Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 4163
Nei. Han kan systemet inn og ut, han vet hva som funker og gikk for denne taktikken, ikke helt ukjent triks fra andre store saker/dommer med f.eks. mafia i andre land, eller senest Harvey Weinstein som ble svæært så syk under rettssaken. Tror ikke det er noen umulighet at Jensen får hjelp fra andre i systemet som syns det er forjævlig at en så flink og profilert politimann skal måtte leve ut sine beste år i et fengsel. Føler det er en del i ledelsen i Oslo-politiet som slapp billig unna når det saker der sprakk, høres rart ut at ingen andre der visste hva som foregikk. Skulle ikke forundre meg om det hele var en slags Hamsterdam-konspirasjon, hvor de heller ville ha en norsk, snill stormsmugler til å styre brorparten av hasjen i hovedstaden, heller enn masse forskjellige gjenger de ikke hadde styr på. Dette var i hvertfall Jensens tankegang, virker det som, og med Cappelen som tyster kunne nok dette høres greit ut for en del andre i Oslo-politiet også kan jeg tenke meg.
Trådstarter
70 7
Lurer på hvor mange insatte i norske fengsler om har krav på soningsavbrudd også?

Altså som ikke har soningsavbrudd
Og der ble Millehaugen prøveløslatt også, gitt.
Trådstarter
70 7
Vet dere om en som har fått innvilget soningsavbrudd kan reise utenlands ? Tenker på rømnings fare
Palm Beach County tilstander i Norge, når?
Sist endret av Sjefen Sjæl; 13. september 2023 kl. 13:09.
Sitat av Sussex Vis innlegg
Vet dere om en som har fått innvilget soningsavbrudd kan reise utenlands ? Tenker på rømnings fare
Vis hele sitatet...
Nei det kan de ikke. De må holde seg i Norge.
Det er vanligere å få korte soningsavbrudd pga for eksempel fødsel, begravelse, døende forelder som trenger stell og du er eneste pårørende eller pga en kort operasjon og man er tilbake i fengsel etter noen dager eller uker. Veldig få oppnår kravene for soningsavbrudd pga soningsudyktighet, de som søker om dette skal gjennom en haug av undersøkelser fra forskjellige fengselsleger og sykehus så det er ikke snakk om at man bare kan sutre litt og få en attest man har manipulert seg til. Vi her kan ikke sitte å spekulere i hva som feiler han i hvor stor eller liten grad eller ikke. For alt vi veit har han en svulst i hjernen som gjør at han trenger sykehusinnleggelse ukentlig.

Sitat av Sussex Vis innlegg
Vet dere om en som har fått innvilget soningsavbrudd kan reise utenlands ? Tenker på rømnings fare
Vis hele sitatet...
Nei man har ikke lov til å reise utenlands med mindre man har fått godkjent å for eksempel dra i begravelse utenlands til mora si eller barnet sitt. Det står også i artiklene om Jensen at han må oppholde seg i landet. Man blir fulgt opp av Kriminalomsorgen under soningsavbrudd, enten på telefon/videotelefon eller hjemmebesøk for at de skal ha kontroll på at du er der du sier. Det er imidlertidig ikke noe som fysisk hindrer en fra å rømme utenlands, annet enn at man vil bli etterlyst internasjonalt og får et helvetes stressende liv på rømmen.

Når det kommer til prøveløslatelse av Stig Millehaugen så har alle lov til å søke om prøveløslatelse, til og med Breivik har gjort det, og siden saken til Millehaugen bare har vært i Tingretten kan det godt hende påtalemyndigheten anker avgjørelsen.
Faens drittsekk den fyren. Finnes andre som sitter inne som sliter såpass psykisk at de velger å avslutte livet. Men en fullt oppegående dømt mann skal hjem å suge pupp hos kjerringa for han "har det så vanskelig".

Fyren kan reise til helvete, det oser forskjellsbehandling av hele opplegget. INGEN hadde tatt selvmord i fengsel om man slapp ut for det var "tungt".

Fy faen.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
INGEN hadde tatt selvmord i fengsel om man slapp ut for det var "tungt".

Fy faen.
Vis hele sitatet...
Riktig, ingen hadde tatt selvmord i fengsel om man slapp ut fordi det var "tungt""" og det er ikke grunnen for at Eirik Jensen slapp ut heller. Ingen er soningsudyktig fordi det er "tungt".
Sist endret av Harek; 14. september 2023 kl. 23:20.
Sitat av Harek Vis innlegg
Riktig, ingen hadde tatt selvmord i fengsel om man slapp ut fordi det var "tungt""" og det er ikke grunnen for at Eirik Jensen slapp ut heller. Ingen er soningsudyktig fordi det er "tungt".
Vis hele sitatet...
Nei, han er soningsudyktig for han kjenner de rette folka på de rette plassene, og helt sikkert har holdt igjen kjeften sin om enkelte saker slik at han har litt leverage til senere, nett så vi ser nå.


Det kan du ta deg en faen på.
Dette lukter korrupsjon. Det er akkurat som med de man sender anmeldelse til når en politibetjent har begått lovbrudd. I 99% av tilfellene blir sakene henlagt. Som med den nylige saken der ulovlige ransakelser ved narkotikabrudd ikke fikk offentlig annerkjennelse før pressen kom inn i bildet.
Det er ikke en ukjent sak at politiet beskytter sine egne.
Så at Eirik Jensen får spesialbehandling er det nærmest ingen tvil om.

Gjelder også i rettsaker der retten nesten alltid tror mer på et vitne som er politi enn en tilfeldig sivil person.
Sist endret av einsteindragon; 15. september 2023 kl. 00:17.
universet har en fin måte å ta sånne folk som ham på. Setter en sekser med fatøl på at innen ett år er fyren full i kreft og andre fine saker. Om ikke han er det allerede. Prøver man vri seg unna straffen sin så kommer fru karma og sørger for retteferdighet til slutt.

Tenk alle han har fått bura inne. Helt sikkert vært fornøyd med seg selv da. Så vips, sitter han der selv, og er feig som ett uvær og takler ikkje presset. Stakkars. Godt han fikk komme hjem til litt pupp.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
universet har en fin måte å ta sånne folk som ham på. Setter en sekser med fatøl på at innen ett år er fyren full i kreft og andre fine saker. Om ikke han er det allerede. Prøver man vri seg unna straffen sin så kommer fru karma og sørger for retteferdighet til slutt.

Tenk alle han har fått bura inne. Helt sikkert vært fornøyd med seg selv da. Så vips, sitter han der selv, og er feig som ett uvær og takler ikkje presset. Stakkars. Godt han fikk komme hjem til litt pupp.
Vis hele sitatet...
Karma er overtro. Dessverre og heldigvis så bor vi ikke i en rettferdig verden der de umoralske havner i helvete eller skjærsilden og de gode havner i himmelen.
Sist endret av einsteindragon; 15. september 2023 kl. 00:56.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Karma er overtro. Dessverre og heldigvis så bor vi ikke i en rettferdig verden der de umoralske havner i helvete eller skjærsilden og de gode havner i himmelen.
Vis hele sitatet...
Njæ, du får vente å se.
Jeg kommer tilbake og hoverer med en dose skadefryd innen ca høsten -24.

Legger med link når det kjem i nettavisene.
Sist endret av mr.roundtree; 15. september 2023 kl. 01:13.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Njæ, du får vente å se.
Jeg kommer tilbake og hoverer med en dose skadefryd innen ca høsten -24.

Legger med link når det kjem i nettavisene.
Vis hele sitatet...
Hvor blir det isåfall med rettferdigheten Hitler fortjente?
Han havnet kun i fengsel i noen måneder en gang før han ble fører, da han og noen andre forsøkte å gjøre et kuppforsøk på den voldelige måten.

Hvorfor havnet han ikke i fengsel i 1945, ble torturert og etter hvert henrettet? Han ble aldri personlig straffet, men fikk heller æren med å slippe unna alt dette ved å ta selvmord på en veldig smertefri måte.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Hvor blir det isåfall med rettferdigheten Hitler fortjente?
Han havnet kun i fengsel i noen måneder en gang før han ble fører, da han og noen andre forsøkte å gjøre et kuppforsøk på den voldelige måten.

Hvorfor havnet han ikke i fengsel i 1945, ble torturert og etter hvert henrettet? Han ble aldri personlig straffet, men fikk heller æren med å slippe unna alt dette ved å ta selvmord på en veldig smertefri måte.
Vis hele sitatet...
Ikke spør meg, jeg lever nå, ikke i 1940. Krystallkulen min dekker bare aktuelle affærer.

Eneste jeg kan si om det;
såvidt jeg vet så levde adolf ett liv som speadfreak og grisenarkoman diktator under umenneskelig press før han til slutt måtte skyte seg selv i hodet. Fra vår side så er det vel fortjent og garantert ikke nok lidelse. Men han personlig tviler jeg på var like begeistret for akkurat det opplegget.
Trodde det var bevist nå at barnebarnet hans lever i Argentina. Isåfall er det veldig feil at han skjøt seg selv, kone og barn i en bunker.

Såg en dokumentar/teori om at Hitler overlevde andre verdenskrig og flyktet til Argentina i ubåt, hvor han fikk et barn til og døde av naturlige årsaker på 1960-tallet.

Mange teorier, men ingen beviser som bekrefter 100% at han skjøt seg selv heller.

Dette var en liten avsporing fra tråden..

Fikk ikke redigert innlegge, men fullfører her:

Trodde det var bevist nå at barnebarnet hans lever i Argentina. Isåfall er det veldig feil at han skjøt seg selv, kone og barn i en bunker.

Såg en dokumentar/teori om at Hitler overlevde andre verdenskrig og flyktet til Argentina i ubåt, hvor han fikk et barn til og døde av naturlige årsaker på 1960-tallet.

Mange teorier, men ingen beviser som bekrefter 100% at han skjøt seg selv heller.

Så det er ingen 100% beviser for at Hitler skjøt seg selv, men det er en utbredt tro på at han tok sitt eget liv 30. april 1945. Det eneste stykket av bevis som ble funnet av de allierte styrkene var et fragment av kraniet hans, som ble funnet i Førerbunkeren og har blitt undersøkt av en rekke eksperter. Det er også vitnesbyrd fra jaktlaget som fant kroppene til Hitler og hans kone Eva Braun, samt vitnesbyrd fra hans nærmeste medarbeidere som var til stede i bunkeren på det tidspunktet. Men hvor troverdige disse "kildene" er, vet ingen. Heller ingen som vet om det er sannheten eller andre "ting" som motiverte dem til og komme med disse vitnesbyrdene..

Dette var en liten avsporing fra tråden..
Sist endret av Conan; 15. september 2023 kl. 20:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Conan Vis innlegg
Trodde det var bevist nå at barnebarnet hans lever i Argentina. Isåfall er det veldig feil at han skjøt seg selv, kone og barn i en bunker.

Såg en dokumentar/teori om at Hitler overlevde andre verdenskrig og flyktet til Argentina i ubåt, hvor han fikk et barn til og døde av naturlige årsaker på 1960-tallet.

Mange teorier, men ingen beviser som bekrefter 100% at han skjøt seg selv heller.

Dette var en liten avsporing fra tråden..

Fikk ikke redigert innlegge, men fullfører her:

Trodde det var bevist nå at barnebarnet hans lever i Argentina. Isåfall er det veldig feil at han skjøt seg selv, kone og barn i en bunker.

Såg en dokumentar/teori om at Hitler overlevde andre verdenskrig og flyktet til Argentina i ubåt, hvor han fikk et barn til og døde av naturlige årsaker på 1960-tallet.

Mange teorier, men ingen beviser som bekrefter 100% at han skjøt seg selv heller.

Så det er ingen 100% beviser for at Hitler skjøt seg selv, men det er en utbredt tro på at han tok sitt eget liv 30. april 1945. Det eneste stykket av bevis som ble funnet av de allierte styrkene var et fragment av kraniet hans, som ble funnet i Førerbunkeren og har blitt undersøkt av en rekke eksperter. Det er også vitnesbyrd fra jaktlaget som fant kroppene til Hitler og hans kone Eva Braun, samt vitnesbyrd fra hans nærmeste medarbeidere som var til stede i bunkeren på det tidspunktet. Men hvor troverdige disse "kildene" er, vet ingen. Heller ingen som vet om det er sannheten eller andre "ting" som motiverte dem til og komme med disse vitnesbyrdene..

Dette var en liten avsporing fra tråden..
Vis hele sitatet...
Dersom dette hadde vært tilfelle så kunne man enkelt tatt DNA -prøve av likene.

Nei, dette med at han dro til Argentina er mer en spøkelseshistorie enn en teori.
DNA var ikke ett alternativ når de likene var tilgjengelig. Ei heller ble det bevart noe godt nok til at det er mulig å hente ut dna i dag. Så ja, om de hadde visst om at dna-tester kom om 30-40år på forhånd så hadde de sikkert tatt en dna test^^ DNA i seg selv ble ikke oppdaget før i 1953, og testene enda senere, så det faller på sin egen urimelighet. DNA er også følsomt for påvirkning fra sine omgivelser, så man skal være heldig for at det bevares godt nok. Se bare på birgitte tengs saken, med all dagens teknikk så er det fortsatt ikke mulig å være 100% sikker. Selv om strømpebuksen har lagt urørt i en fryseboks i 20 år.
Vi får nok aldri noe svar på adolf-mysteriet, men det eneste vi trenger for å unngå samme feil en gang til er å huske å kjenne igjen lusa på gangen.
Sist endret av mr.roundtree; 15. september 2023 kl. 20:56.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
DNA var ikke ett alternativ når de likene var tilgjengelig. Ei heller ble det bevart noe godt nok til at det er mulig å hente ut dna i dag. Så ja, om de hadde visst om at dna-tester kom om 30-40år på forhånd så hadde de sikkert tatt en dna test^^ DNA i seg selv ble ikke oppdaget før i 1953, og testene enda senere, så det faller på sin egen urimelighet. DNA er også følsomt for påvirkning fra sine omgivelser, så man skal være heldig for at det bevares godt nok. Se bare på birgitte tengs saken, med all dagens teknikk så er det fortsatt ikke mulig å være 100% sikker. Selv om strømpebuksen har lagt urørt i en fryseboks i 20 år.
Vi får nok aldri noe svar på adolf-mysteriet, men det eneste vi trenger for å unngå samme feil en gang til er å huske å kjenne igjen lusa på gangen.
Vis hele sitatet...
Vel, fakta er uansett at Adolf var veldig syk når krigen nærmet seg slutten. Han måtte ta en hel cocktail av medisiner, inkludert Kokain bare for å klare å bevege seg utendørs.
Han er mest kjent for å ha hatt parkinsonisme. Tydeligvis hadde han også arteriosklerose, høyt blodtrykk og sikkert mye annet.

Men du tror altså at han flyktet til Argentina og klarte å lure døden i ytterliggere 20 år? Svært tvilsomt.

Hitler var heller ikke av den typen som flyktet eller på annen måte viste feighet. Å ta selvmord ved å skyte seg selv i hodet var derimot noe han anså som en æresfull død.

Hadde han overlevd og dette var godt dokumentert så ville det stått skrevet på wikipedia og vært overskriften i alle norske storaviser.

Kilde: https://tidsskriftet.no/2013/03/anme...olf-hitler-syk

Du sier også "når likene var tilgjengelige". Mener du altså at likene ikke er tilgjengelig mer?
Og hadde han fått barn så kunne man ha DNA-testet dem når DNA-testing kom til verden.
Det er også andre måter å finne ut om liket hadde vært Hitler.

Fakta er så vidt vi vet at han aldri fikk noen barn.

Tror noen fortsatt at han dro til Argentina?

Isåfall les denne forskningsartikkelen: https://forskning.no/historie-krig-o...-berlin/267847
Sist endret av einsteindragon; 15. september 2023 kl. 22:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Slenger i denna, bok om Hitlers bruk av narkotika samt bruken av amfetamin(pervitin) under krigen.
Fornøyelig lesning.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Vel, fakta er uansett at Adolf var veldig syk når krigen nærmet seg slutten. Han måtte ta en hel cocktail av medisiner, inkludert Kokain bare for å klare å bevege seg utendørs.
Han er mest kjent for å ha hatt parkinsonisme. Tydeligvis hadde han også arteriosklerose, høyt blodtrykk og sikkert mye annet.

Men du tror altså at han flyktet til Argentina og klarte å lure døden i ytterliggere 20 år? Svært tvilsomt.

Hitler var heller ikke av den typen som flyktet eller på annen måte viste feighet. Å ta selvmord ved å skyte seg selv i hodet var derimot noe han anså som en æresfull død.

Hadde han overlevd og dette var godt dokumentert så ville det stått skrevet på wikipedia og vært overskriften i alle norske storaviser.

Kilde: https://tidsskriftet.no/2013/03/anme...olf-hitler-syk

Du sier også "når likene var tilgjengelige". Mener du altså at likene ikke er tilgjengelig mer?
Og hadde han fått barn så kunne man ha DNA-testet dem når DNA-testing kom til verden.
Det er også andre måter å finne ut om liket hadde vært Hitler.

Fakta er så vidt vi vet at han aldri fikk noen barn.

Tror noen fortsatt at han dro til Argentina?

Isåfall les denne forskningsartikkelen: https://forskning.no/historie-krig-o...-berlin/267847
Vis hele sitatet...

Ro deg nå sherlock, jeg har aldri påstått han har vært i argentina. Host opp en quote på det er du snill.

Jeg driter i hva du mener om adolf hitler, så du kaster bort tiden din med linker og lange quotes, i alle fall for min del.

"hadde han fått barn" dummeste jeg har hørt. Han fikk ingen barn såvidt verden vet. Punktum.
"hadde han blitt 120 år så kunne du spurt han sjøl" like logisk som argumentet ditt der.

"hadde bestemor hatt hjul så hadde hun vært en sykkel" - logikk. Pointless.

Du kan lage en egen tråd om adolf hitler å argumentere der, her kan vi godt holde fokus på rævhølet jensen, slik som tråden er laget for.

Regner med admin stikker innom å rydder litt.

Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Slenger i denna, bok om Hitlers bruk av narkotika samt bruken av amfetamin(pervitin) under krigen.
Fornøyelig lesning.
Vis hele sitatet...
Interresant, savner en link i posten din, du får vel ikke redigert, så om du gidder sende en PM med tittel så setter jeg pris på det
Sist endret av mr.roundtree; 16. september 2023 kl. 03:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Slenger i denna, bok om Hitlers bruk av narkotika samt bruken av amfetamin(pervitin) under krigen.
Fornøyelig lesning.
Vis hele sitatet...
Haha, mangla link!

https://www.google.com/amp/s/amp.the...n-ohler-review
Sist endret av Majao Gibensis; 16. september 2023 kl. 16:51. Grunn: La til link.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takker for den!
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Slenger i denna, bok om Hitlers bruk av narkotika samt bruken av amfetamin(pervitin) under krigen.
Fornøyelig lesning.
Vis hele sitatet...
Tidsskriftet-kilden jeg nettopp la ved sier nettopp det motsatte, han brukte ikke amfetamin. Men kokain brukte han.
Jeg personlig og sikkert de fleste andre stoler nok mer på min kilde enn en bok.

Tror derimot at de tyske soldatene fikk amfetamin. Mener å huske å ha lest det et pålitelig sted som forskning.no, men ikke hvor. Det forklarer isåfall delvis hvorfor de tyske troppene var så overlegne resten av europa.

Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Ro deg nå sherlock, jeg har aldri påstått han har vært i argentina. Host opp en quote på det er du snill.

Jeg driter i hva du mener om adolf hitler, så du kaster bort tiden din med linker og lange quotes, i alle fall for min del.

"hadde han fått barn" dummeste jeg har hørt. Han fikk ingen barn såvidt verden vet. Punktum.
"hadde han blitt 120 år så kunne du spurt han sjøl" like logisk som argumentet ditt der.

"hadde bestemor hatt hjul så hadde hun vært en sykkel" - logikk. Pointless.

Du kan lage en egen tråd om adolf hitler å argumentere der, her kan vi godt holde fokus på rævhølet jensen, slik som tråden er laget for.

Regner med admin stikker innom å rydder litt.



Interresant, savner en link i posten din, du får vel ikke redigert, så om du gidder sende en PM med tittel så setter jeg pris på det
Vis hele sitatet...
Beklager, trodde du var en annen, altså Conan.
Ja, tror det får være nok om hitler nå.
Sist endret av einsteindragon; 16. september 2023 kl. 21:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Tidsskriftet-kilden jeg nettopp la ved sier nettopp det motsatte, han brukte ikke amfetamin. Men kokain brukte han.
Jeg personlig og sikkert de fleste andre stoler nok mer på min kilde enn en bok.

Tror derimot at de tyske soldatene fikk amfetamin. Mener å huske å ha lest det et pålitelig sted som forskning.no, men ikke hvor. Det forklarer isåfall delvis hvorfor de tyske troppene var så overlegne resten av europa.



Beklager, trodde du var en annen, altså Conan.
Ja, tror det får være nok om hitler nå.
Vis hele sitatet...
Hitler var et jævla apotek. Han fikk IV Morfin Daglig, barbiturater til kvelds og metamfetamin til frokost.
Han hadde egen lege på konstant vakt som serverte akkurat det han ønsket, lignende Elvis.
Sitat av Palumboism Vis innlegg
Hitler var et jævla apotek. Han fikk IV Morfin Daglig, barbiturater til kvelds og metamfetamin til frokost.
Han hadde egen lege på konstant vakt som serverte akkurat det han ønsket, lignende Elvis.
Vis hele sitatet...
Noe av det kan være sant, spesielt at han hadde egen personlig lege og brukte mange forskjellige legemidler, det vet jeg stemmer.
Jeg sier bare at Amfetamin ikke er blant det han fikk, men metamfetamin er ikke amfetamin, så det vet jeg ikke om er riktig eller ikke.

Theodor Morell var forresten Hitlers personlige lege, men det antar jeg at du og mange andre visste allerede.

Dette skal visstnok være legemidlene Morell ga Hitler opp gjennom årene:
Ser ut som han fikk metamfetamin, som du sier. Iallefall èn gang. Også barbiturater og mye som egentlig er giftstoffer. Leste ikke grundig gjennom alt.

1. Brom-Nervacit: bromide, Sodium diethylbarbiturate, Pyramidon, since August 1941 a spoonful of this tranquilizer almost every night, to counteract stimulation from methamphetamine and to allow sleep.

2. Cardiazol and Coramine: since 1941 for leg oedema.

3. Chineurin: Quinine-containing preparation for common colds and flu.

4. Cocaine and adrenaline (via eye drops).

5. Coramine: Nikethamide injected when unduly sedated with barbiturates. In addition, Morell would use Coramine as part of an all-purpose "tonic".

6. Cortiron: Desoxycorticosterone Acetate IM injections for muscle weaknesses, influencing carbon hydrate metabolism.

7.Doktor Koster's Antigaspills: 2–4 pills before every meal, for a total of 8–16 tablets a day,[16] since 1936 Belladonna extractum and Strychnos nux vomica in high doses, for meteorism.

8.Enbasin: Sulfonamide, intragluteal 5cc, for diverse infections.

9Euflat: Bile extract, Radix Angelica, Aloes, Papaverine, Caffeine, Pancreatine, Fel tauri – pills, for meteorism, and treatment of digestion disorders.

10. Eukodal: heavy doses Oxycodone, for intestinal spasms, painkiller.

11. Eupaverin: Moxaverine, an isoquinoline derivative for intestinal spasms and colics.

12. Glucose: 1938 until 1940 every third day Glucose injections 5 and 10%, for potentiation of the Strophanthus effect.

13. Glyconorm: metformin, Metabolism Enzymes (Cozymase I and II), Amino acids, Vitamins – injectable solution as a strengthener tonic.

14. Homatropin: Homatropine. HBr 0.1g, NaCl 0.08g; Distilled water added 10 ml. Eye drops for right eye problems.

15. Intelan: twice a day Vitamins A, D3 and B12 – tablets as a strengthener, tonic.

16. Camomilla Officinale: chamomile – intestinal enemata, on the patient's personal request.

17. Luitzym: after each meal Enzymes with Cellulase, Hemicellulases, Amylase, Proteases for intestinal problems, meteorism.

18. Mutaflor: Emulsion of Escherichia coli-strains – enteric coated tablets for improvement of intestinal flora. They were prescribed to Hitler for flatulence in 1936, the first unorthodox drug treatment from Morell; bacteria cultured from human feces, see: "E. coli".

19.Omnadin: Mixture of protein compounds, biliary lipids and animal fat, taken at the onset of infections (together with Vitamultin).

20. Optalidon: Caffeine, Propyphenazone – tablets at the beginning of infections (together with Vitamultin).

21. Orchikrin: an extract of bovine testosterone, pituitary gland, and glycerophosphate, as a tonic, strengthener. Marketed also as an aphrodisiac.

22. Penicilline-Hamma: Penicillin – powder Topical antibiotic. After the attempted assassination of July 20, 1944 to treat his right arm.

23. Pervitin: methamphetamine injections for mental depression and fatigue.

24. Progynon B-Oleosum: Estradiol Valerate, Benzoic ester of follicle hormone, for Improvement of the circulation in the gastric mucosa.

25. Prostacrinum: two ampoules every second day for a short period in '43, extract of seminal vesicles and prostate – injected IM for mental depression.

26. Prostophanta: Strophantine 0.3 mg, Glucose, Vitamin B, Nicotinic acid – IM heart glycoside, strengthener.

27. Septoid: intravenous injections of 10 cc of 3% iodine (in potassium iodide form) with 10 cc of 20% glucose, two or three times a day, to improve heart's condition and the altered Second Sound.

28. Strophantin: '41 to '44 – cycle of 2 weeks of homeopathic Strophanthus gratus glycoside 0.2 mg per day for coronary sclerosis.

29. Sympatol: oxedrine tartrate since '42, 10 drops daily for increasing the cardiac minute volume.

30. Testoviron: Testosterone propionate as a tonic, strengthener.

31. Tonophosphan: '42 to '44, Phosphoric preparation – SC tonic, strengthener.

32. Ultraseptyl: Sulfonamide for respiratory infections.

33. Veritol: since March '44 Hydroxyphenyl-2-methylamino-propane – eyedrops for left eye treatment.

34. Vitamultin-Calcium: Caffeine, Vitamins.

Kilde: https://en.wikipedia.org/wiki/Theodor_Morell
Sist endret av einsteindragon; 17. september 2023 kl. 05:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Interressant nok å diskutere at adolf var en knarker av dimensjoner, det er jeg lett med på, men gutta, hva faen, lag en egen tråd da, dette er om slasken jensen, ikke adolf.

Forsiden - nytt emne- post- så tar vi det der eh? Ikke så jævli mye mer komplisert enn å poste her og fucke opp tråden.


Slask-jensen fortjener all den negative oppmerksomheten man klarer å gi ham.
.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Interressant nok å diskutere at adolf var en knarker av dimensjoner, det er jeg lett med på, men gutta, hva faen, lag en egen tråd da, dette er om slasken jensen, ikke adolf.

Forsiden - nytt emne- post- så tar vi det der eh? Ikke så jævli mye mer komplisert enn å poste her og fucke opp tråden.


Slask-jensen fortjener all den negative oppmerksomheten man klarer å gi ham.
.
Vis hele sitatet...
Enig. Det begynte å også handle om hitler da jeg i et tidligere innlegg sa at karma er overtro.
Så sa jeg til slutt "Ja, tror det får være nok om hitler nå."

Så kom en og quoted meg om noe jeg sa om hitler og en kilde jeg henviste til. Og jeg følte jeg måtte svare på det.

Så jeg sier det igjen: Ja, tror det får være nok om hitler nå. Og legger til: Ikke quote meg mer på noe som har med hitler å gjøre. Heller opprett en ny tråd om hitler eller send meg en pm.

Bare en ting til som jeg føler jeg må rette på:

Sitat fra wikipedia om Amfetamin: Under andre verdenskrig brukte amerikanske, tyske og japanske soldater amfetamin, utdelt av deres eget militærvesen, så de holdt seg våkne og oppmerksomme lenger. Etter krigen hadde mange utviklet avhengighet av stoffet.

Hitler selv brukte også amfetamin, utskrevet av hans lege som et forsøk på å behandle Parkinsons sykdom.

Ser ut som også amerikanske og japanske soldater brukte amfetamin, det var overraskende.
Og jeg tok feil, visstnok tok også Hitler amfetamin.

Kilde: https://no.wikipedia.org/wiki/Amfetamin#Historie

Visst noen vil svare meg på dette; lag en ny tråd eller send meg pm.

Ikke svar meg her i denne tråden.
Sist endret av einsteindragon; 17. september 2023 kl. 21:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
70 7
https://www.vg.no/nyheter/i/eJ3zRg/e...rudd-forlenges

Finnes det andre "kjente personer" som har fått soningsavbrudd?
Sist endret av Sussex; 19. januar 2024 kl. 13:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen som vet/vil gjette hva som feiler han? Dyp depresjon?
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Noen som vet/vil gjette hva som feiler han? Dyp depresjon?
Vis hele sitatet...
Nei tviler på at man får status som soningsudyktig av å være deprimert. Å være eller å bli deprimert i fengsel og synes soningen er tung regnes som noe man bare må stå i og tåle, det er veldig mye psykisk sykdom i fengsel desverre og depresjon er noe man burde få bedre oppfølging for, men blir nok vanskelig i praksis om man skal gi alle deprimerte soningsavbrudd. Man kan få innleggelse på psykiatrisk avdeling under soning, men normalt sett vil dette gå som behandling under soning og ikke soningsavbrudd.

Å få status som soningudyktig skal mye til, og dokumentasjon fra fengselslege og andre leger som ikke fra før har et bånd til pasienten. Et av kravene er at den innsatte skal være så syk at det ikke finnes helsetilbud til han i fengsel. En som er deprimert vil få tilbud om intern eller ekstern psykolog. Vet at det har vært omtalt i mediene at Jensen har vært medtatt og nedbrutt, men her er det nesten garantert andre ting bak. Jeg tipper typ kreft, alvorlig hjertesykdom eller lignende. Noe som trenger behandling som ikke kan gis i fengsel og noe som ikke kan vente.

Soningsavbrudd gis oftest for ting som fødsel, alvorlig sykdom hos nærmeste familie og ingen andre til å ta seg av vedkommende, eller alvorlig sykdom hos seg selv. I mars 2023 var det tolv andre personer i landet på soningsavbrudd. Det vanligste er å få avbrudd for noen uker, med mulighet for å søke om forlengelse. De fleste søknadene blir avslått. Merk dere at terskelen for å få soningsavbrudd er høyere ved lange dommer. Kriminalomsorgen sier at lange avbrudd kan gis til noen som for eksempel har fått demens. Kanskje det som gjelder her også for alt vi vet, Jensen er ikke en ungkar lenger.

Anbefaler å lese denne linken https://www.faktisk.no/artikler/j7lv...-straffavbrudd