Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 774
Tipper jeg kommer til å kjøpe meg denne : http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=611070
om et par uker, virker som et utrolig bra TV til en veldig god pris, lurer bare på om noen har en tilsvarende TV og har noen erfaringer å komme med ?
Har LE-31m71 og må si at jeg er meget fornøyd.

Gikk inn på SIBA butikken og sa at jeg ville ha den beste lcd-tven de hadde, og de sa at du kunne nesten ikke få en bedre tv en dette. Og siden dette er storebroren vil jeg nok si at du har gjort ett meget godt kjøp.

Har spill XboX-360 på tv'en, og lenge siden jeg har sett ett så bra bilde. Selv film blir ti ganger bedre med denne tven. d
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
vel, det spørs litt. Tv'en er KONGE den, men hvis du har plass, og penger til det så ville jeg gått for 40". Den koster vel ca 3k mer, og er i likhet med 37" full-hd, MEN du bør ha 40" eller større for at det skal være noe særlig poeng (altså at du ser forskjell på 1080p og 720p), pluss at 37" har ett litt annet panel med en lavere kontrast enn 40". Begge deler er veldig gode tver, og jeg har selv planer om å kjøpe 40" om en måneds tid. Du vil nok uansett ikke bli skuffet.. 37m87 gir deg MYE for pengene anyways. Hvis du skal bruke den til pc, så sjekk at den har 1:1 pixelmapping, det har nemlig 40", slik at 1920x1080 faktisk blir 1920x1080 fra pc..

Du kan også sjekke www.avforum.no og www.minhembio.com for mer info om disse tvene..
Sist endret av totto; 30. juli 2007 kl. 16:00.
Trådstarter
68 0
Hei og takk for svar!
Godt å høre at du er fornøyd med "lillebroren" ProXhimo!
Og totto, jeg mener å ha lest et sted at det er 1:1 pixelmapping på denne TV'en men finner det ikke igjen i spesifikasjonene i farta. Men mener du virkelig at Full HD ikke vil gjøre seg bemerket før man har en litt større skjerm enn 37" altså ? Det er jo et godt tips å få med seg men jeg får se an hva lommeboka tillater om noen uker da
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Du vil nok se det, men det vil ikke være i nærheten av like synlig som på feks en 40". hvis du leser på avforum, så ser du fort at de fleste anbefaler 40" for at det skal være noe poeng med full-hd til spill osv. seff vil du nok legge merke til det hvis det er 1:1 pixelmapping. alltid kos å kunne surfe freakforum i 1920x1080

Hvis du ser på denne linken: http://www.samsung.com/no/products/t...Specifications så ser du litt av forskjellene. 37" har ikke superclear panel som gir ett skarpere bilde, den dynamiske kontrasten er 8000:1 på 37" kontra 15000:1 på 40". Ellers er de like. Du bestemmer jo selv hvor mye du vil bruke, men min personlige mening er at 40" er vel verdt mellomlegget...
Trådstarter
68 0
Hei, ja ser jo tydelig forskjell når jeg kikker på den linken du ga meg. Det er nok verdt å gi ca 3000 ekstra for den skjermen ser jeg, ikke mye tvil om det. Tusen takk for tipset totto - da tror jeg kanskje jeg går for 40" tommern for å kunne kose meg maksimalt med PS3 utover høsten
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Har sett 40m87 med ps3 og blu-ray ganske mange ganger og det er RÅTT. Skal kjøpe meg tv nå om en måneds tid selv og det blir 40m87 uten tvil.. Ta deg en tur til nærmeste expert butikk, vet at expert har både 37 og 40 inne som regel, så kan du sammenligne..
Trådstarter
68 0
takk for tipset, da vet jeg hva jeg skal etter jobb idag


noen her som har erfaringer med SHG.no forresten ? Såvidt jeg vet så er det de som har den desidert laveste prisen på M87 serien, og en god venn av meg kjøpte 46" modellen og var veldig fornøyd med service og levering men det kan jo være nyttig med innspill fra andre også