Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5409
Hei!

Jeg har så sinsykt lyst på et slikt burn kjøleskap til å ha på rommet

Noen som har peiling på hvor jeg kan finne ett?
Takker for alle svar!
Kan jo spørre på en butikk som har det om du kan kjøpe deres eller spørre Coca-Cola Norge.
Sitat av losjien Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det ser ut som minikjøleskap med mulighet for å sette inn egen "logo". Sjekka ut hjemmesiden til Burn men sto ikke noe om det. Kan sikkert bestilles fra Coca Cola. Eller du kan finne et slikt kjøleskap og lage "logoen" selv.
Slike kjøleskap eies av levrandørene(ja, også de som står i butikker). Så om du ønsker et er den ærlige måten rett og slett å spørre coca-cola norge, den uærlige måten er å stjele et.
Det finnes dog sikkert muligheter på ebay eller amazon om du skal ha et uansett pris.
Sist endret av moret; 4. september 2012 kl. 20:58.
Vil helst prøve å få det gratis

Har kontaktet cocacola
Kan du vere så snill og gi tilbake melding her på siden om du får det, ønsker meg eit Pepsi Max kjøleskap.

Mvh Trololav
det kan du kontakte ringnes om?
Jeg har et slikt kjøleskap. Kjølingen fungerer dog ikke.
Fikk dette svaret

Hei og takk for mail,



Så hyggelig å høre at du liker produktene våre. Vi setter pris på slike tilbakemeldinger.



Men vi sponser dessverre ikke enkelt personer, og vi selger ikke slike kjøleskap. Dette er utstyr vi kun låner/leier ut til våre kunder. Vi beklager så mye at vi ikke kunne bidra med noen positive nyheter til deg.





Med vennlig hilsen

Forbrukerservice
Sitat av losjien Vis innlegg
Fikk dette svaret

Hei og takk for mail,



Så hyggelig å høre at du liker produktene våre. Vi setter pris på slike tilbakemeldinger.



Men vi sponser dessverre ikke enkelt personer, og vi selger ikke slike kjøleskap. Dette er utstyr vi kun låner/leier ut til våre kunder. Vi beklager så mye at vi ikke kunne bidra med noen positive nyheter til deg.





Med vennlig hilsen

Forbrukerservice
Vis hele sitatet...
De kunne ha sendt deg en energidrikk slik at det ble noe positivt av dette.
De hadde jo i det minste en hyggelig kundeservice!
Coca Cola sin kundeservice pleier å være ok å ha med å gjøre. Fant et skap her i bergen, men eldre utgave, og han skulle ha 2500 for det. det er 2000 for mye :/
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Trådstarter
bumper opp denne gamle tråden, er fremdeles på jakt etter et! noen som kjenner noen som har? så blillig som mulig :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har et Pepsi Max kjøleskap jeg ønsker å kvitte meg med, men egentlig så tøft at jeg vil beholde det fikk kjøpt det på en nettside for et par år siden.

om du skal ha et burn kjøleskap tror jeg det nesten vil være lettere og skaffe det via ebay, men til en pris av under 3000 kr kan nok bli vanskelig, selv om det er brukt (folk skal ha svinpriser av ting du ikke får kjøpt)