Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3757
Hei.

Lurer på hvilke andre måter jeg kan få tak i facebook passordet på enn å bruke disse tåpelige facebook hack sidene som ikke funker, eller keylogger.

Håper virkelig noen kan hjelpe meg.
Er åpen for alle slags mulig løsninger, så lenge jeg blir sittende på min pc.

Tusen takk på forhånd!
Hvorfor vil du dette? Ser ikke meningen.
Litt offtopic, men må bare spørre.

Hvorfor i alle dager vil du hacke en Facebook account?
Sist endret av Atuhl; 16. desember 2010 kl. 19:10.
Trådstarter
74 0
Grunnen er at jeg og en kompis har en liten "krig".
Skal prøve å gjøre så mye faenskap så mulig mot hverandre xD
Har nå innstillt meg på å få kommet meg inn på facebook brukeren hans, uten at han vet det.
Sitat av Ziroh Vis innlegg
Grunnen er at jeg og en kompis har en liten "krig".
Skal prøve å gjøre så mye faenskap så mulig mot hverandre xD
Har nå innstillt meg på å få kommet meg inn på facebook brukeren hans, uten at han vet det.
Vis hele sitatet...
send han bare en trojaner da
1. Koble deg til samme nettverk som vedkommede.
2. Sniff nettverks-trafikken.
3. Overta hans Facebook-session.
4. Gratulerer, du har nå 'hacket' en Facebook-konto.
Sitat av Rejolo Vis innlegg
1. Koble deg til samme nettverk som vedkommede.
2. Sniff nettverks-trafikken.
3. Overta hans Facebook-session.
4. Gratulerer, du har nå 'hacket' en Facebook-konto.
Vis hele sitatet...
Firesheep anyone?
1. Finn ut hvilken epost han bruker til facebook (mest sannsynligvis hotmail)
2. Ta recovery på eposten, svar på de sikkerhets spørsmålene som kommer og er du heldig treffer du. (kan hende det er en sperrefrist, men bare vær tålmodig)
3. Har du fått tilgang på eposten så går du videre til facebook og tar password recovery på brukeren hans der. Nytt passord vil bli tilsendt til eposten du nå har kontroll over.
4. ?????????
5. Profit!!!!!

PS: For mer lulz kan du forandre eposten som recovery passordet sendes til på facebook (har ikke sjekket om dette går, men regner med det eksisterer en slik muliget), så gir du tilbake brukeren når du er ferdig. Så fortsetter du å trolle han helt til han finner ut hvordan du får tak i brukeren hans hele tiden.
Ta å skriv en facebook app der du krever at han logger inn med facebook accounten hans, så kontrollerer du bare passordet opp mot facebook sine servere, hvis det er rett: så lagrer du passordet, hvis ikkje så ber du om nytt passord.

http://developers.facebook.com/?ref=pf
Sitat av Masi Vis innlegg
Ta å skriv en facebook app der du krever at han logger inn med facebook accounten hans, så kontrollerer du bare passordet opp mot facebook sine servere, hvis det er rett: så lagrer du passordet, hvis ikkje så ber du om nytt passord.

http://developers.facebook.com/?ref=pf
Vis hele sitatet...
Det vil ikke være mulig. Du har ingen mulighet til å sende en "facebook-innlogging" og tracke resultatet via Facebooks API. Facebook selv tar seg av autentiseringen, og dette ligger utenfor API.


Eventuelt kan du lage en falsk facebook-innlogging på eget nettsted, som logger det som blir skrevet inn. Da må du på en eller annen måte lure kompisen din til å logge inn via denne.
Sist endret av Diox; 16. desember 2010 kl. 20:57.
en dag han er på besøk hos deg eller låner pc sørg for ha en keylogger stående på? folk låner altid pc'er:P
Nå har ikkje jeg skrevet tidligere facebook app, men man har jo facebook auth api, må jo la seg gjøre å bruke den.
Sitat av Masi Vis innlegg
Nå har ikkje jeg skrevet tidligere facebook app, men man har jo facebook auth api, må jo la seg gjøre å bruke den.
Vis hele sitatet...
Selve innloggingen med brukernavn og passord ligger utenfor Auth API. Du kan utløse en Facebook innlogging, men denne vil sende deg til Facebook (eller åpne innhold fra Facebook sine servere i "popup") slik at du kan logge inn der, du blir sendt tilbake til appen/nettsiden når du har logget inn. Altså du har ingenting med brukerens input av brukernavn og passord å gjøre.

Derimot kan du lage noe som SER tilsvarende ut, og ta kontroll over input.
Sist endret av Diox; 16. desember 2010 kl. 21:08. Grunn: skriveleif
Aldri skjønt folk som orker det her. Går det virkelig ann å hacke facebook bortsett fra litt socialengineering ogsånt
Sitat av Diox Vis innlegg
Selve innloggingen med brukernavn og passord ligger utenfor Auth API. Du kan utløse en Facebook innlogging, men denne vil sende deg til Facebook (eller åpne innhold fra Facebook sine servere i "popup") slik at du kan logge inn der, du blir sendt tilbake til appen/nettsiden når du har logget inn. Altså du har ingenting med brukerens input av brukernavn og passord å gjøre.

Derimot kan du lage noe som SER tilsvarende ut, og ta kontroll over input.
Vis hele sitatet...
Vet at facebook auth api brukes via iframe, men tenkte mer i retning av å bruke file_get_contents (), også bare legge på prefix på hver link.

Men det er nå sant, mye mindre arbeid å skrive noe som ligner på facebook, gjerne også på facebook sin api, så når dem logger inn, så bare legge inn ~20 sek delay før dem får error, så det ser ut som det er feil på app'en. Da vil dem jo mest sannsynlig prøve å logge inn flere ganger, og mest sannsynlig med riktig brukernavn og passord.
Heh. For litt siden var det noen venner av meg som lagde en identisk facebook side som min og lata som de var meg.

Adda alle vennene og skrev diverse statuser. Selv om det var ganske uskyldig så var det ikke så mye jeg kunne gjøre.


men da kan du gjøre SYKT.


Alt du trenger er en god del fritids til å adde degselv i mange av bildene
Om du får mulighet til å bruke PCen hans, og han bruker Chrome/Firefox kan du bare sjekke lagrede passord. Om har lagret det, riktignok
Send trojaner. Du vil feile vis du prøver å hacke Facebook for å så få tak i brukeren hans.. Ikke mange som får til det.
Istedenfor og spør hver bidige gang en sånn tråd blir opprettet:
"Hvorfor?"
Kan man ikke bare gi et svar?
Gjem en trojaner i et spill? program? ja et eller annet! Send det på msn til han! Enklere blir det ikke

Gjort det flere ganger, fungerer vær gang på hvem som helst!
Sist endret av Hydrogen; 16. desember 2010 kl. 21:53.
Eneste som funker er keylogger, mail eller social enginering!
Crew lofotLAN 2012
PureRushh's Avatar
Hvordam brukere dere trojanere?
Han har sikkert lagret passordet til Facebook brukeren sin på pc'en, så du kan jo bare spørre om du kan låne den litt og gå inn på lagrede passord. Vet ikke hvordan du gjør det på andre nettlesere men på chrome er det iallefall:
"skiftenøkkelen" oppe til høyre > Alternativer > Mine Ting > Vis lagrede passord
Nå til dags blir ALLE trojans oppdaget av brannmurer, så det er lite vits! Det beste å gjøre er å ta over e-mail adressen hans. Da har du tilgang til alle andre hjemmesider han er regga til.
Sitat av Apl3x Vis innlegg
Nå til dags blir ALLE trojans oppdaget av brannmurer, så det er lite vits! Det beste å gjøre er å ta over e-mail adressen hans. Da har du tilgang til alle andre hjemmesider han er regga til.
Vis hele sitatet...
Du har ikke hørt om crypting! Null stress og gjøre trjoaner FUD!
Sist endret av Hydrogen; 17. desember 2010 kl. 17:31.