Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 415240
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ligger i senga mi og hører på ganske så niiice musikk, plutselig så starter jeg å tenke på de gangene jeg har tatt MDMA. Helt syke tider.
Noe jeg lurer på, er om det er verdt å ta når man er alene? Er i et ganske så godt humør akkurat nå, men er i et så rart humør med det samme at jeg bare vil føle meg bedre(veldig vanskelig å forklare for en eller annen grunn)...

Worth it or not?
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det blir litt hva du gjør det til selv, det kan absolutt være gøy alene, men det kan også bli litt ensomt..
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det blir litt hva du gjør det til selv, det kan absolutt være gøy alene, men det kan også bli litt ensomt..
Vis hele sitatet...
Akkurat DET jeg var litt redd for... Jeg blir så innmari kosete og klengete på det, så blir nok kanskje litt vanskelig når jeg er helt alene
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jo eventuelt ta en mindre dose for å chille med noe god musikk ogsånt, eller spare det til en annen anledning hvor du har noen å kose på
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går fint an å ta det alene. Snuggle opp i dyna med noe musikk eller noe annet underholdning.
Jeg liker best knips alene med hunden jeg, det er superkos. Jeg lliker å ligge i sengen med min lille hund og slapper helt av med full trance i leiligheten min. Jeg spiser tablettene og skyter vist det er mdma pulver....

s
Det anbefaler å ta det med andre da noen av effekten til MDMA er å kjenne en mye større nærhet til andre mennesker. Med det sagt så er det flere individuelle faktorer. Dersom du er av typen som fint, kanskje til og med aller best, koser seg hjemme på rommet ditt under dyna med laptopen så ser jeg absolutt et potenseale for den turen kan være minst like fin som om du hadde vært med folk
Jeg har tatt det alene. Deilig å bare chille og føle musikken. Ikke følt jeg har ssvnet noen andre selv om jeg digger kosing med andre.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det blir helt fint. Slipp deg selv løs, og vær sammen med deg selv. Snakk til deg selv, verbaliser det du føler. Le litt av det.
Sitat av saviour Vis innlegg
Jeg spiser tablettene og skyter vist det er mdma pulver....
Vis hele sitatet...
Er ikke dette ufattelig risikofylt/skadelig/upraktisk og uten noen egentlig fordel rusmessig?
Prøv å se deg selv i speilet. Helt sprø følelse. En gang var jeg overbevist at speilbildet ģjorde en bevegelse et millisek før jeg gjorde det. Sto sikkert en time og beundret meg selv. Der og da syns jeg også jeg var den flotteste i verden.

Men når du grinder og ser helt mongo ut er det intet vakkert syn. Men veldig norsomt det også at et tryne kan bli så vrengt����
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Best å holde seg unna speil noen ganger. Ikke alltid like forutsigbart hvem som kikker tilbake, og hva man SER.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Speil har alltid forvirret meg når jeg er på molly eller knips. Hver gang jeg ser på meg selv så er jeg overbevist om at det er en ANNEN person fra et annet univers nesten, det freaker meg ut konstant men ikke nok til å bæde heldigvis Fortsatt noe jeg liker å gjøre for å få megselv til å tenke dagen etter!
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Speil har alltid forvirret meg når jeg er på molly eller knips. Hver gang jeg ser på meg selv så er jeg overbevist om at det er en ANNEN person fra et annet univers nesten, det freaker meg ut konstant men ikke nok til å bæde heldigvis Fortsatt noe jeg liker å gjøre for å få megselv til å tenke dagen etter!
Vis hele sitatet...
Neste steg er å ligge i et mørkt rom og se noen i øynene mens de blir til ville vesener. Dette kan man gjøre edru også med på MDMA kan ting nå nye høyder.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Neste steg er å ligge i et mørkt rom og se noen i øynene mens de blir til ville vesener. Dette kan man gjøre edru også med på MDMA kan ting nå nye høyder.
Vis hele sitatet...
Aaah det får meg til å huske første gangen jeg tok PP knips Husker at jeg og typen stirret på hverandre så hardt og at jeg ble så fokusert at ansiktet hans bare ble om til et stort svart hull. Det var helt sykt
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde red xn på knips. Skyggene gjorde at det så ut som at han hadde langt hår, jeg var overbevist om at han hadde lurt meg og at det var en annen fyr jeg hadde sex med. Men kunne selvsagt ikke stoppe for det var så digg. Har aldri kommet så hard t i hele mitt liiiiv :P
Lurer på hva jeg har tatt da. Aldri opplevd i nærheten av det dere over beskriver her. Nada med halliser heller. Går det på dosen kanskje?
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg hadde red xn på knips. Skyggene gjorde at det så ut som at han hadde langt hår, jeg var overbevist om at han hadde lurt meg og at det var en annen fyr jeg hadde sex med. Men kunne selvsagt ikke stoppe for det var så digg. Har aldri kommet så hard t i hele mitt liiiiv :P
Vis hele sitatet...
Komme på MDMA!?!? Høres helt sykt ut, dessverre har jeg bare vært for rusa til å kunne oppnå det :’( Det er neste på min bucket list!
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Lurer på hva jeg har tatt da. Aldri opplevd i nærheten av det dere over beskriver her. Nada med halliser heller. Går det på dosen kanskje?
Vis hele sitatet...
Da skal det sies at jeg tar høyere doser enn det man burde, er lett opp i 400-500mg på en go.

Ikke noe jeg anbefaler!!! Det er akkurat et halvt gram, både helsefarlig og veldig lite smart. Eneste grunnen til at jeg gjør det er fordi jeg har absolutt null selvkontroll når det gjelder MDMA og jeg går vanligvis all-out når jeg har mye på meg. Ikke smart.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har aldri turt å ture alene. Jeg må alltid ha en eller flere turekompiser. Best er det med bare meg og en annen. Jeg føler at man får en ekstra intim connection når man er bare to. Vennskapet blir sterkere av det. Ihvertfall det jeg har erfart selv. Kun subjektiv mening.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har aldri turt å ture alene. Jeg må alltid ha en eller flere turekompiser. Best er det med bare meg og en annen. Jeg føler at man får en ekstra intim connection når man er bare to. Vennskapet blir sterkere av det. Ihvertfall det jeg har erfart selv. Kun subjektiv mening.
Vis hele sitatet...
Veldig enig! Selv har jeg hatt mine beste trips med flere, men det topper ikke den ene gangen jeg gjorde det med ex’en min(da typen).
Vi pratet bort alle problemene vi hadde, og vi oppnådde et så mye sterkere forhold under den trippen. Skulle bare ønske vi kunne gå tilbake til den tiden...
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Aldri tatt det med folk, er fantastisk å ta det alene. Bare kose seg med dyna si og ha det dritdeilig, beste jeg vet. Man klarer seg helt fint så lenge man ikke putter i seg mongolide doser (mer enn 120mg). Hold deg til en klok dose og sett av litt tid, så får du en good time.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mer gøy med venner IMO, men hvis du ikke har noe bedre å gjøre på, why not?
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har gjort det 1 gang før, personally så foretrekker jeg med andre folk - ble nesten litt deprimert fordi det var ingen å kose med...
Men fortsatt en gøy trip!
hei, å bruke MDMA alene kan gi en verdifull terapautisk effekt. Det kan ta deg gjennom både kjipe, triste og tunge ting, men også vakre og kjærlighetsfulle ting. sjekk denne podcasten om du vil lære mer om den terapautiske effekten
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Neste gang noen prøver å ta MDMA alene, prøv å hopp i dusjen!
Ha en bøtte med isvann og en klut ved siden av slik at du kan kjøle ned hodet ditt, fordi du kommer til å være der leeeeenge.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Neste gang noen prøver å ta MDMA alene, prøv å hopp i dusjen!
Ha en bøtte med isvann og en klut ved siden av slik at du kan kjøle ned hodet ditt, fordi du kommer til å være der leeeeenge.
Vis hele sitatet...
Enig der, holy moly det er digg å stå i dusjen på comeup, helt fantastisk å kjenne vannet på kroppen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Komme på MDMA!?!? Høres helt sykt ut, dessverre har jeg bare vært for rusa til å kunne oppnå det :’( Det er neste på min bucket list!
Vis hele sitatet...
Jeg har gjort det. Noen ganger drit digg. Andre ganger er det nesten bare vann som du faen ikke kjenner engang.

Enkelte ganger går det bare en time før du kommer også
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fantastisk alene, sørg for at du ikke har spist på 3 timer for helt tom mage.
Legge seg ned i senga med headset med egnet spilleliste, røyke noen J's samtidig, magisk.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finn en deilig pute eller annet behagelig å "kose med".
Beste vil jeg tro være å ta det i rolige omgivelser med en partner og bare ligge i senga, stryke og høre på musikk. Jeg blir for slått ut av kun mdma til å feste på det. Ps. Ikke ta det mer enn én gang hver 3 måned er en god regel.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fantastisk alene, sørg for at du ikke har spist på 3 timer for helt tom mage.
Legge seg ned i senga med headset med egnet spilleliste, røyke noen J's samtidig, magisk.
Vis hele sitatet...
jeg hater å gjøre MDMA på tom mage, wtf
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeg hater å gjøre MDMA på tom mage, wtf
Vis hele sitatet...
Kunne du utdype hvorfor du hater mdma på tom mage?

Når du inntar visse rusmidler (mdma, men spesielt ting som ghb, kratom etc.) er det viktig å være helt tom i magen for å være sikker på dosen og effekten det vil gi deg. Enkelte tar jo også mdma rekalt for å bypasse dette og for bedre biotilgjengelighet.

Du ønsker at alt skal tas opp samtidig, ikke gradvis med masse mat i magen.

Har vært noen ganger når jeg har tatt det på full mage og har nærmest ikke fått effekt/svak effekt. Samme dose på tom mage derimot gir god effekt og jeg vet hva jeg får.

Mat i magen kan være som natt og dag på effekten du får, spesielt kratom.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kunne du utdype hvorfor du hater mdma på tom mage?

Når du inntar visse rusmidler (mdma, men spesielt ting som ghb, kratom etc.) er det viktig å være helt tom i magen for å være sikker på dosen og effekten det vil gi deg. Enkelte tar jo også mdma rekalt for å bypasse dette og for bedre biotilgjengelighet.

Du ønsker at alt skal tas opp samtidig, ikke gradvis med masse mat i magen.

Har vært noen ganger når jeg har tatt det på full mage og har nærmest ikke fått effekt/svak effekt. Samme dose på tom mage derimot gir god effekt og jeg vet hva jeg får.

Mat i magen kan være som natt og dag på effekten du får, spesielt kratom.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke gjort MDMA på tom mage ofte, men de 3-4 gangene jeg har gjort det har ikke vært en opplevelse jeg vil anbefale.

De gangene jeg har gjort MDMA på tom mage er som regel når jeg har vært oppe på speed i flere døgn i strekk. Det er umulig å sove på speed, og du har så ekstremt lite matlyst at du ofte begynner å går uten mat også.

Så da sitter jeg der, 75-170 timer uten søvn og mat. Eneste jeg har levd på de siste dagene er speed, vann og kanskje alkohol.

Når jeg da har valgt å innta MDMA, så kjenner jeg en grusom hodepine, uansett om jeg tar en vanlig dose på noe rundt 100 mg MDMA, eller om jeg tar en stor dose på 350 mg MDMA. Denne hodepinen varer i gjennom hele MDMA-effekten.

Samtidig så føles kroppen min utrolig tung og jeg klarer så vidt å bevege på meg, så jeg ender opp å sete meg ned hvor enn jeg skulle befinne meg, som regel hos en kompis eller ute på gata et sted.

Jeg sliter med å holde øynene åpne, og samtaler er vanskelige å følge med på, så det eneste jeg kan klare å gjøre er å høre på musikk, og til og med det er ikke så enkelt.

Når MDMA-effekten begynner å gå vekk begynner jeg allerede å føle meg mye bedre, og jeg velger mest sannsynlig 1 dag eller 2 senere å gi meg på speed-maratonet også og prøver å få meg noe søvn.

Så jeg har altså bare aldri hatt trivelige opplevelser på MDMA på tom mage.

Har gjort MDMA sikkert 150 ganger i livet mitt, kun 3-4 av disse var på tom mage. Jeg elsker MDMA og det er en av favoritt rusmidlene mine, men de 3-4 gangene på tom mage har bare følt jævlig ut for meg.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

De gangene jeg har gjort MDMA på tom mage er som regel når jeg har vært oppe på speed i flere døgn i strekk. Det er umulig å sove på speed, og du har så ekstremt lite matlyst at du ofte begynner å går uten mat også.
Vis hele sitatet...

Nå er det vel en forskjell på Virkelig tom mage, altså ikke spist på flere dager fordi du er på en speed bender, og det vanlige folk kaller tom mage, altså at du ikke har spist de siste 3-4 timene før inntak. Høres jo også ut som at å ta MDMA etter å ha vært våken i 70 timer kanskje kan ha noe med at opplevelsen din ikke har vært så bra.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kunne du utdype hvorfor du hater mdma på tom mage?

Når du inntar visse rusmidler (mdma, men spesielt ting som ghb, kratom etc.) er det viktig å være helt tom i magen for å være sikker på dosen og effekten det vil gi deg. Enkelte tar jo også mdma rekalt for å bypasse dette og for bedre biotilgjengelighet.

Du ønsker at alt skal tas opp samtidig, ikke gradvis med masse mat i magen.

Har vært noen ganger når jeg har tatt det på full mage og har nærmest ikke fått effekt/svak effekt. Samme dose på tom mage derimot gir god effekt og jeg vet hva jeg får.

Mat i magen kan være som natt og dag på effekten du får, spesielt kratom.
Vis hele sitatet...

Støtter denne. Men det er nå forskjellig fra person til person. Personlig så merker jeg ikke så mye forskjell på om jeg dropper 1 timer eller 5 etter siste måltid. Men dama derimot må ha "tom mage" for at det skal bli ordentlig funk innen rimelig tid. Har opplevd at det har tatt 3 timer før hun får oppturen, mens jeg selv fikk oppturen etter 30-45min.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå er det vel en forskjell på Virkelig tom mage, altså ikke spist på flere dager fordi du er på en speed bender, og det vanlige folk kaller tom mage, altså at du ikke har spist de siste 3-4 timene før inntak. Høres jo også ut som at å ta MDMA etter å ha vært våken i 70 timer kanskje kan ha noe med at opplevelsen din ikke har vært så bra.
Vis hele sitatet...
3-4 timer uten mat? Ja, jeg har tatt MDMA uten å spist 3-4 timer før inntak mange ganger, og jeg synes det er bra opplevelser det. Jeg beklager, jeg misforsto hva du mente med "tom mage".