemelding den 20.04.2016 om hva resultatet blir.

Ha en fin kveld alle sammen.
Hilsen Streetboy.


Update: Fredag 29.04

Sted: Peppes Pizza Solli Plass
Tid: 18:00
Reserverte plasser: 15
Aldersgrense: Zipp zero nothing!
Sist endret av mentalmelt; 28. april 2016 kl. 22:23. Grunn: la inn update
Alltid med på treff!
Jeg er også med! Var veldig artig sist gang, og ikke minst et bra oppmøte.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Jeg tar også turen, de siste treffene har tatt helt av!

Så leit at 1 mai er på en søndag, føles alltid feil når røde dager havner på en helgedag.
Tror jaggu jeg tar turen jeg og Har gått glipp av for mange treff allerede.
Bra initiativ Streetboy, moro! Skal prøve å få vært med også denne gang. Kan sannsynligvis ikke på lørdagen, så jeg stemmer for fredag. Som Echuz sa i en annen tråd, virker som det er tendenser til et mer sosialt forum, det er artig.
Streetboy: Jeg la til en poll for datoene. Gjør det litt enklere =)
Hører gode rykter om forrige treff, så må nesten slenge meg på denne gangen!
Sist endret av vapekitten1; 2. april 2016 kl. 00:18.
Kunne gjerne tenkt meg å ta turen innom for å se noen fjes bak nickene ved mindre noen nekter meg deltakelse.
Hvordan går det seg til i et typisk parktreff og timene fremover, og hvor mange pleier å delta?
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Her er det omfattende informasjon til de som har spørsmål.

Folk pleier å slappe av i parken, noen drikker øl mens andre er på vannvogna. Ingen får kontrollert hva folk tar av rusmidler, men noter deg at dette ikke er et rustreff og at det ofte kommer unge folk innom. Det viktigste er samtalene og sosialiseringa.

Park og restauranttreff har aldri aldersgrense. Vi har sett folk fra femten til seksti år kommer innom. Alderssnittet ligger nok på rundt tjuetre år. Å estimere oppmøtet er vanskelig, alt fra tre til trettifem personer kan komme. Spontantreff har normalt færre folk enn planlagte treff. De fleste som møter opp har vært på treff tidligere og kjenner hverandre. På hvert treff kommer noen nye innom, de blir alltid inkludert og ønsket velkommen. Det stilles ingen krav til hvor aktiv man er på forumet, alle får lov til å delta. Venner av freaks kan være med, men det er primært et møte for medlemmer. Man kan være så anonym som man sjøl vil, fotografering er normalt ikke lov og blir det tatt bilder må de aldri deles.

Etter hvert pleier freaks å stikke ut på byen eller til en privat leilighet, resten av sosialiseriga fortsetter hele natta. Dagen etterpå slenger man gjerne inn noen kommentarer i tråden om opplevlser eller hvor kult man hadde det, med mindre den fine klokka du hadde forsvinner i en busk på Snarøya og du i tillegg får en drosjeregning på åtte hundre kroner.

Hvis du lurer på hvordan tidligere treff i Oslo har vært kan du sjekke lenkene nedenfor.

Spontantreff på Bar Polar (23.03.16)

Treff på Peppes Pizza (20.02.16)

Treff på Vapiano (17.10.15)

Parktreff i Elgsletta(06.06.15)

Freakfest 2014 (21.06.14)
Sist endret av Cappy; 2. april 2016 kl. 12:32.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Streetboy: Jeg la til en poll for datoene. Gjør det litt enklere =)
Vis hele sitatet...
Mentalmelt: Tusen takk for hjelpen. ��
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Møter selvfølgelig opp! Hvilken dag det er er ikke så nøye for min del, men blir det på fredagen er jeg der veeeeeldig tidlig, da det ikke er noe poeng å dra hjem etter jobb
▼ ... over en uke senere ... ▼
Blir lett med på treff. Stemmer for fredag 29. siden det vanligvis er andre ting som skjer natt til 1. mai. Ser frem til treffet
Sofienbergparken er jo veeldig stor. Og erfaringsmessig mye folk hvis været er bra. hvordan finne dere? (Går ut fra at de fleste av dere ser ut som normale mennesker på dagtid. Hehe!)
Enten så får vi avtale et sted i parken på forhånd, eller så går det an å mekke banner/plakat/symbol eller noe slikt. No worries, ikke så vanskelig å spotte en gjeng freaks ut i det fri
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Vil gjerne være med dersom det ender på 30/4, men kun om det er muligheter for en fest / sammenkomst hjemme hos noen på senere tidspunkt da jeg bor et lite stykke unna.
Trådstarter
Hei.
Det ble ett stort flertall for treff fredag den 29.04.2016.
Kommer tilbake med tidspunkt senere idag.

Ha en god natt alle sammen.

Vi møtes klokken 1800 fredag 29.04.2016 i Sofienbergsparken.

Vi blir sittende der noen timer til å begynne med, så ser vi hva stemningen er for folk om å fortsette ut på byen eller andre ting, så dere som kanskje ikke har mulighet til å komme akkurat klokken 1800 pga jobb/skole eller andre aktiviteter, kom så fort dere kan.
Håper å se flest mulig av dere.
Sist endret av Streetboy; 21. april 2016 kl. 10:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nå nærmer det seg treff. Er det mange som har tenkt å ta seg en tur?
Skal nok klare å stille opp
Jeg kommer! Håper været er med oss
Jeg har tenkt å stikke innom, men tror jeg kommer litt senere enn 18.00.
Jeg kommer! satser på at været i dag holder seg, så slipper vi å sitte i snøstorm
Æ kjæm, og tar med meg passelig varmt vær, sol, og vind fra sør. Hurra!

Vet ikke helt når jeg dukker opp, blir sannsynligvis nærmere 21 :-/
Er 30 % sjanse for regn ifølge yr, så satser på sol og varme(optimist). Hva tenker folk utover kvelden? Jeg er gira på å dra videre et sted. Kan være en pub, et spisested eller noe i den duren.
Kunne tenke meg å delta, men tror ikke jeg kan før i ni-tida og da er dere vel kanskje ikke i parken mer...?
Blir skikkelig møkkavær i morgen i følge yr. Hva er planen hvis det bøtter ned med regn?
Trådstarter
Planen hvis det blir møkkavær er at vi prøver å gjøre det beste utav det. Tar ting på sparket også holder tråden oppdatert om hvor vi er til enhver tid. Høres det greit ut?
Lurt å ha en backup plan. Kan lett bli surrete å skulle lage en plan fra scratch i fellesskap imens man står ute i regnet.
Tror nok det er lurt å ha en backup-plan på forhånd ja. Yr legger ikke mye tvil i været akkurat:
http://bildr.no/thumb/ZkxuVUgv.jpeg

Tenker forøvrig å ta turen nedom
Sist endret av Uglemos; 28. april 2016 kl. 15:39.
Trådstarter
Backupplan: hvis været blir helt ræva, så kan vi jo dra ned til Peppes ved Stortinget f.eks? Der slipper alle inn, og dem som vil kjøpe øl kan gjøre det.
Været blir nesten garantert ræva. Best å reservere noen bord asap, for dere kommer mest sannsynlig til å gå for plan 2 uansett.
Trådstarter
Viktig oppdatering! Ettersom man mest sannsynlig får ræva vær imorgen, så møtes vi ved Peppes nedenfor Stortinget imorgen fredag 29.04.2016 klokken 1800 istedenfor ved Sofienbergsparken.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Jeg er der nok rundt 17, anyone else?
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Yo!
Det blir forandringer i planene pga streik og sen planlegging. Oppmøtestedet blir Peppes Solli Plass 18:00, den som ligger i inngangen til Solli Bowling. Det tar fem minutter å gå dit fra Nationtheateret, eller et minutt med buss eller trikk. Stedet er decent nok og hvis du virkelig er vill i nikkersen kan du forville deg ned i kjelleren på glow bowl. Alt er ordnet og det vil ikke bli flere forandringer i planene. Husk at det er pinlig å spørre om veien etter å ha lest dette innlegget, Google Maps er din venn. <3

Sted: Peppes Pizza Solli Plass
Tid: 18:00
Reserverte plasser: 15
Aldersgrense: Zipp zero nothing!

Ses..
Jeg la inn siste updaten i førsteposten.
Sitat av Cappy Vis innlegg
Yo!
Det blir forandringer i planene pga streik og sen planlegging. Oppmøtestedet blir Peppes Solli Plass 18:00, den som ligger i inngangen til Solli Bowling. Det tar fem minutter å gå dit fra Nationtheateret, eller et minutt med buss eller trikk. Stedet er decent nok og hvis du virkelig er vill i nikkersen kan du forville deg ned i kjelleren på glow bowl. Alt er ordnet og det vil ikke bli flere forandringer i planene. Husk at det er pinlig å spørre om veien etter å ha lest dette innlegget, Google Maps er din venn. <3

Sted: Peppes Pizza Solli Plass
Tid: 18:00
Reserverte plasser: 15
Aldersgrense: Zipp zero nothing!

Ses..
Vis hele sitatet...
Hvor er Solli plass...?

Men fra spøk til revolver, er det ikke utrolig trangt der inne? Kan ikke skryte på meg å ha utrolig stor kjennskap til stedet, men de gangene jeg har vært der har jeg hatt følelsen av at stedet er utrolig lite. Ikke akkurat stedet jeg ville ha valgt ut for en haug med freaks.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Cookie Monster Vis innlegg
Hvor er Solli plass...?

Men fra spøk til revolver, er det ikke utrolig trangt der inne? Kan ikke skryte på meg å ha utrolig stor kjennskap til stedet, men de gangene jeg har vært der har jeg hatt følelsen av at stedet er utrolig lite. Ikke akkurat stedet jeg ville ha valgt ut for en haug med freaks.
Vis hele sitatet...
Var der for noen uker siden, det er plass og de ville ikke akseptert reservasjonen om det ikke var tilfelle. Bord er reservert, det vil ikke bli forandringer i planene. Det er ikke lett å fikse noe alle er tilfreds med dagen før møtet med streik i tillegg.
Sitat av Cappy Vis innlegg
Var der for noen uker siden, det er plass og de ville ikke akseptert reservasjonen om det ikke var tilfelle. Bord er reservert, det vil ikke bli forandringer i planene. Det er ikke lett å fikse noe alle er tilfreds med dagen før møtet med streik i tillegg.
Vis hele sitatet...
Treff er treff, var ikke ment som klaging. Får bare sørge for å møtes opp tidlig nok om jeg har muligheten til komme.
Er ikke for seint å bli med på treff før folk begynner å dra hjem/sovne
Er det stemning for pub eller annet utested fra 20-ish og utover er jeg med. Oppdater gjerne tråden om dere beveger dere videre
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Må nok dessverre melde avkall for kvelden Får bli neste gang!
Har virkelig uflaks idag. Møtte opp 1 time for tidlig på jobb pga surr med vaktene, og klarte å glemme matpakka mi på toget. Ikke nok med det, fikk nettopp beskjed at jeg må jobbe 1 time overtid... PÅ EN FREDAG!! Jeg blir litt forsinket, men satser på å være på peppes rundt 18:30 med mindre jeg blir påkjørt av en buss eller noe.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Cookie Monster Vis innlegg
Treff er treff, var ikke ment som klaging. Får bare sørge for å møtes opp tidlig nok om jeg har muligheten til komme.
Vis hele sitatet...
No hard feelings!

Er der rett etter 18:00 med et par andre. Går for pizza, er skrubbsulten.
Jeg fant, jeg fant
AlbertEinstein's Avatar
Skal se om jeg får til en tur, det var helt topp sist. Har egentlig en date i kvelden, men er ikke hver dag det er treff!
Shit, skal reise bort i dag. Synd, fordi jeg har vurdert å være med på treff i lang tid. Får prøve igjen neste gang.
Da er jeg på plass! Bedre først en sist
Jeg tar turen om ikke så alt for lenge jeg også, er midt i middagen
Trådstarter
Det er bare å komme. �� 18 stykker her nå.
Nå er vi ca 22 stk her. Bare å komme folkens!
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Hvor er folka? Sitter med 2 andre freaks, ikke så langt unna, men er dere fortsatt der? planen videre? Gjerne send PM med info!