Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 5685
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Hey!

I dag skal jeg drikke med noen kompiser hjemme hos meg. Vi skal ikke FESTE, kun kose oss. Tips til hva vi kan gjøre innenfor de fire veggene uten å bråke for mye og fortsatt holde humøret oppe?
Pils + kaffe og baileys.
Cognac, pot og chill musikk?
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Trådstarter
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Pils + kaffe og baileys.
Vis hele sitatet...
Hva vi skal drikke vet vi allerede, men takk for tips!
Grav fram N64 og mariocart?
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Cognac, pot og chill musikk?
Vis hele sitatet...
Så chill musikk burde være all underholdningen vår? Tenker på eventuelle spill, filmer eller noe lignende

Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Grav fram N64 og mariocart?
Vis hele sitatet...
Skal faktisk kjøpe en N64 i dag!!
Sist endret av Adeith; 15. november 2014 kl. 15:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan lage drikkeleker av alt, stikkordet er at det er gøy og mange kan delta.
Noen pils og fotball er alltid bra. Ellers er det en spennende bokse kampi,10-11 tiden om dere fremdeles er inne da.
Sist endret av legalize_it; 15. november 2014 kl. 15:48.
kortspill å pils slår aldri feil
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Kan lage drikkeleker av alt, stikkordet er at det er gøy og mange kan delta.
Vis hele sitatet...

Word up! Heldigvis er vi ikke mange i kveld da, cirka 3-6 stk

Sitat av crushed ice Vis innlegg
kortspill å pils slår aldri feil
Vis hele sitatet...
Tips til kortspill da?
Sist endret av Adeith; 15. november 2014 kl. 15:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvor full "planlegger" du å bli?
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Trådstarter
Sitat av steffena92 Vis innlegg
Hvor full "planlegger" du å bli?
Vis hele sitatet...
Skal drikke 5 rusbrus og 1 cider, muligens noen øl. Målet ekke å bli dritings men å ha det gøy! Vil generelt ha tips til en så liten sammenkomst som det vi skal ha nå
Dere må finne en aktivitet å sosialisere dere rundt, på den måten blir ikke selve drikkingen hovedfokuset, og hovedaktiviteten. Spill på ps3/ps4, kortspill, brettspill etc. fungerer ofte flott.

Kos dere.
Sist endret av Relevant; 15. november 2014 kl. 16:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Dere må finne en aktivitet å sosialisere dere rundt, på den måten blir ikke selve drikkingen hovedfokuset, og hovedaktiviteten. Spill på ps3/ps4, kortspill, brettspill etc. fungerer ofte flott.

Kos dere.
Vis hele sitatet...
Takker så mye!
Var det ikke du som var 14-15? Etter tredje pilsen kommer dere nok til å ha det fett uansett aktivitet
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Trådstarter
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Var det ikke du som var 14-15? Etter tredje pilsen kommer dere nok til å ha det fett uansett aktivitet
Vis hele sitatet...
Hehe, pleier å ligge på 8 rusbrus og 4 cider på en kveld om jeg skal holde meg full hele kvelden.. Holder nok til en rolig kveld dette ja bloodshotEyes
Det beste tipset jeg kan gi, sånn generelt er vel å gjøre hva dere ellers hadde gjort en kveld dere slappa av. Ved mindre deres hobbyer er pyromani, cross, og elektrikerarbeid.

Da man drikker bør man ikke drikke for å drikke, og ha det gøy fordi man er ruset. Man kan ha det myye gøyere dersom man drikker for å krydre en allerede fet kveld. For min del har gaming og pils med kompiser alltid vært en slager.
Jeg har aldri er jo en fint lek, ellers har man alle de enkle kortspilla, vri åtter, idiot, gris. Alltid morsomt å spille det. Ellers ville jeg anbefale å spille racing spill da det blir artig når man mister fin motorikken, helst mariokart, men alt funker.
ølsmaking og sjakk
spill wii, f.eks super smash bros. garantert god.s
Poker er jo blitt lovlig i Norge nå
Sitat av eltev321 Vis innlegg
Poker er jo blitt lovlig i Norge nå
Vis hele sitatet...
Da er det nok lurest å gi vekk drikket til alle andre. Du tjener det nok raskt inn igjen.
Beklager for å stjele oppmerksomheten!
Skal ut i kveld og lurer på følgende.
Har jagermeister og lurer på gode forslag å blande dette med?
Samt så har jeg bombay sapphire og lurer på hva jeg kan blande dette med?
Takk for svar
Sitat av cracklab Vis innlegg
Beklager for å stjele oppmerksomheten!
Skal ut i kveld og lurer på følgende.
Har jagermeister og lurer på gode forslag å blande dette med?
Samt så har jeg bombay sapphire og lurer på hva jeg kan blande dette med?
Takk for svar
Vis hele sitatet...
Jäger og Red Bull er alltid suksess.
Jägerbombs - shotteglass med jäger som du hiver oppi ølen før du styrter (yum yum)
Jäger - Fyller shotteglass med jäger, shot it, repeat
Sitat av FryingPan Vis innlegg
Jägerbombs - shotteglass med jäger som du hiver oppi ølen før du styrter (yum yum)
Jäger - Fyller shotteglass med jäger, shot it, repeat
Vis hele sitatet...
Jagerbombs er med redbull though.
Relevant: Wikipedia om Jägerbomb. Orginalt skal man ha Jäger i øl
Har ikke lest gjennom tråden, men poker funker konge! Gjerne legg inn en premie til den som vinner.
Drikk noe med koffein for å ikke bli trøtte. Digg mat er alltid digg.
Ellers om dere er desperat så kan dere ha om å gjøre å fikse flest dater på tinder iløpet av kvelden.
Eventuelt bare sette på noe på tv og prate skit.
Sitat av cracklab Vis innlegg
Samt så har jeg bombay sapphire og lurer på hva jeg kan blande dette med?
Vis hele sitatet...
Tonic vann
er man flere, så er det ikke alltid så greit om 2 spiller mens 2 ser på, blir fort kjedelig i lengden, ender ofte med at det blir altfor mye drikking isteden for en aktivitet, så noe alle som er der kan delta på er alltids det beste. Vi brukte å se en god film, for eksempel inception der det blir mye samtale om hva som egentlig skjer

Sitat av cracklab Vis innlegg
Samt så har jeg bombay sapphire og lurer på hva jeg kan blande dette med?
Vis hele sitatet...
Noe med lemonade, evt burn intense, blandet med litt vann/farris
Archer drinking game
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det beste tipset jeg kan gi, sånn generelt er vel å gjøre hva dere ellers hadde gjort en kveld dere slappa av. Ved mindre deres hobbyer er pyromani, cross, og elektrikerarbeid.

Da man drikker bør man ikke drikke for å drikke, og ha det gøy fordi man er ruset. Man kan ha det myye gøyere dersom man drikker for å krydre en allerede fet kveld. For min del har gaming og pils med kompiser alltid vært en slager.
Vis hele sitatet...
Vi hadde mest fokus på omgivelsene, funket fjell det

Sitat av UnknownPwny Vis innlegg
Archer drinking game
Vis hele sitatet...
Hva går dette ut på?




Kvelden ble til at vi drakk en shot hver (noen drakk øl, noen cider) hvert minutt i ca tyve minutter. Deretter satte vi på filmen "Den siste revejakta" (den er dritfet, bare så dere veit det liksom! ) Til denne hadde vi en drikkelek.
Vi måtte ta en slurk hver gang vi så rusmidler eller så nakenhet.
Etter dette drakk vi bare og chilla med musikk også ble det en tur ut for å spise!

Rolig og fet kveld
Sist endret av Adeith; 16. november 2014 kl. 00:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.