Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 5408
Kjøpte dette av en kar jeg vanligvis får brukbar hasj av. Den har en merkelig konsistens og lukter litt søtt, ikke den vanlige hasj lukten. Den mykner seg opp når jeg brenner den, men den bobler ikke. Får noe effekt av den, men ikke noe spesielt merkbart.
Har prøvd å søke opp, men fant ikke noe som lignet veldig på dette. Så bilde av hasj ressin, men denne er ikke i nærheten av like oljete. Er dette bare utrolig crappy hashish?
Den er jo åpenbart crappy hvis du nesten ikke får noen effekt av den.
Trådstarter
76 5
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Den er jo åpenbart crappy hvis du nesten ikke får noen effekt av den.
Vis hele sitatet...
Lurer på om det er hasj i det hele tatt
Ja, skjønte hva du mente litt for sent.

Det er umulig å si noe om basert på det lille vi vet. Det går jo an å lage falsk hasj, men du sier at du får litt effekt, så da er det vel neppe det. Falsk hasj blandet med syntetiske cannabinoider er en mulighet, men mest sannsynlig er det vel bare dårlig hasj ja.
Trådstarter
76 5
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Ja, skjønte hva du mente litt for sent.

Det er umulig å si noe om basert på det lille vi vet. Det går jo an å lage falsk hasj, men du sier at du får litt effekt, så da er det vel neppe det. Falsk hasj blandet med syntetiske cannabinoider er en mulighet, men mest sannsynlig er det vel bare dårlig hasj ja.
Vis hele sitatet...
Tenk om alle kunne stolt på hverandre på denne jorda, det hadde vært fantastisk.
Hvordan er asken? Blir den gråhvit og smuldrer fort, så er det ok. En kompis av meg fikk fake hasj og det som ble igjen var sort og hardt.
Trådstarter
76 5
Sitat av Potetmix Vis innlegg
Hvordan er asken? Blir den gråhvit og smuldrer fort, så er det ok. En kompis av meg fikk fake hasj og det som ble igjen var sort og hardt.
Vis hele sitatet...
Etter å ha tatt noen pipehits med ca 0,1-2 oppi pipa er det fortsatt en solid, myk svart klump, litt grå i kantene bare. Pleier som oftest å kunne smuldre den opp mellom fingrene etter ett hit, så ble mest sannsynlig lurt her ja. Gode gamle placebo som lurte meg til å tro at det fantes håp i bønna tenker jeg.
Den ser jo ok ut på bildet, men når du sier den ikke gir noe særlig effekt, er det jo helt klart noe muffens ja.
Har lagt merke til at hasj som er sort og myk, oftere kan være dårlig enn f.eks tørr og hard hasj.
Altså kan det hende den er blanda ut med noe intensjonelt for å bedra kjøperen til å tro at det er bedre enn det er.
"alle" vet jo at myk og boblete hasj automatisk betyr at det er bra varer (nei, det gjør ikke det, men det er første tegn folk ser etter når de kjøper)

Siden du lurer på om det i det hele tatt er hasj, kan jeg si at f.eks FakeHash.com selger mange varianter laget for å etterligne ekte hasj. Idéen er vel at man skal blande ut dette med syntetiske cannabinoider, og hustle folk for å tjene enkle penger.
De selger også aroma-blandinger for å etterligne lukt... Utrolig slibrig og kjipt at dette eksisterer. Så og si hvem som helst kan utføre dette, svært billig og med rimelig lav risiko i forhold til fortjenesten.

Det kjipe er at det ofte er svært kraftig potens på dette også, siden syntetiske cannabinoider kan være vanskelig å måle opp uten ultrapresis vekt. Så da tar dem vel gjerne litt mer, enn litt for lite, bare så det skal være sikkert at folk syns det er bra saker.
Kanskje det er en slik blanding du har fått? Det forundrer meg isåfall litt at det er dårlig potens, for i slike tilfeller er det heller motsatt, at bønna er unormalt psykoaktiv og trippy....

Tipper in-the-end at det bare dreier seg om noe dårlig sorting her...

Har ofte vært borti tørrock og svært tørr hasj, som leverer som faen uansett.

De fleste gangene folk har fiksa "sorting", har det vært mykt med utrolig lav potens, i Oslo-området. Trodde sorting var en bedre type hasj, men tydeligvis blir det ofte brukt som hustle fordi det er lett å fake den myke og boblete konsistensen.
Er sannsynligvis bare veldig dårlig afghan
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Tipper in-the-end at det bare dreier seg om noe dårlig sorting her...

Har ofte vært borti tørrock og svært tørr hasj, som leverer som faen uansett.

De fleste gangene folk har fiksa "sorting", har det vært mykt med utrolig lav potens, i Oslo-området.
Vis hele sitatet...
Jeg har helt lik erfaring som deg, både når det kommer til tørr hasj og svarting, dog dette er i Møre og Romsdal. Jeg har selv alltid følt at svarting egentlig ikke er noe særlig, men det skal sies at den har tatt meg på sengen noen få ganger også =) Jeg kjøper heller brunt/grønt enn svart iallefall!

TS, kanskje det er noe ABV-hasj? Hvordan smaker den, litt brent? Før noen sier "Den brennes jo uansett" så kan man kjenne en annen brent smak fra ABV-hasj, iallefall fra min og mine venners erfaringer
Hvor vanlig er det egentlig med utblanda/fake hasj i desse dager? For noen år siden synes jeg alle spekulasjoner rundt dette ble møtt med latter fordi slikt ikke skjer, men nå i det siste ser jeg flere og flere som sier de har opplevd å få fake hasj.
Sitat av yellownut Vis innlegg
Hvor vanlig er det egentlig med utblanda/fake hasj i desse dager? For noen år siden synes jeg alle spekulasjoner rundt dette ble møtt med latter fordi slikt ikke skjer, men nå i det siste ser jeg flere og flere som sier de har opplevd å få fake hasj.
Vis hele sitatet...
Selv har jeg bare hatt mistanke om å få falsk vare én gang, men fikk levert den tilbake kun etter ett trekk så skal ikke si dette for sikkert. Fra hva jeg forstår virker det som om det meste man finner av fake hasj er fra gateselgere. Ellers har jeg aldri hørt om noen som har fått fake hasj i mine kretser, så mistenker egentlig at folk som får lite til ingen funk er litt snare med å konstatere at det er fake i stedet for dårlig vare.
Dette minner meg om hasj som har blitt " Vaporized " Altså noen har utsatt hasjen for vaporizing før den er solgt.

Jeg har selv en Volcano 2000.

Når jeg vaper hasj blir den seende nogenlunde lik ut, den kan formes ( om den var myk før )
Den ser nokså lik ut.
Og den funker bittelitt, om den ikke er vapa 3-4 ganger på 150 grader celcius.

Hasjen kan jo også være utsatt for olje utvinning?

Fake hasj er jo plausibelt nok, men man må jo bestille denne over nett...
Samme må man med cbn/cbd/thc pulveret for å smelte 2xfake shit sammen. :/
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Dette minner meg om hasj som har blitt " Vaporized " Altså noen har utsatt hasjen for vaporizing før den er solgt.

Jeg har selv en Volcano 2000.

Når jeg vaper hasj blir den seende nogenlunde lik ut, den kan formes ( om den var myk før )
Den ser nokså lik ut.
Og den funker bittelitt, om den ikke er vapa 3-4 ganger på 150 grader celcius.

Hasjen kan jo også være utsatt for olje utvinning?

Fake hasj er jo plausibelt nok, men man må jo bestille denne over nett...
Samme må man med cbn/cbd/thc pulveret for å smelte 2xfake shit sammen. :/
Vis hele sitatet...
Synes det der ser ut som vanlig sorting, jeg. Hvilke kjennetegn ved hasjen på bildet får deg til å spekulere i vaporisert hasj?
Den så bare litt knudrete og stakkarslig ut.

Svarting forbinder jeg med helt svart, modell leire myk hasj. Smeller som regel de første gangene med å først bli så høy at man ikke helt veit hva man skal gjøre, svett oppjaget, høy. som går over i mer stein etterhvert.

Jeg blir alltid innrøyka fort på den typen.

Det er noe for seg selv, en egenart synes jeg. Chill å rulle ei lang pølse med litt tobakk rundt og nyte smaken et par ganger i året. nydelig smak..

Personlig synes jeg rusen av svarting blir mer manisk og slitsom.
Man bygger toleranse fort.

Men svarting er ypperlig som smaks tilsetning men også til å blande med dårlig vare om man sitter på det.
Sist endret av BrewGrow; 13. april 2016 kl. 00:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Den så bare litt knudrete og stakkarslig ut.

Svarting forbinder jeg med helt svart, modell leire myk hasj. Smeller som regel de første gangene med å først bli så høy at man ikke helt veit hva man skal gjøre, svett oppjaget, høy. som går over i mer stein etterhvert.

Jeg blir alltid innrøyka fort på den typen.

Det er noe for seg selv, en egenart synes jeg. Chill å rulle ei lang pølse med litt tobakk rundt og nyte smaken et par ganger i året. nydelig smak..

Personlig synes jeg rusen av svarting blir mer manisk og slitsom.
Man bygger toleranse fort.

Men svarting er ypperlig som smaks tilsetning men også til å blande med dårlig vare om man sitter på det.
Vis hele sitatet...
Alltid likt sorting, jeg. Gir meg en dopa sofa stein følelse.
Ettersom du skriver om det her regner jeg med at du ikke røyker så mye, og når det gjelder svarting så er det ikke mye bra (florerer hvertfall ikke i Tr.Heim) kommer du over bra svarting kan du regne med å bli slått ned men den der ville jeg ikke sitti å røyka på i heletatt om du ikke kjenner noe, er en tung både smak og rus av svarting, jeg liker det ikke mens andre elsker det.
Gjør som noen andre nevner oppi her og bland den ut med noe bra (F.eks om du synes den lyse tørre shiten blir skarp, ha oppi litt svarting )
Trådstarter
76 5
Sitat av puppetwar Vis innlegg
Ettersom du skriver om det her regner jeg med at du ikke røyker så mye, og når det gjelder svarting så er det ikke mye bra (florerer hvertfall ikke i Tr.Heim) kommer du over bra svarting kan du regne med å bli slått ned men den der ville jeg ikke sitti å røyka på i heletatt om du ikke kjenner noe, er en tung både smak og rus av svarting, jeg liker det ikke mens andre elsker det.
Gjør som noen andre nevner oppi her og bland den ut med noe bra (F.eks om du synes den lyse tørre shiten blir skarp, ha oppi litt svarting )
Vis hele sitatet...
Røyker hver dag, bor i Harstad, og hadde virkelig ikke lagt ut et innlegg om den dritten her om jeg hadde hatt tilgang på noe bedre. Grunnen til at jeg lager innlegg om den er jo fordi den er cremé de la dritt, og jeg var interessert i å
høre hva folk tenker rundt det. er stor mulighet for at kroppen min forberedet seg for å bli balle så jeg fikk placeboeffekt. Veldig normalt, og ikke frivilig vil jeg si.
Det var garantert ikke et fnugg av hasj i den klumpen på bilde, og har funnet ut, og holder meg til at det er noe shitty "greier" dealern mixa sammen for å tjene ekstra penger uten å bruke noe utgift på det.
Sist endret av Realtaylor; 14. april 2016 kl. 01:32.
Kan ha blandet den med 96%alko
Sitat av Trippel C Vis innlegg
Kan ha blandet den med 96%alko
Vis hele sitatet...
96% fordamper jo... Mener du alkoholekstrahert hasj? Isåfall hadde den vært potent, med mindre du mener at de har trekt ut virkestoffet- og at det OP har er restene (uten virkestoff).
Kanskje. Mest sannsynlig bare blanda ut med modell-leire eller noe sånt drit.
Det hva noe ekstremt shitty sorting i Bodø før et år eller to sia som man fikk av og til, va sort, mjuk og hadde et grønnskjær inne viss du delte en klump i 2, asken var også veldig fast, nesten som resin aske..... Vil helst ikke tenke på hva det var i den
Trådstarter
76 5
Sitat av 3li-G Vis innlegg
Det hva noe ekstremt shitty sorting i Bodø før et år eller to sia som man fikk av og til, va sort, mjuk og hadde et grønnskjær inne viss du delte en klump i 2, asken var også veldig fast, nesten som resin aske..... Vil helst ikke tenke på hva det var i den
Vis hele sitatet...
Akkurat sånn denne er. Den lukta søtt ish også?
Sist endret av Realtaylor; 14. april 2016 kl. 21:14.
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Mest sannsynlig bare blanda ut med modell-leire eller noe sånt drit.
Vis hele sitatet...
Mest sannsynlig ikke.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Mest sannsynlig ikke.
Vis hele sitatet...
Hvorfor klarer jeg ikke å gi KP?