Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2031 834287
Ganske kjekt å også ta i betraktning at tom mage gir raskere funk enn full mage.
spiste dem på ganske tom mage, og kan egentlig tenke meg at det var derfor jeg fikk den lille fengen jeg fikk på dem.. er fortsatt litt merkelig form, men må si at disse kan kalles bøff.. hadde i hvertfall blitt sur om jeg hadde fått disse på byen eller noe ass..
Sist endret av El MunchoGrande; 4. februar 2009 kl. 09:15.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har vært borti rosa mishubishi i det siste?
Hvis de har stor diameterstørrelse med heldekkende Mitsubishi logo trykk kan jeg av erfaringer meddele at de har lang og smygende opptur, de varer forholdsvis lenge, og helt grei funk egentlig. Tror det er mer speed i dem enn MDMA.

Dersom du ikke gir for mye /stk så er de verdt spenna.

Mer om dem her: http://www.freakforum.nu/forum/searc...archid=1695559
fikk tilbud om dem i dag, har ikke testa dem ennå, men om de er som de rød-rosa som var for en måned siden trenger man 3 for å få skikkelig funk..
noen som har testa noen som er helt røde uten logo ?
Noen som har vært borti Rosa VW eller "Doble bronse hjerter" den siste tiden og kan si noe om disse?
Kan forøvrig melde om at de Grønne sekskanta stjernene muligens har kommet til finnmark nå, kicker vistnok bra, gir dog noe "knipstryne" og har funk på 4-ish timer..
▼ ... over en uke senere ... ▼
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av Jonnypuma Vis innlegg
Noen som har vært borti rosa mishubishi i det siste?
Vis hele sitatet...
De blir brun/gul på EZ-testeren.
Personlig spiser jeg ikke knips så jeg kan desverre ikke uttale meg på annet grunnlag av hva jeg har sett og hørt. Men har fått høre at det kan virke som det er noen 2c-x stoffer i dem og amfetamin.
Har ikke hørt noe bra om disse knipsene og man måtte visst innta 2 eller flere for å får noe særlig funk.
▼ ... noen uker senere ... ▼
faen nå må det vel komme en god batch til oslo snart, har nesten ikke spist noe godt siden de brune hjertene.. noen som har hørt noe om/prøvd de rosa rolex´ene som har kommet?
De som er på Sørlandet nå, jeg og noen venner testet disse (hvite rolex) å det er ikke til å anbefale , etter dropp så var det bare en hau med Spying å litt lenger uti trippen ble ting Veldig Lilla , kunne høre maur som trampet utenfor huset å hadde det rett å slett Jævelig Ligg unnna hadde ikke noe mdma feeling i det heletatt så tviler Sterkt på at det er det i de! Vi hadde 2 hver.
Sist endret av Dodecha; 24. mars 2009 kl. 12:02.
Skal da ikke knitre og komme røyk med EZ??? Røyk og knitring indikerer en DXM lignende substans... Med EZ test Marquis ihvertfall.
Sist endret av The-kid; 23. mars 2009 kl. 21:55.
leste litt om DXM å rusen kunne minne Kraftig om at det var det
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei hei,

Jeg testet knips for første gang for snart en og halv måned siden. Jeg skulle gjerne likt og finne ut hvilken type jeg testet siden jeg ikke husker navnet. Det jeg husker var at den var 2 C-B i den. Mener også det skulle være MDMA.

Pillen var rosa/rød og husker ikke logen eller resten av navnet. Noen som vet hvilken pille dette kan ha vært?
Sikkert Mitsubishi. Og den inneholder ikke MDMA, tviler på at den inneholder noe særlig 2cb også. Møkkadrops hvis det er de samme som jeg tenker på...
Ja, rosa Mitsubishi høres kjent ut. Må si meg selv litt skuffet, hadde forventet mer. Men det var ikke bare jeg som var skuffet den kvelden. Inneholdt sikkert ikke så mye 2 C-B, men fikk litt effekt etter det jeg har lest om stoffet. Det var i perioder at ting i rommet bevege på seg, og det kunne se ut som ting smeltet sammen noen ganger. Så du lenge i ansiktet på noen kunne det se ut som de lagde de rareste grimasene.
Ekte knips gir deg igrunn ikke så mye halliser, men en ladet deilig følelse i hele kroppen og en loved up feeling. Litt vanskelig å beskrive. Men helt overlegen form enn det Mitsuene ga. Tipper de inneholder piperaziner og kanskje litt pepper. Hvis du har tenkt å prøve igjen, skaff deg et ez-test kit, og se om de i det hele tatt inneholder MDMA. Uten MDMA er det IKKE ekte knips, og da er det igrunn bare å styre unna hvis du vil ha knipseform..
Postet opprinnelig dette spørsmålet på rusmiddelsiden, men det ble visst slettet. Jeg har sikkert bryti noen rettningslinjer, men fant ikke ut hvilken. Så jeg prøver meg forsiktig her

Er det noen som har vært borti noen kapsler som skal gi litt knipsfølelse her? Har fått vite at de er litt trippy, men skulle gjerne ha visst noe mere om de. Noen som vet?

Ps. Kjære moderatorer. Hvis jeg har gjort noe galt nå så er det bare å slette, men kan du/dere være så snill å gi meg beskjed på PM hva jeg har skrevet galt, for såvidt jeg kan se, så har jeg fulgt reglene?
Greia er at det finnes ca ti-tusen forskjellige "trippy kapsler" som har kommet og gått på "markedet". Det er ikke så vanskelig å kjøpe seg noen gelatinkapsler og helle oppi et pulver, og dette er et land med ganske mange små, lokale pulverhekser her og der, så beskrivelsen din er helt ubrukelig i forhold til det å skulle indentifisere innholdet.

Blir det samme som å si spørre om hva det trippy pulveret som er på markedet nå egentlig er for noe

Det er vanskelig nok å identifisere ecstasytabletter, men der kan vi i det minste kreve et bilde og en god beskrivelse. Det er mer enn man kan med en trippy kapsel.
Sist endret av mentalmelt; 15. april 2009 kl. 00:03.
Oki. Visste ikke at det var så mange forskjellige kapsler ute og gikk. Beklager
Ingenting å beklage, men det er jo ganske logisk at det i hele Norges land finnes mer enn et par karer som fyller pulveret sitt på kapsler =)

Så kan det jo også være lurt å si hvor dette markedet ditt befinner seg, det er jo ikke det samme markedet over alt. Jeg ser at du bor i Akershus, men det bor ca en halv million mennesker i Akershus, spredt ut over et ganske stort område, så jeg ville kanskje ha vært litt mer spesifikk..
Sist endret av mentalmelt; 15. april 2009 kl. 00:37.
Er oslo-området. Er bare at dette er første gangen jeg har blitt tilbudt kapsler, og det fra 2 helt forskjellige personer som ikke har noe med hverandre å gjøre, og jeg gikk da utifra at det var endel av dette i omløp. Begge beskriver de på samme måten. Man får visst danseform og blir glad, litt som ecstasy. Men man blir visst også litt trippy, som at vegger pulserer osv. Fikk beskjed om at de var litt 2C-B-aktig. Og siden jeg i utgangspunktet er intr i danseform og slikt, så ble litt usikker på om dette var noe for meg.

Men skjønner jo nå at dette kan være hva som helst.
Da kan det jo godt være 2C-B eller et lignende stoff som 2C-I eller 2C-E. Disse stoffene, i likhet med mange andre stoffer slekter på MDMA, men er mindre euforiske og mer trippy. Den beste sjansen for å få greie på hva det er får du hvis du spør de som selger det om å finne det ut for deg.

Å selge noe man ikke vet hva er går ikke ann uansett, og det samme gjelder når man skal kjøpe.
Sist endret av mentalmelt; 15. april 2009 kl. 00:50.
Har nå vært på handletur Veldig små gjennomsiktige kapsler som inneholder et rosa/lys rødt pulver. Åpnet en og testet inneholdet med E-Z test Marquis. Reagerte veldig fort og ble mørk. Så mørk at det er vanskelig å se om det er lillaskjær i det eller om det brun/sort. Boblet også litt i førsten. Tenkte jeg bare skulle informere kanskje noen som er mere vant til reaksjonene til marquis har noen ide om hva dette kan være?
The-kid: Wiki er en fin side for sånt http://en.wikipedia.org/wiki/Marquis_reagent

Jeg har fått noen brune hjerter. Lurer i den sammenheng på om noen har spist disse? Eventuelle erfaringer? Sofa- eller "ut på byn knips"?

Takker for alle svar
Sitat av TerrorViking Vis innlegg
The-kid: Wiki er en fin side for sånt http://en.wikipedia.org/wiki/Marquis_reagent

Jeg har fått noen brune hjerter. Lurer i den sammenheng på om noen har spist disse? Eventuelle erfaringer? Sofa- eller "ut på byn knips"?

Takker for alle svar
Vis hele sitatet...
Etter hva jeg har hørt så fungerer de brune hjertene til begge deler. Personlig har jeg heller aldri syntes at knips er enten eller. Selvfølgelig blir man mer gira om man spiser noe med mye amfetamin i, men jeg danser like greit hele kvelden på ren mdma. Handler bare om å sette seg i riktig humør. De brune hjertene skal visstnok vært vanvittig gode. Enjoy!
Takk for svar! Ville egentlig bare få bekrefta/avkrefta om de var noe tess, før jeg hiver de i meg. Har fått NOK "oppkastknips" i det siste:S
De brune hjertene er veldig gode. Med trykk på veldig.
Rene og deilige, kan like lett sofaknipse dem som å ta dem før en bytur.
Hvis det siste er aktuelt, vær sikker på å dra et sted med ikke for hard, men god og herlig elektronisk musikk.

Har et par 3-4 erfaringer med dem. På oss kom oppturen ca. 20-25min etter inntak (på tom mage), som var preget at tåkesyn deluxe + pirrende og positiv følelse i kroppen. Litt bodyload, muligens siden de har rykte på seg å inneholde 100mg MDA i tillegg til samme mengde MDMA. 4-5 timers lykkerus

Har du erfaring med E fra før kan du vurdere å dobbeldroppe dem. Tror det ville vært vannvittig kos.


Anyways, god tur! Du vil få en flott opplevelse
Takker for enda et godt svar! Å dobbeldrop skal det bli Er alt for lenge siden jeg har fått eer med skikkelig power uten å bli dårlig:S Så dette blir heftig!! Jeg lager en rapport når de små runde er konsumert
Sitat av The-kid Vis innlegg
Har nå vært på handletur Veldig små gjennomsiktige kapsler som inneholder et rosa/lys rødt pulver. Åpnet en og testet inneholdet med E-Z test Marquis. Reagerte veldig fort og ble mørk. Så mørk at det er vanskelig å se om det er lillaskjær i det eller om det brun/sort. Boblet også litt i førsten. Tenkte jeg bare skulle informere kanskje noen som er mere vant til reaksjonene til marquis har noen ide om hva dette kan være?
Vis hele sitatet...
disse kaller vi "sirkuskapsler", og det flyter av dem i oslo om dagen
vet hvem som lager dem, og de skal i følge dem inneholde et eller annet tryptamin og litt speed..
har spist dem de to siste helgene, og man får jævlig digg form av dem..

ps. du ikke del dem i to, for det første blir du helt rød på fingrene, og det er ikke det samme innholdet i toppen som i bunnen, så det går derfor ikke ann å spise en halv eller dele en med noen..
Sist endret av El MunchoGrande; 17. april 2009 kl. 05:35.
Tusen takk Skal ikke dele de opp, så det går bra Har 3 stk til meg selv, noen anbefalninger ang dosering osv? Går det ann å danse når man er på disse, eller frister sofaen mest? Woho, sirkuskapsler faktisk... hehe
Hi.. har hørt no rykter om noe knall blå rolex i oslo for tiden? lurer på å prøve? noen som har prøvd ?? håper på svar..

Mvh M
Det er en del blå rolex ute å går for tiden, jeg har trippa på dem helgene den siste mnd'en nå, iallefall her nede i østfold begynner det å bli lite av dem, og det kommer heller ikke fler inn. Så jeg tok valget, og kjøpte opp 30stk :P

Vet ikke om det er noen rapport på blå rolex her enda, uansett her kommer min:
Jeg tok først og dobbelt droppa 2 blå, så ventet jeg en time, og rusen kom som ett kick. Man får en utrolig trippy form, og dette er like godt som sofaknips og tur-knips. Jeg liker å gå på rare steder om kvelden på denne knipsen, den noia følelsen man får er bare helt herlig!

Oh, ang. innholdet har jeg hørt fra noen, og formen blir litt som ketamin eller 2B_C.

Noen som kan bekrefte innholdet her?


Jeg har også hatt ett par dårlig typer i det siste:
d&g: Utrolig dårlig knips, sikkert bare buff med masse amf i, eneste som skjedde var at det rykket litt på smilebåndet i en times tid. Og jeg trippeldroppet dem.

Euro: Enda noe ufattelig dårlig skit, jeg trippel droppa disse og, fikk minimalt med humør, men thats it. Dem var vel rosa, så har ikke peil på hva dem kan inneholde..
Spiste endel av de blå rolexene i helgen på ATB og DJ Jean eventen.
Litt vanskelig å si noe om dem i seg selv, da jeg hadde no lilla hjerter innabord også, men de ga milde visuelle effekter og danseformen var brukbar.

Da jeg derimot tok et par bongtrekk på nachspielet sa det BANG, så ble jeg dratt med på en 3-4 timers tripp med synsfeltet spekket med halliser.
Så farger og figurer i taket og på veggene som vred seg inn i hverandre og utgjorde fanstastiske mønstere og former.

Hadde endel tankekjør og så flere sider av samme sak hele tiden. De fleste tankene dreide seg tilslutt i retning av mange store spørsmål om vår eksistens, hva meningen med livet er ++ du vet du vet.

Musikken vi hørte på gjorde enten stemningen varm eller kald.
Husker jeg satt på en så 'kald' sang at kompisen min fikk istapper på siden av kinnet sitt og kroppen hans ble blåaktig. Haha

Første gangen jeg virkelig har opplevd at ja, cannabis forsterker alle rusmidler!


Vet ikke hva de inneholder, men lysshowet jeg til min overraskelse ble utsatt for indikerer etter all sannsynlighet 2C-B.
Jepp, det sto Ket på pillreports, men jeg var nesten overbevist om at det var 2C-B, med tanke på at allt lys virka sykt, tilogmed en stålampe blei trippy etter 4.5 blå ><
Hørt rykter om at det er 2C-B i dem, MDMA var'e iallefall ikke.
En kamerat av meg kjørte en EZ på dem nå... Det er 100% at det er 2c-b i dem, finnes ikke ett spor MDMA, noe jeg egentlig viste fra før. Var ett stoff til i dem, men det fant han ikke ut hva var tho...
noen som har testet mdma i kapsler?
fikk tilbud om det hær om dagen men gadd ikke kjøpe..vet ikke om det bare var bøff.
selv om jeg tror ikke det, det var en kamerat som hadde kjøpt de inn til seg selv men vet ikke..
Det er mange som har testet MDMA i kapsler ja, men det har jo ingen relevans i forhold til hva kompisen din har eller ikke har.
Sist endret av mentalmelt; 27. april 2009 kl. 11:25.
Noen som vet om de brune hjertene som er ute å går i oslo og akershus området nå er av samme "batch" som de som var her i området i oktober/november i fjor?
Husker disse som meget gode og de forsvant fort, men nå virker det som de er tilbake og lurer derfor på om noen har prøvd noen fra disse nye "batchene"?
noen som har smakt på de gule/oransje ying-yang'ene som er i oslo om dagen? vurderer og kjøpe på meg en del om dem er gode
Noen som har smakt hvite eller grå spørsmålstegn?

Skal visstnok være ganske lette, ingen tureknips, men det jeg lurte på var: Hvis dere har testet dem, tror dere de inneholder mdma?

Det hadde vært kjekt med mdma nå, men jeg er lite interessert i rc's for øyeblikket, tror ikke det er noe for meg nå. Vet at det er usikkert uansett og no guaranty for bla-bla-bla - det var ikke det jeg spurte om. Har noen prøvd dem og føltes det ut som mdma iyo (in your opinion betyr det, i tilfelle forkortelsen ikke er et internettspråk )?

Hvor i landet disse spørsmålstegna befinner seg kan du velge, bare ikke langt Nord eller rett Vest i landet, helst nærmere sivilisasjonen
Har spist rosa spørsmålsregn..
Virka ikke som det var noe MDMA i det hele tatt..
Ga egentlig dårlig effekt. Spiste 3 og merka ikke så mye til knipsen..
Prøvde også å røyke de, merka ikke noe av det..
Knips med mye MDMA har gitt en god effekt når jeg røyka det..
Men de var som sagt rosa..
Sitat av MrBean Vis innlegg
Knips med mye MDMA har gitt en god effekt når jeg røyka det..
Vis hele sitatet...
Tvilsomt.... http://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=3011
Ok, takk for at du rettet meg..
Er nok jeg som har misfostått..
Røde spørsmålstegn har jeg testa med marquis, ga null effekt.
Er nok bare bøff dessverre.
Sist endret av Arnfred; 11. mai 2009 kl. 20:39.
Takker for svar folkens - det blir til at jeg utelukker disse spørsmålstegnene. Tenkte nok at prisen vitnet om en vare som ikke var for ettertraktet blant clubbere. Men smakte på såkalt mdma-pulver for i underkant av en måneds tid siden, var det vel. Hvitt, kramaktig pulver med en anelse lys gulskjær, eller nesten svak oransje, til nyanser av beage eller kremfarget farge (kan ha vær påvirket av badbelysningen, i hovedsak var det matt hvit farge sa de).

Smakte besk med sterk preg av kjemikalier, smaken hang lenge på tunga og etterlot seg en "flekk" på smaksområdet som virket kjøligere enn resten av tunga, svak eim av noe, minnet meg nesten som lukten jeg finner ved godteridisken på litt avstand, litt godt men allikevel med en kjemisk undertone i eimen.

Luftig konsistens, spesielt hvis du kakket i pulveret så virket dosen som den vokste seg betraktelig, lite løselig i vann, etterlot seg "nålefibre" eller "slam" i kaldt vann, som når du rørte rundt virvlet opp som grovt pulver i vannet uten særlig tendens til å løse seg opp.

Avgav en kremaktig hvit farge i vannet, og duften minte meg litt om bakepulver eller natron når den kom i kontakt med vann. Ingen bobling i vannet så jeg går ut fra at det var ingen av delene. Dette var et pulver som i en dose ved øyemål tilsvarer 150 - 200 mg, ble så fordelt på to intravenøse justeringer, tett fulgt etter hverandre pågrunn av manglende umiddelbar effekt. Etter rundt en halv times tid virket det som om kroppen slappet av og ble betraktelig lettere i sinnet, men that's it - no more exciting effects than that!

Dette skuffet meg voldsomt, og innerst inne kan jeg ikke tro at denne mdma-pulveret var ren mdma, siden jeg har smakt ren mdma flere ganger før og unntatt konsistensen der pulveret tilsynelatende virker kramaktig og luftig, og smaken som beskrives som helt for jævlig, så var dette pulveret annerledes enn det kritthvite pulveret og tildels kremgule pulveret jeg har smakt tidligere - for ikke å snakke om at effektene kunne ikke sammenlignes. Jeg vet ikke hvordan methedrone eller hva det heter for noe ser ut, men etter en beskrivelse her på dette forumet mistenker jeg at mdma-pulveret som ble gitt meg var såkalt methedrone.

Og med den negative erfaringen, er jeg ute etter en mer eller mindre ettertraktet ecstasy-pille blant clubbere, noe som gjør at de også er i stand til å danse etter musikken, og som i mine øyne er store muligheter for å inneholde mdma, mda, mdea + amfetamin, metamfetamin eller kokain. Slike "trygge" ecstasy typer er jeg på utkikk etter. Noen anbefalinger?
De lilla hjerteformede var ganske rene, på høyde med de brune hjertene. Disse er jo trygge hvis du vil styre unna evt. andre stimulanter.

Store flate rosa mitusbishi inneholder endel speed hvertfall, og man får MDMA feel. Byenknips
Testa noen Rosa Rolex på EZ test kiten istad, kan informere om att den ble først oransj så brun dereter litt lilla etter 4 - 8 min...

Det vill altså si det er mye pepper i dem og kanske en liten smule mdma/mda.. kos